Kayıplardaki yazar notçuğu;
Biricik okuyucularım , benim pencerelerdeki meteorlarım , hala isterseniz wp grubuna girebilirsiniz . Bunun için bana özelden mesaj atmanız yeterli :) Zaten biz artık aile olduk orada çook sefiyom sizi bebeklerim yine kocaman kocaman öpüldünüz :*
Eveeet , gelelim neden yazamadığıma. Bunca ay yazamamamın sebebi , çok yoğun bir sınav çalışmasında olmam ve duygusal bir dönem geçirmem . İnanın ki yazmayı çok denedim ama mutlaka duygusal bir şey halini aldı :/ Herneyse şimdi yine tontiş bir yazarcık olup yazıyorum :) Ayrıca aldığım mesajlar sonucu Ben Aşık Olmam hikayesini düzenlemeye ve Üzüm ' e devam etmeye ve gerekirse düzenlemeye karar verdim :) Son olarak , Meltemin bu Flash Tv den fırlamış hali artık geçti o ufak çaplı bir zaman dilimiydi :) Bütün duyuruları bitirdiğimize göre buyurun bölüme geçelim :)
Multimedia ; Meltem :)
...
Yaban Mersini mi dedi o ? Hayatta hepimizin zayıf noktaları vardır. Evet , benimki yaban mersini . Hayır tuhaf falan değil . Bir kere ben çocukken 5 kasa yaban mersini yemiş kızım . Sonrasında hastanelik olmuş olabilirim ama bu ayrı bir konu . Olayın devamında babam eve yaban mersini alınmasını yasakladığı için Can sürekli manava gidip bana yaban mersini alırdı . Canım kuzenim .
" Ver onu banaa!! " diyerek Berk ' in üzerine atladığım doğrudur . Peki tahmin edin şimdi ne oldu? Hadi hadi bakın çok da zor değil . Bu Berk salağının üstüne atlayınca bu salak dengesini kaybedip dondurmayı üzerime düşürdü .
" Ya cidden çok özür dilerim . İnan ki bilerek olmadı . " Sanki biri gözüme acı biber sokmuş gibi ateş saçan gözlerle Berk ' e baktım . Ne anlatmak istediğimi anlamış olacak ki başını eğip sustu . Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım .
" Ee süper çözümün nedir gül gibi arkadaşım benim ? " dedim imalı bir şekilde . Bir süre düşünür gibi daldıktan sonra ben ona dalmadan konuştu .
" Ben yıkarım . " YOK ARTIK! Bu tepkiyi en son lise sınavında cam şişedeki suyum düşüp bütün salon bana bakınca vermiştim . Üstelik sınıfta ex platoniğimden sevgilime , en yakın arkadaşımdan bana asılan kankama kadar ortaokul yıllarımın çok unutulmaz bir sürü karakteri vardı . Neyse ki kırılmamıştı . ( yazar bu anı yaşadı ve hala çok utanıyor -_- )
Ay yalnız bu salak yıkayayım derken benim bluzu fino köpeklerinin eşofmanları boyutunda birşeye dönüştürmesin . Yok be sanmam o kadar da safoz durmuyor . Hem ben zaten pembe sevmem neden pembe giydim ki şimdi ? Ya uf sabah sabah kafa mı kaldı bütün gece yolda telefonumdan flash tv izledim . Ama bu benim suçum değil . Kesinlikle değil . Canla para attık , ben yazı gelirse Güneşin Kızları izleriz dedim . O da tura gelirse Flash Tv izleriz dedi . Ama bunu tabii ki benim bütün psikolojim bozulsun diye yaptı . Nerden mi biliyorum ? Çünkü beni Flash Tv izlemeye mahkum ederken kendisi kendi telefonundan NBA ' in playoff larını izledi . Ben de ona bir numaralı '' nomissiz vicdonsiz '' bakışlarımı atarak diğer bir sekmeden Güneşin Kızlarını izledim . Yaşasın kötülük ! Puhahaha . Savaşın Nazlıya '' Melisa '' dediği kısımda göt gibi kalırken internetim bitince 9 yavrusuyla sokakta kalmış tekir kedi misali boynum bükük wattpaddeki kütüphaneme girdim . En sevdiğim Mahmut Tuncer Fan Fiction ınıda okuduktan sonra güzel güzel mışıl mışıl uyudum . Sonra sabah güzel güzel uyandığımda tahmin edin ne olmuş ? Bizim Beyoğlunun Vazgeçilmez Kızı Meltem , olmuş size Mardin in Aşiret Kadını Melo Bacı . Bu arada biz bu konulara nasıl geldik ? Herneyse sonuç olarak Karşı Komşum Meteor Berk ' in bluzumu yıkaması cidden çok komik olurdu ama insanlığın daha buna hazır olduğunu düşünmüyorum .'' Ee yıkamama izin verecek misin yoksa komşunun komşusunun bim marka deterjanına muhtaç olduğu ile ilgili uzun bir ' bu değimi açıklayınız ' kompozisyonuna ihtiyacın var ? '' Evet kabul ediyorum komik değil ama yinede güldüm . Yani en azından gülümsedim . Ondan hoşlandığımın farkındayım ama ben zaten metroda gördüğüm esmer çocuktan bile hoşlanmıştım . Bilmem , yani belki de biraz şıpsevdiyimdir . Açıkçası sorun değil , en azından acısız . Berk biraz daha ısrar edince artık başka bir şansım olmadığını anlayıp onaylarcasına başımı salladım .
" O halde bizim eve gidiyoruz . " Yalnız şimdi bana fesat falan demeyin de yani sonuçta dünyanın bin bir türlü hali var . Şimdi bu Berk bana tecavüz edip 17 yerimden bıçaklayıp bahçedeki Çınar Ağacına asmasın . Yok be bu salak kim onu yapacak zeka kim . Zararsız safoz bu . Bak safoz dedim yine aklıma Can geldi . Valla çok hayırlı kuzenim ha bak cidden . Gerçi Can benim doğum günümü bile unutuyor . Neyse en azından reşit diye mekanlara sokuyo . Ha bir de iyi dolma sarar . Çok ciddiyim bak . Bir keresinde altın günü için 5 kilo dolma sarmıştı . Zaten 3-4 kilosunu Vildan Teyze geldiği gibi mideye indirmişti . Yuh demeyin yavrum , ayıp . Neyse ben bunları anlatırken bilin bakalım nereye geldik ? Nereye olucak allasen pavyona mı gitcez bizim sitenin girişine geldik . Siz de iyice ekşın meraklısı birşey oldunuz çıktınız ha . Yalnız ekşın mekşın valla allah söyletiyo , ayıptır söylemesi babam geliyor da . Dur bir dakika , BABAM GELİYOR!! Babam beni görmeden elleri cebinde ıslık çalarak yürüyen Berk şapşiğini hızla kenara çektim .
" Höşt noluyo lan ?! "
" Ne ne oluyor ne ne oluyor ! Babam geliyor safoz kör müsün ? " Berk babamı ararcasına etrafa bakıp sonunda gözleri aradığı şeyi (yani babamı) bulduğunda CİDDEN gülümsedi . Yalnız bu çocuğun gamzelerinin içine ufak çaplı bir köy kurulabilir . Yani en azından şu bilmem nerede içinde sadece 1 kişinin yaşadığı köy var ya hani en azından onun gibi olabilir . O bir kişidi ben olurum ( anlamsız piç smayl ) . Bu arada bu çocuk niye benim babamı görünce gülüyo lan ? Tövbe bismillah .
" Baban Orhan Amca mı ? " Ulan sen nerden tanıyon ? Lan baba sen anamı bu zibidiyle mi aldatıyon ? Gerçi zevkli adammışsın teprik ediyorum saygı duydum . Yalnız " Amca " dedi yani saçmalamayalım . Sonuç olarak , baştaki soruya geri dönüyorum .
" Lan sen benim babamı nerden tanıyon ? "
" Baban bana bisiklet kullanmayı öğretmişti de ondan . " Ney ? Ney ? Ney ? Ulan benim babam bana bile bisiklet kullanmayı öğretmedi be . Çok kırıldım baba çok . Dur ya bir dakika . Nasıl ya ? Yoksa ?! Lütfen bu bir şaka olsun .
" Sümüklü Cevşitin kardeşiyim deme bana ! " Dünyam yıkılıyor komşular yetişin .
Berk utanmış bir ifadeyle konuştu .
" Iı..yani hastanede karışmış olma ihtimali her zaman vardır . " İnanamıyorum ya yani hani cidden inanamıyorum . Sümüklü Cevşit kim siz bilmiyorsunuz tabii . Bu Cevşit bizim karşı yazlıkta otururdu ( bunu da düşünemedim tabi safoz ben ) . Böyle boyna da ağlardırdı . Ondan adı " Sümüklü Cevşit " zaten . Cevşite her şeyi babam öğretirdi yazlıkta . Kendi babası yoktu çünkü garibimin . Bir kardeşi olduğunu biliyordum ama hiç görmemiştim . Nedenini sormayın ben de bilmiyorum . Sadece bir yaz yazlığa geldiğini duydum onda da ben halam ve Canla birlikte Bodrum ' a gitmiştim .
Annemle babam da biz dönene kadar buradaki yazlığa gelmişlerdi . Valla ne diyim tanışma kısmeti bugüneymiş .
Ben daha bir şey diyemeden
Berk , " Orhan Amca ! " diye bağırdı .
Neyse ki babam duymadan ben onu tekrardan yanıma çektim .
" Ya oğlum sen manyak mısın ? Sizin müthiş komşuluk ilişkilerinizin sırası mı şimdi , BABAM LAN O BENİM ! " Bir an kafasında söylediklerimi tarttıktan sonra bana hak veren bir şekilde başını sallayınca derin bir nefes verdim ve etrafı dikkatlice kolaçan edip hızla evlerine doğru yürüdük .
Eve girer girmez tuvaletin yerini sordum . Zirâ çişim geldi .
" Kızım sen nasıl bir varlıksın ev sizinkinin aynısı . " Evet , ilk defa mantıklı konuştu yada ben ilk defa diye hatırlıyorum çünkü unutkanım . Herneyse sorun bu değil .
Tuvaletten çıktıktan sonra aşağı indiğimde bir masanın üzerinde duran bir deterjan bir polo ve bir adet başında tülbentli Berk gördüm . Bir dakika random atmalıyım . Asdfghahahahsh bu ne lan ahahahhahaahhahaahahahaha . Şu anda kahkaha atmıyor , bildiğiniz şakıyorum . Berk ? Kafasında tülbent ? Ahahahahaha . Tamam tamam sakinim .
" Ne gülüyosun be ? Hadi çıkar şu bluzu da giy şu poloyu . Daha işim gücüm var benim tutma beni . " Tövbeestağfurullah . Babaanne , doğruyu söyle bak çocuğun içine mi kaçtın gız ?
" Daha fazla orada öyle dikilecek misin ? "
" Ay tamam be ver şunu da değiştireyim . " diyip yeşil poloyu havada kapıp tekrardan tuvaletin yolunu tuttum . Aslında içimde bikini olduğunu düşünürsek ağır saçma bir hareketti ama ilk günden beni orospu sansın istemezdim açıkçası .
Aşağı inip bluzu Berk ' e fırlattım .
" Çitile bakalım . "
" Ne yapayım ne yapayım ? "
" Çitile yavrum , çitile . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Penceredeki Meteor ( DÜZENLENECEK . )
Teen FictionHer şey Meltemin odasının penceresinden bağırmasıyla başladı. Ve karşısında Berk adlı bir meteor görmesiyle devam etti...