Deniz tamamen iyileşmişti. Burcu ablası ile bunu okula söylediler. Ama şaşırtıcı bir şekilde Belinay hiçbir ceza almadı. Deniz buna bayağı sinirlendiği için intikam almayı planlıyordu.
Deniz Belinay'ı uzun zamandır tanıyordu. Eskiden arkadaşlardı ve Belinay bir kaç sırrını anlatmıştı. Bunları kullanacaktı. Bunun ezikçe bir şey olduğunu biliyordu ama aklına başka bir fikir gelmiyordu. Ecem'e bunları anlattı ve bir plan yaptılar.
Belinay'ın uzun zamandır hoşlandığı biri vardı o Poyraz'dı. Anneleri arkadaş olunca onlarda dost olmuştu. Ama bu aralar hiç konuşmuyorlardı.
Bir dönem Poyraz'ın bir sevgilisi vardı. Belinay bunu kıskandığı için Poyraz'ın annesine söyleyip onu kötülemişti. En sonunda ise ayrılmışlardı. Bir süre sonra da kız okuldan ayrıldı.
İntikam için Deniz herkes sınıfta iken konuşmaya başladı.
-Belinay Nasılsın?
-Ne diyon ya uza bi.
-Doğru konuşmalısın bence.
-Nedenmiş?
-Söylememi ister misin?
-Söyle ne varmış ki?
Belinay'ın kulağına doğru eğildi. (Belinay oturuyor Deniz ayakta)
-Hoşlandığın kişinin sevgilisini okuldan attırmanı.
Belinay bir an duraksadı.
-Hayır.
-Ne oldu? Korktun mu? Ne yaparsan yap söyleyeceğim.
-Söyle zaten artık ondan hoşlanmıyorum.
-Tamam.
-Herkes dinleyebilir mi? Belinay'ın hoşlandığı kişinin sevgilisini kıskanıp hem onların ayrılmasına sebep olmasına hem de okuldan atılmasına sebep olduğunu biliyor muydunuz?
Arkalardan birinin sesi geldi.
-Hoşlandığı kişi kim peki?
-Poyraz.
Anlık bir sessizlik oldu. Poyraz şaşkınlıkla Belinay'a bakıyordu. 4-5 saniye sonra konışma kararı aldı.
-Aslında bende Belinay'dan hoşlanıyorum.
Bunu duyunca Deniz birden hıçkırdı.
Bütün sınıf yine sustu. Belinay hariç.
-Ne?
-Tam 2 yıldır senden hoşlanıyorum.
-Bende...
Ve birden sınıfın ortasında sarıldılar. Tam Deniz'in önünde.
Yine kötü bir bölüm daha bu arada şu an bunu yazarken hala hıçkırıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki Yangın
Misterio / SuspensoRüyan Okulun'da sebebi bilinmeyen bir yangın çıkar ve herkes şaşkına döner...