Sizlere yani wattpadın keşfet yerine girince kitabıma bakıp bir bölümünü okuyup geri çıkanlara okutmak istediğim bir hikaye var bu bölümde.
- Bir kişi varmış dünyası nı aydınlatan kimse olmadığı için kapkaranlık kalbi , zihni ve hayatı varmış . Bu yalnızlık onu kötü şeylere beyni çalışan ve kalbi yok olmuş biri değil sadeci yaşamını çok boktan yaptırı vermiş bu yalnızlık. Bu adam tembel biriymiş yani çalışkan biri olmayı sevmiyormuş kısacası hayatın her noktasında çalışmamış küçükken ev işlerine , aile uyumuna , eğitim durumunda , meslek edinmede yani 18 yaşında yeni bir reşitin göreceği hayattaki merdivenlerde başarısızmış tabi oda bu durumu görüp oda kendinden umudu kesmiş sonradan ,ama salak da değilmiş normal bir zekaya sahipmiş belkide zekidir kim bilebilir.
Bu adamın en büyük özelliği birde çirkin olmasıdır dişleri , kafası ve fiziği çirkin işte adamda bunun farkındaymış.
Bu adamın kalbi var tabi ona göre kötü değilmiş kalbi iyi olmasına insanlara bırakmış ama kötü değilmiş o kesin.Sonra yıllar yıllar geçmiş o adam hiç değişmemiş hiç bir şeyi değişmemiş ne kalbine ne de yatağına birisi girmiş. Hep yalnız kalmış ölene kadar ve adam ölmüş .
Siz ne bekliyordunuzki ? Adam aşık olacak falanmı . Sonu mutlu biten yalnızlık hikayeleri zannettiniz galiba ama gerçek bu. Fazla film izleyerek hayal kırıklığına uğramayın sadece kabullenmeyi öğrenin .
Sadece yalnız bir adam
İstediği yanında fransız bir madam
Ama hayat böyle olmuyor
Yalnızlık peşinden ayrılmıyor
Onunla birlikte hep
Hiç kimsenin yanında olmadığı kadar
Yalnızlık var yanında tekCem adrian // tek kişilik Aşk