Deniz uyandığında ter içindeydi. Gördükleri bir rüyaydı ama çok gerçekçiydi. Sanki gerçekten Erdem onu boğmuştu. Rüyasında en çok ilgisini çeken ise Erdem'in arkasından tamamen aynı olan birinin gelip onu kurtarmasıydı.
Deniz kahvaltıya oturdu. Buse ablası onun terlediğini fark etmişti.
-Çok mu sıcaktı?
-Sadece bir rüya gördüm.
-Tamamdır.
Deniz okula geldiğinde yine Ecem karşıladı.
-Naberr! Daha daha nasılsınn?
-Bugün ayrı bir enerjiksin bakıyorum.
-Çok güzel bir rüya gördüm. Sonra anlatırım. Sen bunalmış gözüküyorsun.
-Sadece kabus.
-Tamam anlatırsın sonra.
-Ecem.
-Efendim.
-Benim içimde çok kötü bir his var.
-Kabustan dolayı olmalı.
-Olabilir.
Son derslere doğru bu arttı. Deniz artık derse odaklanamıyordu. Tuvalet için izin aldı. Elini yüzünü yıkadı. Tam çıkacaktı ki kapı açılmadı. Bir daha denedi yine açılmadı. Birden fazla denedi yine açılmadı. En sonda bağırmaya başladı ama bağırdıktan bir kaç saniye sonra alarm çalmaya başladı.
Deniz iyice korkmuştu. Bağırmaya devam etti.
-Yardım edin! Kimse yok mu? N'olur yardım edinnn!!!
Ağlamaya başladı ama birden bir koku aldı. Bu ağır bir yanık kokusuydu.
2-3 dakika sonra korktuğu başına geldi ve içeri duman dolmaya başladı. Dumanı görünce okul forması ile ağzını ve burnunu kapattı.
Deniz'in ağzından.
Galiba burada ölüp gidecektim ses yoktu. Herkes dışarı çıkmış olmalıydı. Bir süre sonra kendimi karanlığa bıraktım...
Uyandığımda ellerim yanıyordu. Önünde melek gibi güzel beyaz elbiseli bir kadın vardı.
-Erdem hayatının sonu olacak.Erdem hayatının sonu olacak.Erdem hayatının sonu olacak.Erdem hayatının sonu olacak.Erdem hayatının sonu olacak.Erdem hayatının sonu olacak.
Diye tekrarlıyordu.
Okulda herkes çıkmıştı Ecem Deniz'in burada olmadığını fark etti ve ağlamaya başladı. Öğretmenlere öğrencilere herkese sormuştu ama faydası yoktu.
Ağlarken Belinay yanına geldi ve bir anahtar verdi.-Deniz tuvalette kilitli. Bu tuvaletin anahtarı.
-Şaka mı yapıyorsun?
-Hayır git onu kurtar.
Ecem Belinay'a bakakaldı.
Ama bir anda biri elindeki anahtarı aldı. Bu Erdem'di. Koşarak okula girdi. Zaten yangın çok yayılmamıştı.
-Deniz!!!
Diye bağırdı ama ses yoktu. Anahtarla hemen kapıyı açtı ve yerde baygın yatan Deniz'in gördü. Deniz'i kucağına aldı ve dışarı çıkardı.
Arkadaşlar ben bir şey fark ettim bu selena ya döndü Dkkdkdkdkdk
Sizce nasıl devam etmeli miyim ???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Yangın
Mystery / ThrillerRüyan Okulun'da sebebi bilinmeyen bir yangın çıkar ve herkes şaşkına döner...