Kütüphane

59 14 33
                                    

Bölüm başlamadan önce oy atıp yorum yaparsanız sevinirimm
Artık oy sınırları olabilir çünkü genellikle oy ve yorum yapılmıyor
😔

Diana Black'in ağzından:
Kütüphane kapısından içeri girdim ve Hermione'nin ders çalıştığı masaya oturdum..

"Ne çalışıyorsun?"

Kafasını kaldırmadan cevap verdi eli başında,derse odaklanmaya çalışıyordu.

"Aritmansi."

Dedi tek düze bir şekilde.

"Eh,sıkıcıymış."

Kalktım ve kütüphanenin diğer tarafına gittim,elimi raflarda gezdirdim sonra gözüme bir kitap çarptı zümrüt kapaklı,yıpranmış..fakat hâlâ güzel çok sağlam duran bur kitap.

Elime aldım ve tozlarını üfledim.

Tam kitabın ismine bakıp inceleyecektim ki Arkamdan gelen bir elin cebime girmesiyle irkilip kitabı yere düşürdüm ve ağzımdan korkuyla küçük bir bağırma sesi çıktı.

Evet..tekrar.

Kütüphanenin diğer tarafında ders çalışan bazı insanlar "Şşt" diyerek sessiz olmamı istediler.

Yavaşça kitabı aldım ve sessizce yerine koydum.

Sonra korku dolu ve yavaş adımlarla kütüphaneden çıktım.

Koridorda yürürken cebimi elime attım ve notu çıkardım.

Notu okudum.

"Kehanet dersine geç kal.
~Sibirya Kedisi"

Yine birşey yapacaktım..
Sibirya Kedisi..Sibirya Kedisi? Merlin,bu ne biçim lakap! Aklıma Ron'un şişko faresini getirdi.

Sıkıntıyla iç çektim ve koridorda,ortak salona doğru yürümeye devam ettim...

Ortak salondaki koyu yeşil deri koltuklardan birinde oturuyordum.

Aklım hâlâ nottaydı sonra kafamı kaldırıp etrafıma baktım.

Gözüm sarı kafalı birine çarptı.

Blaise ve birkaç Slytherinli çocuk konuşuyorlardı,o hariç. Konuşmuyordu ve sanki..biraz durgundu aklı başka yerdeydi. Dağılmıştı.

Sonra Blaise'e birkaç kelime söyledi ve oradan gitti. Derse daha vardı ama erken mi gitti acaba?

Tanrım,bu çocuğa neler oluyor bir değişik.

Dengesiz.

Koridordaki hali de neydi öyle yani..aslında klasik Malfoy Kütüphaneye geç kalmamı istedi ama o tavırları..herneyse Diana kendine gelmelisin.

Neden onu düşünüyorsun ki aptal mısın kızım sen?

Klasik Aptal Dağ gelinciği işte n'olacak..

Ortak salondan bahçeye doğru çıktım.

Banka oturdum ve etrafıma bakıp düşünmeye başladım,yani istemeden.

Ne kadar sürdüğünü bilmediğim düşüncelerimle ve kendimle,yanıma biri oturana kadar baş başa kalmıştım.

Kafamı yan tarafıma çevirdim ve Ron'u gördüm.

"Ne düşünüyorsun acaba çok merak ediyorum."

"Her zamanki gibi boşver."

"Harry'nin yanına gidelim mi? İster misin?"

Gülümsedim ve cevap verdim.

"Olur. Uğraşalım bakalım biraz.."

Ron hafif bir kahkaha attı ve gülerek Gryffindor ortak salonunun kapısının önüne doğru ilerledik.

Darklight-Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin