Arkadaşlar ilk bölüm iyi okumalar;)multide denizin abisi yalın var :))
B:Anneeee! Beni niye kaldırmadın?
A:Yüzüne su dökmeye geliyodum lan tüh niye kalktın ki ?
Ne güzel ıslatcaktım seni.
B:Hımm hanfendi !(Lan benim genç olmam gerekirken annem benden daha genç gibi davranıyo tabi kadın daha otuz yaşında ne bekliyon ki amk ! ) mal gibi kendi kendime düşünmeye başladım .Mallaştım iyce neyse anneme sitem ettikten sora komidinin üzerindeki telofonumu almak için hamle yapacaktım ki (pat!)lan yere yapıştım resmen yer kardeş kusura bakma gibisinden yere bakış attıktan sora ayağa dikildim hemen.(Bugün napcaktım lan ben neyse ya)telefonumu elime aldım ki lan ne görüyüm!(malım diyom bakın telefonu elimden başka nereme alıcaksam ).Whatsap 'tan 1000 msj oha lan ! Diyceksiniz belkide hiçbisey diyceniz am bana gore oha ! Neyse bi de normal den sms gelmiş ilk ona bakmaya karar verdim . Bir tanesi Ahmet Hocam dan gelmiş diyerleri indirim sms i onları boşverip Ahmet Hocanın attı sms bakmaya karar verdim.Aynen şöyle yazıyodu;
A.H:Denizcim unuttun sanırım ? Bir hafta sonra atletizim yarışması var, sen evde oturup annen ve mahhalle komşularınla oturup dedikodu yapcak kız deilsin kızım sen evde napıyon merak ettim şimdi ! ( lan hakkat ben evde napıyom ) Ahmet Hocanın smsinden sora ayıktım ve dışarda koşmaya karar verdim hem antreman yapmış olurum .Üzerime siyah hummel alt eşofmanımı ve sarı t-shirt geçirip saçlarımı at kuyruğu yapıp beş dakka oturmaya karar verdim..(Bu kız nası sporcu diyceksiniz ama kıyafet giymek yorucu bi iş ) .Otururken whatsap taki sms lere bakmaya karar verdim lan ben bu sms lerin hepsini okursam kesin uyur kalırım !(unuttum bu 1000 sms bizim 5 kişilik sap kızlar adlı whatsap grubundan gelmiş bu arada ben de sap olmak üzere tabi .)En mantıklı çözüm olan son smsi okumaya karar verdim .
Sms Selinden di;
S: Gençler 4 sap size mutluluklar dilerim öpüldünüz .Tabi ben dururmuyum .
B:Lan amk neyden bahsediyonuz (biliyomda salağa yatıyom ) neyse bu bana konuyu genis bi sekilde sms atar bunun sms atmasını bekleyemem diye düşünüp telofonu kapatıp cebime attım .Sessiz adımlarla ( onası oluyosa) abimin odasına doğru ilerlemeye başladım kulaklığı almam gerekiyodu .( Şimdi diyceniz ki bu kız ne ayak geçen hafta usta kişilimden ötürü kulaklığımı pert etmiştim bu nedenle abimin kullaklığına sulanıyom .Tabi abimin malı kıymetli olduğu için vermiyo bende gizlice alıyom veya çalıyom herne haltsa hsgjj) odanın kapısını yavaşça açıp odada gözlem ci kişiliğimden yararlanarak kullaklığı aramaya koyuldum lan amk abi ! Kulaklıkla yatmış ( fesatlaşmayın lütfen ,lütfüyle evlen tamam tamam sustum ) kulaklı tam almak için hamle yapacaktım bileğime bi canlı yapıştı .( Resmen sıçtım şuan ).
B:Aaa abicim napıyon ya!
A:Sence mal gardeşim?
B:Aa çok ayıp abi terbiyemi bozmak istemiyom !
A:Kes tam derdin ne ?
B: Hiç abicim ya sadece kulaklığını rica etcektim.(lan resmen farklı bi kişiliğe büründüm).
A: Bir şartla!Arkadaşlar olmusmu nolur yorummmm ilk bölümler sıkıcı gelebilir ama devamı mütiş olcak sizi seviyom bayy::::)))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşksız Sporcu
De TodoDuygularını yitirmiş bir kızın farklı spor dallarında tanıştığı çocuklar ve hayatı yaşadıkları okuyunnnn. Aşk budalalar içindir . ( Deniz Sert )