Vat dedin gülüm?
Ben daha ne olduğunu anlayamadan bir kol belimi sarıp , beni kendine doğru çekti . Yüzüne sahte bir gülümseme yerleştirmesiyle onun yüzüne tokadı yemesi , benimde beni yutacakmış gibi gelen siyaha dönmüş gözlerinin ve aşağılayıcı bakışlarının altında ezilmem bir oldu . Kız yanımızdan tamamiyle uzaklaştığında hemen kendimi çekip savunmaya geçtim ;
" Ne ayaksın oğlum sen ? Ne oluyor burada ? Ben nerden senin sevgilin oluyorum ? Git kendine cast ajansından birini bul ve beni bir daha saçma sapan yalanlarına alet etme ! "
" Ovovov sakin ol şampiyon "
" Ya kardeşim amaçsız mısın sen? Birşeyler yapmak ister miyim diye sordun ben de geldim . Kendine sahte bir sevgili istediğini söyleseydin hazırlanıp gelirdim "
Son cümlemi olabildiğince alaycı bir tonda söylemiştim." Ya bak öncelikle özür dilerim . Gerçi niye bu kadar sinirlendiğini anlayamadım . Gül gibi çocuğum nihayetinde "
" Ya ya sorma gördük gördük . Yani gördüklerim bana yetti hatta arttı bile "
" Peki sana kendimi nasıl affettirebilirim?"
" O kadarını da sen bul artık " dedim ve bir coolluk bir özgüvenle eve doğru ilerlemeye başladım. Tam o sırada arkamdan gelen sesle arkamı dönüp meraklı gözlerle ona baktım.
" Bugün beraber birşeyler yapalım . Eminim günün sonunda beni affetmiş olursun " dedi yüzünde bir gülümsemeyle .
" Ne gibi ?" dedim bir tek kaşımı havaya kaldırma çabasıyla.
" Gelirsen görürsün " Evet , şu anda tek kaşını kaldırma sırası ondaydı.
" Tamam " dediğimde ikimizde gülümsemiştik.
Yanına kadar geldiğimde yüzündeki gülümsemesi daha da büyüdü.
" Ama sadece evde Canla beraber boş boş oturmak istemediğim için " dedim yürürken.
Meraklı gözlerle bana baktı .
" Can şu bana kapıyı açan çocuk mu ? "
" Evet "
" Sevgilin falan değil heralde ? "
Ufak bir kahkaha attım.
" Kuzenim "
Bu cevabımdan memnun olmuş gibi sırıttı . Yalnız döneklikte bir çığır açtım cidden . Az önce çocuğun ağzının içine düşecek olan ben , şu anda o gülümsemeye sırıttı demekle yetiniyorum. Yok yani ben de dengesizim cidden . Yalnız çocuk da haklı yani . Şu ana kadar takıldıklarımı düşünürsek çocuk cidden ' gül gibi çocuk ' yani.
Dur bakıyım şimdi bir eskileri düşüneyim . Yok valla bu çocuk gül , diğerleri kasapların kuzuların malum yerlerine taktıkları karanfil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Penceredeki Meteor ( DÜZENLENECEK . )
Ficção AdolescenteHer şey Meltemin odasının penceresinden bağırmasıyla başladı. Ve karşısında Berk adlı bir meteor görmesiyle devam etti...