Yara izleri

68 15 93
                                    

Okumadan önce oy atarsanız çok mutlu olurummm yorumlarınızı da bekliyorumm
İyi okumalarr

Diana Black'in ağzından:

Koşarak Bahçeye gittim,nefes nefese kalmıştım. Harry'nin üstünde Qudditch üniforması vardı Oliver ve Dean Thomas onu destekliyordu..Merlin..hayır.

Yaralanmıştı.

Yanına gittim,kafasını tutuyordu.

"Harry!"

Oliver yanındaydı beni nazikçe geri itti ve konuştu.

"Diana şimdi değil onu hastane kanadına götürmemiz lazım"

Onlar hızla hastane kanadına doğru giderken arkalarından endişeli bir şekilde koşan bendim..

-1 saat sonra hastane kanadında-

Harry uyuyordu,Oliver olayı Pomfrey'e anlatırken duymuştum.

Antrenmanda,snitchi yakalamaya çalışırken bir anda yara izini tuttuğunu ve sonra da dengesini kaybedip süpürgeden düştüğünü söyledi. Kollarında olan hafif morluklar dışında fazla birşeyi yoktu çünkü çok fazla yüksekten düşmemişti.

Madam pomfey uyuması için ona bir çeşit iksir hazırlamıştı.

Başında endişeli bir şekilde bekliyordum.

Ben Harry'nin başındayken revirin kapısının hızlı bir şekilde açıldığını gördüm.

İçeriye giren Hermione ve Ron'dan başkası değildi.
Hermione endişeli bir şekilde konuştu.

"Diana,noldu böyle..? O iyi mi?"

Ron Harry'nin revir yatağında uzanan haline bakınca surat ifadesi biraz değişmişti.

"Sakin olun çocuklar..Sanırım iyi, anlatacağım.."

Oliver'dan duyduklarımı anlatmaya başladım.

"Herm,ron..sizce.."

Neyi kastettiğimi ikisi de biliyordu.

"Hayır Di, bunu sonra konuşacağız.."

Ağzımı konuşmak için açtım fakat sonra tekrar kapattım. Şuan itiraz etmenin sırası değildi.

"Belli ki zaman yaklaşıyor.."

Üçümüzde Ron'un bu söylediğinden sonra birbirimize baktık.

Harry kıpırdanmaya başlamıştı. Ona döndüm sanırım uyanıyordu..

Yavaşça gözlerini açtı..

Kolunu sıvazladım.

"Abi..iyi misin?"

Evet,normalde abi demezdim hatta o sürekli benim ona abi demem için şakalarıyla uğraşırdı.

Harry önce bana hafif gülümseyerek baktı ardından Hermione ve Ron'a sonra yavaş yavaş gülümsemesi soldu.

"Voldemort.."

Harry'ye döndüm ve konuşmaya başladım.

"Harry..bu konuyu sonra konuşacağız. Şimdi sadece dinlen."

O gün o konuyu kapatmıştık. Derslere girmemiştim. Hermione ve Ron gitmişti. Harry'nin başındaki koltukta ona bakıyordum.

Yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu sonra dayanamayıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

-Sabah-

Koltukta uyuyakaldığım için belimin ağrısıyla biraz erken kalkmıştım.

Ayağı kalktım ve revirin içindeki küçük banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım ve geri döndüm.
Geri döndüğümde Harry uyanmıştı.

Darklight-Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin