1. Petrecerea

287 4 0
                                    

Nu iau o vacanță de foarte mult timp. E octombrie și nici anul acesta nu am plecat în concediu estival. Sunt extrem de obosită, psihic mai ales, de oameni, de job, de bărbați, de ieșiri la bere după birou. Mă uit la toate postările care îmi apar pe Instagram până îmi atrage atenția o petrecere doar pentru fete în clubul Q. Aș putea merge: asta ar însemna ca pot să beau oricât îmi doresc fără să îmi fac griji ca aș putea atrage atenția. Nu ca nu mi-ar plăcea atenția, dar cred ca odată ce te desparți, după o relație lungă, ai acel miros de carne proaspătă care atrage toate sălbăticiunile ca un fruct putrezit.

Cam așa mă simțeam, goală, tristă, aș vrea să beau dar trebuie să muncesc să-mi pot plăti ratele, plictisită, aș vrea să mă masturbez dar nu îmi doresc deloc să mă ridic de pe canapea pentru a mă spăla pe mâini după. Nu îmi pot permite să cad, și mai mult, merg la petrecere în seara aceasta. Chiar și singură, două pahare nu fac rău și muzică sigur îmi va alunga plictiseala.

Intru în club, e mult mai mic decât mă așteptam. E superb să văd doar fete cum dansează așa fără inhibiții, merg la bar și cer cinci shoturi de jager, pe care le beau talpă. Un DJ pune muzică anii două mii și mă simt atât de tânără și lipsită de griji. Bine sunt tânără, am doar 24 de ani, dar responsabilitățile îmi adaugă cel puțin zece ani pe umeri. Mi se înfierbântă puțin obrajii și cred ca e momentul potrivit pentru a dansa. Miroase bine înăuntru, un mix de parfumuri floreale și gel de duș. Dansez in mijlocul mulțimii, fără niciun gând, fără nicio grijă, aproape fără vlagă.

Merg spre bar să mă răcoresc cu un moscow mule. Tipa din fața mea îmi zâmbește și îi face un semn barmanului. Mi-a oferit băutura. Îi mulțumesc și intrăm în vorbă, nu prea am chef de small talk, dar sunt foarte bună la asta. Se numește Lara, Laura de fapt dar preferă Lara, își dorește un nume mai puțin comun, buzele ei se arcuiesc și insistă de vreo două ori să îi spun Lara. Uitându-mă mai bine la ea, i se potrivește mai bine Laura, dar ce contează. Cred ca oricum îi voi uita numele, aprob din cap ca și așa nu are sens să îmi spună prea multe. Lara are părul lung, brunet, până la omoplați, drept și miroase a parfum de mașină, ceva citric. E slabă și îmbracă cu o rochie de vară, albă cu flori bleu, deloc în sezon. E frumoasă, are buzele groase în formă de inimă sub un nas ascuțit și cam subțirel și niște ochi căprui, întunecați. Poarta extrem de mult mascara și își flutură genele când îmi vorbește. Nici nu înțeleg prea bine ce îmi povestește acolo, ceva de firma ei, ceva de mutat, ceva de muzică veche. Cer alte șase shoturi de jager și îi ofer jumătate. Bea doar două. Sunt mai mult decât fericită să îl iau pe ultimul.

-Vii cu mine până la baie? Să-mi ții ușa? Mă întreabă la ureche și vocea ei pițigăiată aproape ca mă deranjează.

Mă ridic instinctiv, cred ca și mie mi-ar plăcea și probabil voi avea nevoie curând de cineva să îmi țină ușa. Imediat ce se eliberează, intră în cabină și își agață cardiganul subțirel, negru de ușă.. E un haos total în baie, așa cum e întotdeauna. Mă uit la fete cum își aranjează rujul în oglindă, cum își rulează țigări și ling cu vârful umed al limbii hârtia, cum își leagă părul umed de transpirație, ținându-l departe de ochi.

-Mă ajuți să-mi închid rochia? spune, destul de încet, cred ca am auzit-o doar eu. Deschide foarte puțin ușa cabine și mă prinde de antebraț, trăgându-mă ușor înăuntru. Rochia ei nu are fermoar.

Capacul toaletei e închis și și-a pus geanta pe el. Mă lipește cu spatele de ușă și mă sărută, stăruitoare să îmi bage limba în gură. După câteva momente de șovăieli, îmi deschid buzele și o las să facă ce vrea. Își lipește corpul de mine și îi simt sânii pe piept, îi simt mâinile transpirate pe gât și față și plăcerea absurdă pe care o are cât mă sărută. Îi ating sânii, mai întâi cu vârful degetelor, pentru a înțelege dacă îi displace, și când se freacă de coapsa mea, o strâng ușor simțindu-i sub palme sfârcurile întărite. Lasă să-i scape un suspin rapid și mă mușcă de buză. Fără să îmi dau seama, mă întoarce, lipindu-mă cu fața de ușă și pe la spate, își bagă mâna în pantalonii mei, și îi simt două degete cum alunecă imediat în vaginul meu. Geme în urechea mea când simte cat de udă sunt și se mișcă ușor, își mișcă degetele oferindu-mi valuri de plăcere. Mă mușcă de umăr și îmi atinge clitorisul, lăsând să-i alunece degetul mare în vagin. Îi simt sfarcurile tari pe spate și aș vrea doar să o dezbrac și să îi ling și mușc și strâng sânii. Mă întorc cu fața spre ea și îmi pun mâna sub rochia ei. Deja nu are chiloți, probabil și i-a dat jos și strecurat în geanta. Îmi bag mai întâi un deget, apoi îl las să alunece și pe al doilea în interiorul ei. Geme de plăcere și îmi linge buzele. Văd în ochii ei ceva, o licărire, o pasiune reaprinsă și mi se pare atât de frumoasă. Dacă o mai privesc mult mă îndrăgostesc complet de ea. Își pune degetele în gura mea, cele care au fost în mine, și le ling, le sug și o privesc direct în ochi în timp ce mă mișc constant în ea. Încerc să văd dacă am loc si de un al treilea deget, închide ochiii, își dă capul pe spate, mișcându-se soldurile spre mine, acceptând mișcarea. Scâncește și își mușcă buza de jos. Este incredibil de sexy. Mă excită teribil. O simt cu se înfierbântă și transpiră și se mișcă tot mai profund pe mâna mea. Îi pun o mâna pe gât și îi trag fața aproape de a mea, îi ling buzele și îi sug limba aia prea curioasă până o simt cum vine pe mine. O strâng tare de fund și îi dau o palmă, ca recompensă pentru ca a avut un orgasm atât de tăcută.

Încearcă să se apropie iar de pantalonii mei, jucându-se cu vârfurile degetelor pe elasticul din talie- dar o opresc. Efectul alcoolului a trecut și sunt foarte fericită ca i-am oferit un orgasm, dar eu nu simt nevoia de unul acum. Sunt excitată doar când mă uit la ea. Și mă opresc. Vreau să merg acasă, să dorm, ca mâine dimineață merg la birou.

Îmi ling degetele, gustând-o complet și văd ca se îmbujorează când îmi scot degetele din gură și îi fac cu ochiul. Ne mai sărutăm o dată, umed și pasional, îi sug încă o dată limba cu gust de alcool, și ies din baie.

Jurnalul unei nimfeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum