Zindanlar

58 13 78
                                    

Merhaba Ballarımm bölüme başlamadan önce oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfeeeen

Dipnot:İksirin tam olarak Melez Prens mi yoksa zümrüdüanka yoldaşlığında mı geçtiğini hatırlamıyorum sanırım Melez Prens'ti ama olsun iksir konusu oradan alınmıştır.
🖤

Draco Malfoy'un ağzından:

Slughorn'un iksir dersi için zindanlardan sınıfa doğru gidiyorduk..

Ders Slytherin ve Gryffindor ile ortaktı,çekilmez.

İksir sınıfına varmıştım duvar kenarındaki ikinci sıraya Blaise'in yanına geçtim.

Herkes sınıftaydı birazdan ders başlayacaktı fakat bir kişi hariç..

Black.

Gelirken onu görmüştüm ama nedense şuan yoktu,herneyse o aptal beni hiç ilgilendirmez zaten.

Profesör derse gelmişti,sınıfa biraz göz gezdirdi,hafif güldü ve konuştu.

"Sanki bir kişi eksiğiz ha?"

Ardından Potter hemen Slughorn'a cevap verdi.

"Vaftiz kardeşim Diana,o yok profesör.."

Sonra hafif endişeli bir halde devam etti.

"Profesör,aslında Diana ben hastane kanadındayken derse gelmek için çıkmıştı..ama-"

"Pekâlâ,Bayan Black umarım gecikmeden gelir ve iksirini yapar..iksirimiz Yaşayan ölüm iksiri.."

.
.
.

Slughorn Yaşayan ölüm iksirini anlatıyordu ve birazdan bu iksiri yapacaktık.

Düşünmekten derse konsantre olamıyordum,çünkü bu yıl gerçekten zor bir yıl olacak,yani..en azından benim için.

Slughorn ne zaman olduğunu bilmediğim bir an adımı seslendi.

Kafamı kaldırıp baktım,dalgın bir şekilde.

"Bay Malfoy? Dikkatinizi derse vermenizi öneririm,çünkü iksiri yapmakta zorlanabilirsiniz.."

İksir dersinde zaten iyiydim ama şuan düşüncelerimi ve dikkatimi derse vermek istiyordum.
Tam tersi karanlığa gömülmek değil..

Kafamı kaldırdım ve dalgınlığımdan kurtulup toparlanmaya çalıştım.

"Evet profesör afedersiniz"

Yaklaşık 5 dakika geçmişti iksiri yapmaya başlayacaktık ki Slughorn bir bilgilendirme daha yaptı.

"Bir saatten daha az bir zamanınız olacak,bu zamanı Yaşayan Ölüm iksirini uygun şekilde hazırlamak için kullanın. Bunun şimdiye kadar yapmaya çalıştıklarınızdan daha karışık olduğunu biliyorum ve hiç birinizden mükemmel bir iksir beklemiyorum."

Slughorn konuşmasını tam bitirdikten sonra sınıf kapısı hızlı bir şekilde açıldı.

Yavaşça bakışlarımı gelen kişiye çevirdim.

Gelen Black'ti.

Nefes nefeseydi,dağılmıştı,biraz terlemişti,bazı saç telleri boynuna yapışmıştı ve herşeyden önce çok korkmuş görünüyordu..

Bir saniye neden onun hareketlerini inceliyorum ki? Klasik sakar Black işte,kesin yine aptal aptal sakarlıklar yapmıştır.

Bütün sınıf ona döndü,Slughorn'un yüzündeki gülümseme soldu ve ona baktı.

Darklight-Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin