2023. 27. Hétfő.
Az első napom a tehetséges, gazdagok iskolájában. Az lemúlt napokat azzal töltöttem, hogy kicsit kutakodtam az osztálytársaim és az oda járó diákok után. Az eredmény egy kicsit meglepett. Az osztálytársaim 80%-a gzdag, tehetős családból származik. Egy évben kétszer járnak nyaralni Európába. Valakinek a szülei politikusok, színészek, énekesek, idolok és a többi. De megnyugtatott a tény, hogy lesznek olyanok is, akik kevésbé tehetősek, soha nem voltak Európában és nem hírességek a szülei. Egy bökkenő van az egészben. Az osztály már nagyrészben ismeri egymást.
-Így nehéz lesz barátokat találni - Sóhajtottam miközben belebújtam a blúzomba. Mikor megérkezett a csomagom a sulitól átnéztem a tankönyveimet. A művészettörténelmi könyvön kívül minden idei tananyagot már ismerek és a nagyrészét tökéletesen tudom. Az egészben a kedvencem az egyenruha. Mindig is fekete egyenruhát szerettem volna. És szerencsémre az elsőévesek egyenruhája fekete. A másodéveseké bordó és a harmadéveseké pedig sötétkék. A téli és a nyári egyenruha között nincs nagy különbség. Nyáron a szoknya sokkal vékonyabb és valami lég áteresztős anyagról írtak. Rövid ujjú fehér blúzt, a fekete mellényt és a fekete-szürke skótkockás nyakkendőt kell felvennünk. És a téli egyenruhához megszabják, hogy minimum térdig érő zoknit kell felvenni.
-Itt van az ebéded - Rakta le elém Mi-Cha a dobozom.
-Köszönöm - Nyeltem le az utolsó falatot. Az osztályfőnökünk már egy hete létrehozott egy csoportot, ahova beküldte az órarendet és leírta, hogy a második óra már meg lesz tartva.
-Remélem nem fog leszakadni a táskám - Pakoltam bele az összes tanszerem.
-Nem tudta volna az iskola úgy megoldani, hogy az első napon már a könyveitek a szekrényekben várnak titeket? - Nézett rám Mi-Cha a kávéját iszogatva.
-Hát látod - Vontam meg a vállamat - Elmentem! - Vettem fel a cipőmet és indultam is az iskolámhoz. Szerencsére az iskola csak négy utcára van tőlünk.
Az aulában lecseréltem a cipőmet majd egyenesen a termemhez indultam. Mikor elhúztam az ajtót senki nem törődött vel. Néhányan rám néztek majd folytatták a dolgukat. Az ablak melletti sor közepén leültem egy padba. Három padsor volt, mindegyik padba két ember fért be. Elővettem a tancuccaimat és amikre nem volt ma szükségem hátra vittem a szekrényembe. Visszaültem a padomba és a telefonomat kezdtem nyomkodni.
-Bocsi - bökdöste meg a vállamat egy lány - Szabad ez a hely? - Mutatott a mellettem lévő székre.
-Persze - Bólintottam - Ülj le nyugodtan - Húztam ki a széket.
-Köszönöm - Ült le azonnal – Olyan szar, hogy akiket ismerek azok másik osztályba járnak - Sóhajtott - Te is így jártál? - Nézett rám.
-Mármint? - Értetlenkedtem.
-Hogy akikkel alsó-középben elhatároztátok, hogy egy osztályba szeretnétek újra járni, azokat más osztályba osztották?
-Ohm. Nem. Én új vagyok itt – Vakartam meg a fejem.
-Hova jártál alsó-középbe? Changwon egyik külvárosi sulijába.
-Te Changwonban laktál? - Csodálkozott el - Miért jöttél el onnan? Hisz olyan szép hely.
-Nem a városban laktam. Egy külső kerületében, amit a város nem szeretett volna elengedni a szép táj miatt így nem lehettünk falu vagy kisváros.
-Értem. Hát, ha bármivel kapcsolatban kérdésed van én itt vagyok – Mosolygott rám - Egyébként Sea Soo-Min vagyok. Örvendek - Mosolygott rám.
YOU ARE READING
Hullámvasút
Teen FictionA történet egy tizenhat éves lányról szól, aki egész életét a tanulással töltötte. Mivel menekülni szeretett volna otthonról ezért az egyik legjokk felső-középiskolába ment tovább Gimhae-ba, ahol a bátyja befogadja. Viszont Sa Ha-Neul bátyja egy hat...