5. A doua sticlă de vin

176 4 0
                                    

Azi dimineață i-am dat un mesaj Larei. Am invitat-o la cină, acasă. Lunea nimeni nu face nimic, eram sigură ca va fi liberă seara.

Torn vinul în două pahare, le așez lângă farfuriile pline de carbonara și Lara iese din baie. Are mâinile încă umede și le flutură prin aer. Are părul legat la ceafă și poartă o rochie lungă, dreaptă gen office.
-Îmi place apartamentul tău, e așa spațios. îmi spune și se aseaza la masă.
-Da, e mai ușor să găsești un apartament de genul când nu stai chiar în centrul târgului. glumesc și beau jumătate din paharul cu vin.

Adevărul e că am căutat mult acest apartament, e la Timpuri Noi, într-un bloc destul de vechi, dar e mare, are două camere foarte spațioase, vreo 70 metri pătrați, un design industrial, cu un balcon enorm și o priveliște minunată. L-am și luat la un preț bun datorită firmei.
-Cum de ești așa de tânără și ai și facultate și casă și job? spune și suge suav pastele.
-Nu am făcut o facultate, îi zic, am mers la un curs privat de design interior, am studiat trei ani...a fost scump dar măcar am avut un job asigurat după. Iar apartamentul... a fost doar un deal bun ajutată de firma unde lucrez, la care oricum plătesc o rată destul de mare lunar.

Îmi povestește cum, la ai ei 26 de ani, au ajutat-o părinții să se mute la București, să își facă firmă, să fie independentă și chiar mă bucur ca are succes. Este fermecătoare cum linge furculița și îmi imaginez alte lucruri pe care aș vrea să le lingă. Pare ca îmi aude gândurile și îmi dă o privire perversă, care mă excită enorm și mă gândesc numai la cum ar fi să fie ea pe masă, cu picioarele desfăcute, în loc de farfurii.

Torn ultimele picături de vin în pahar și duc, pe rând, farfuriile în bucătărie. Când mă întorc, o văd pe vine, uitându-se în frigiderul de vinuri din sufragerie. Îl deschide și scoate o altă sticlă. O desface singură și bea direct din sticlă. Niște vin îi curge pe bărbie, apoi pe gât. Mă apropii și o ling pe clavicule înainte ca vinul să îi ajungă între sâni. Deși mi-ar fi plăcut mai mult să fie acolo.

Îi dau jos bretelele rochiei și rămâne în pieptul gol. Poartă lenjerie intimă de dantelă și o ating cu vârful degetul de parcă ar fi cel mai delicat lucru care există. Se întoarce spre mine și mă sărută profund, cu limba, îmi mușcă ușor buzele și mă dezbracă rapid. Mâinile ei îmi strâng tare sânii și se joacă cu sfârcurile mele până le întărește de tot. Iau sticla de pe canapea și beau o gură mare, mă așez și o trag aproape de mine. Are vulva la înălțimea feței mele și o ling peste chiloți. Este oricum extrem de umedă. Își lasă capul pe spate și mă trage cu mâinile mai profund în ea. Îi dau jos chiloții și îi masez clitul cu degetele apoi îi bag două pe rând în vagin. Îi place de înnebunește și se mișcă lasciv pe mâna mea în timp ce îi fac cerculețe umede cu limba pe clitoris. Mă împinge pe canapea și se urcă pe mine, în 69, așezându-și vaginul perfect pe gura mea. E udă și curgea din ea pe fața mea, îmi bag limba până la capăt și o mișc rapid în interior. Scâncește și mă mușcă pasional de buze, mă scuipă și își bagă degetele în mine, sugându-mi în același timp clitul. Îi simt sânii moi pe burtă și mă excită enorm cum își mișcă sfârcurile tari pe pielea mea.

-Vrei să mergem în dormitor? E mai comod, îi spun și îmi bag adânc limba în ea.

Se ridică, mai întâi așezându-se complet pe fața mea, acoperindu-mi ochii cu fesele și am fost atât de fericită să îmi pierd aerul în ea. Se mișcă ușor, frecându-și clitorisul de buzele mele și o trag și mai mult, apăsând-o și mai tare pe fața mea.

Ne ridicăm și intrăm în dormitor. Merge în patru labe pe pat, lăsându-mă să îi văd totul. Și doamne cat vreau să o mănânc iar.
Îmi deschid sertarul și îi arăt noile achiziții. Pare extrem de încântată.

-Știi sa folosești asta? întreabă și scoate strap onul din sertar. Pare intrigată.
-Cât de cât. îi spun și îi învârt pe degete o șuviță de păr rebelă.

Se așază ca o broască, cu fundul în sus și vulva complet expusă. O gust profund și îi ling clitul. Pare nerăbdătoare să o pătrund. Potrivesc bine dildoul roz în formă de penis anatomic, râde puțin când mă vede ținându-l și îl împing ușor în vaginul ei. Scâncește și se apasă mai tare în mine, luând în ea toată lungimea penisului. O strâng de fese și îi dau o palmă peste ele. Râde și accelerăm ritmul până țipă în extaz. Intru și ies din ea, excitată și udă, îi desfac fesele și o trag și mai aproape și mai profund. Simt cum mă ud și eu văzându-i spatele cum se curbează, transpirația cum îi curge pe coloană, îi aud gemetele și simt cum îi tremură coapsele. O fut tare și apăsat ca și cum nu ar mai veni niciodată ziua de mâine.

-Poți să mi-l bagi în fund? îmi spune și își mișcă fundul în fața mea, arătându-mi anusul umed.
-Dacă asta îți dorești, îi spun și scot dildoul din ea, masându-i ușor clitorisul.
-Ce-i? Nu-ți place? mă întreabă și își atinge cu vârful degetelor intrarea.
-Nu e pentru mine, dar dacă îți dorești, o fac pentru tine. îi spun și îmi întinde fericită lubrifiantul.

Îi ling fesele și intrarea și torn o cantitate mare de lubrifiant pe dildo. O văd cum își freacă clitorisul singură. Îi scuip anusul, o pătrund cu două degete mai întâi, scoate un sunet gutural de plăcere sublimă, apoi mă apropii și las să îi alunece în fund aproape tot dildoul. Scâncește și își unduiește fundul, vine ea spre mine, se apasă mai tare îl dildo până când îl ia pe tot. Doamne ce mă excită! Îi dau palme peste fese, o strâng tare și o pătrund ritmic. Își mișcă fundul rapid pe dildo, o țin de solduri și o trag și mai adânc. Mă împing în ea tare cu pasiune și patos și îi privesc anusul cum se modelează pe dildo. Îi dau palme până când i se înroșesc fesele obraznice și aș vrea doar să îmi bag fața între ele. Își freacă în continuu clitorisul și se unduiește ca o nebună în timp ce o umplu toată de la spate. Are degetele în vagin și țipă de plăcere când ajunge la orgasm și vine pe cearșaf. Mă uit cum se scurge zeama din ea, ies din fundul ei și îi ling intrarea în vagin pentru a nu pierde nici o picătură. Îi las un deget în anus, pe care îl mișc încet, și o trag mai aproape să o pot mușca de buze și clitoris. O ling peste tot, de la clitoris până la anus. Este nebună de plăcere, mă trage de păr și îmi apasă tare fața în vulva ei.

-Vin-o și tu pentru mine, îmi spune și îmi trage soldurile mai aproape de ea.

Mă așez deasupra ei, lăsându-mi clitorisul să se apropie de al ei, și mă frec așa de umezeala ei până simt cum mă înfierbântă toată. Mă trage tare de șolduri mișcându-se într-un ritm alert ea, pare ca va avea iar orgasm. Continui să mă frec de ea, cu două degete îmi înconjor și strâng clitorisul, uneori mă pătrund și scot din umezeala. Deschide gura și îi bag două degete ude în gură pe care le linge și suge tare. Simt cum sunt aproape de orgasm, mă apăs tare pe vulva ei, buzele îmbinându-se, și vin, vin c-un mic squirt pe abdomenul ei. Îmi frec rapid clitul cu degetele pentru a lăsa să iasă toată plăcerea.

O aud cum strigă tare și se lasă moale, probabil a avut iar orgasm, dar mai puțin intens. Se apropie cu fața de vaginul meu și mă linge de tot ce a mai rămas. Își bagă limba adânc în vagin apoi o plimbă rapid peste clitoris.

Mă întorc spre ea, o sărut dulce pe buze și îmi aprind o țigară.
-Mai avem vin dacă vrei.

Jurnalul unei nimfeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum