Öncelikle Timde kimsenin gerçek adı geçmeyecektir. Kod adları ile iletişim kurmaktalar, ve bunu ileriki bölümlerde de göreceğiz
~Pusu~
04/08/2024(şimdiki Zaman)
"Kartal birden, Kartal 4'e"
"Kartal 4 dinlemede"
"Avcı, ele başı görüş alanında mı?"
"Evet komutanım, tam karşımda it" "indirmemi ister misiniz?"
"Hayır, sadece kaçmasını engelleyecek şekilde vur. Daha ondan öğreneceğimiz çok şey var"
"Emredersiniz komutanım"
Avcı adamı tam bacağından vurmuştu. Ele başının çevresindeki adamların bir kısmı kaçmış, bir kısmı ise bize ateş ediyordu. "Kartal 1den kartal 2'ye"
"Kartal 2 dinlemede"
"Kasırga, İçeride toplam kaç kişi var?"
"17 komutanım"
"Azmış, içerisi sizde o zaman"
"Emredersiniz komutanım"
Ben ve Avcı dışarıdaki adamları öldürürken diğerleri ise depodaki adamları temizliyorlardı. Tek tek bütün adamları indirmiştik elebaşı ise hâla yerde kıvranıyordu.
"Kartal 2den, kartal 1'e" dedi telsizden kasırga🌪️
"Kartal 1 dinlemede"
"İçerisi temiz. Yanınıza geliyoruz"
"Tamam, dışarısıda temiz"
Bütün Tim yanımdaydı. Artık ele başını alıp karargah'a gitmemiz gerekiyordu. Hemen karargah'a bilgi vermek için telsizi elime aldım. "Kartal 1den Yuva ya" -"Yuva dinlemede" "alan temiz ele başını alıp geliyoruz" -"tamam, dikkatli olun" "emredersiniz" dedim ve adama doğru ilerlemeye başladım.
Adamın yanına gelince ona bakıp konuştum: "ne oldu lan, adamların hemen kaçtı" -"göreceğiz kim kaçacak" tam eğilip ada mı yakasından tutacağım sırada sol omzumun alt kısmında giren ağrıyla geriye doğru düştüm.
Tim deki herkes bir anda komutanım diye bağırdı. "Keskin nişancı var. Tamer, keskin nişancı görüş alanında mı?" Dedi kasırga hızla. "hayır, ama birkaç defa daha ateş ederse yerini görebilirim"
-"tamam ben çıkacağım"
Gözümü açıp yaraya baktım. Kalbimin üstüne girmişti mermi. Daha fazla kan kaybetmemek için elimle yarının üstüne serçe bastırdım.
"Kasırga, sakın çıkma"
-"komutanım sizi orada bırakamam"
"İstedikleri de tam olarak bu; sizinde ortaya çıkmanız" dedim acıdan kesik kesik çıkan sesimle.
-"Hakkınızı Helal Edin komutanım"
"Helal olsun aslanlarım, Helal olsun"
Bizimkilerin olduğu tarafa bakınca kasırganın bana doğru koştuğunu gördüm. "Tak" ateş sesi. Mermiyi kasırganın ayağının yanına düşmüştü.
-"kartal 4 ten , Kartal 2 ye" dedi Tamer.
-" kartal 2 dinlemede" dedi kasırga koşarken.
-"Hedef görüş alanımda"
-"vursana lan o zaman. Niye koşturtuyorsun"
-"Emredersiniz komutanım"
"Tak" -"hedef etkisiz komutanım" -"Helal lan" dedi. Gölge. Ardından hepsi tek tek yanıma geldi. -"Komutanım, durumunuz nedir?" dedi muhtar. "İyiyim, sadece biraz kan kaybettim" muhtar ve çaylak beni kaldırırken kasırga adamı yakasından tuttu ve ayağa kaldırdı.
Adama bir yumruk attı. -"Dua et komutanıma bir şey olmadı!" Dedi kasırga. "Kasırga sakin, onun hesabını sorguda keseceğiz" -"emredersiniz komutanım."
* * *
Karargaha geçtiğimizde üstlerimiz bizi askeriyenin bahçesine karşılamışlardı.
Teğmenim yaralandığımı görünce yanıma geldi. -"iyi misin Teoman" derken iki asker ele başını götürüyorlardı. "Ben iyiyim komutanım. Adamı nereye götürüyorlar?" Diye sordum
-"sorgusunu alacaklar."
"Komutanım, sorguya bende gireceğim."
-"önce bir muayene ol. Yaran derin görünüyor."
"Komutanım, idare edebilirim. Gerçekten iyiyim."
-"emin misin Teoman?"
"Eminim komutanım "
-"tamam, ama sorgudan sonra hemen doktora gideceksin. Ayrıca yanına kasırgayı da al, onun konuşturamadığınadam yok biliyorsun."
"Emredersiniz komutanım "
Bora komutan karargaha doğru ilerlerken biz de kasırga ile birlikte soluk odasına ilerledik
Kapının önüne gelince göğsümdeki yaraya baktım. Kurşun hala yaranın içindeydi; ama kanamıyordu. Kurşun tampon görevi görüyordu. O yüzden doktor olmadan çıkarmamıştık.
* * *
Kasırga elindeki dosyayı adama doğru sallarken konuşuyordu: -"konuş, şimdiki hedefiniz ney?" Adamsa sadece sırıtıyordu. Kasırga dayanamayıp bir yumruk indirdi. -"konuş yoksa öldürürüm seni." Bunu elbette sorguda ve silahsız birine yapmazdı. -"hepinizin soyunu kurutacağız lan sizin." bir yumruk daha attı. "Kasırga, sakin ol, o bize lazım" dediğim sırada terörist ilk defa konuşmuştu: -"öldürseniz ne olur, bizden yüzlerce hatta binlerce var. Elbette bir gün bu ülkeyi ele geçireceğiz. Beni durdursanız bile diğerlerine durduramayacaksınız." dedi.
-"ne kadar da inanarak boş konuşuyor. görüyorsunuz değil mi komutanım." Dedi kasırga suratında alay dolu ifafe ile.
O olay dolu ifade suratından bir anda yok oldu adamın boynuna yapıştı. -"bu ülke biz ve bizim gibiler ayakta dur dukça asla sizin gibi alçakların esiri olmayacak." Dedi kasırga bir hışınla.
"Kasırga "dedim sadece. O ne demek istediğimi anlamıştı.
Normalde ben de pek sakin sayılmazdım. Ama bu adam önemli bir terör mensubu idi. Ve bu yüzden yapılacak birçok eğlemi bildiğine emindim. Yani bize canlı lazımdı.
Kasırga adam'ı bıraktı ve karşıdaki tek taraflı camı baktı. Elbette ki üstlerimiz bizi izliyordu. Ve odadaki telefon çaldı.
Kasırga ya yakın tarafta olduğu için telefonu elime almıştı kasırga. Bana bakıp telefonu açmak için onay istedi. Başımla onayladım. Telefonu aldı ve kulağını götürdü.
+"Teğmen kasırga, emredin komutanım."
-"bu gün için bu kadar yeter " dedi karşıdan gelen ses."
+"Emredersiniz komutanım." Dedi kasırga.
Telefonu bıraktı, ve Birlikte çıktık sorgu odasından. Kolidor da yürürken Bora yarbay ile karşılaşmıştık. -"Teoman" dedi. Kasırga ile aynı anda saygı duruşuna geçmiştik. -"doktora gittin mi?"
"Hayır komutanım"
-"yaran kötü duruyor. Geciktirmeden hemen git" " ayrıca maskeni takmayı unutma."
"Emredersiniz komutanım"
* * *
Teoman (Göktuğ)?⛓️
(kasırga 🌪️)???⛓️
"Ne kadar da inanarak boş konuşuyor değil mi"???
⛓️Oy vermeyi unutmayın ⛓️🌺
Instagram: sevvalklnn29
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurşun Kolye
General Fiction(yeniden yazılıyor) Babasının şehit düşürüldü gün doğan ve onun intikamını almaya yemin eden ÜSTEĞMEN GÖKTUĞ KURT. Bu kitap tamamen kurgudan ibarettir. Bu kitabın tüm hakları gizlidir. #sevvalklnn