6. O iubire de o noapte

137 4 0
                                    

Am ieșit din bar cu un aperol in mână. Este probabil al șaselea in aceasta seară. Sunt ultimele zile de vacanță pentru studenți și barurile sunt pline, aproape dau pe afară, de tineri. Un tip se apropie și îmi vorbește despre un proiect pe care vrea să-l înceapă, ceva de fotografie. Sună super interesant, probabil orice mi-ar spune acum mi s-ar parea măcar puțin fascinant. Un alt băiat, care pare a fi prietenul său se apropie, se salută, se uită la mine lung, îmi ia paharul din mână si bea o gura din el. Râd scurt și primul tip, se îndepărtează, mișcându-și ușor capul nedumerit.

Ma uit in ochii lui, putin bulversată de modul in care s-a bagat in seamă. Sunt de un albastru deschis superb si sclipesc in întuneric. Probabil tot de la alcool.

Ma ia de mână si imi șoptește la ureche daca vreau sa fumăm împreună. Doar noi doi.
Il urmez, cu paharul in mână, aproape gol deja. Ne oprim in capul scărilor si ne așezăm pe marginea lor de piatra. Scoate din buzunar niște iarba si face o țigară subțire care miroase extrem de bine. Îmi amintește de anii universității. Ma uit la el, pare puțin mai tânăr decat mine și în timp ce trage din țigară îmi povestește cum vrea sa facă artă odată ce termină universitatea. Imi întinde țigara și trag adânc câteva pufuri. Este aproape patru dimineața și singurul lucru la care mă pot gândi este el.

Îmi bea ultima gură de aperol si mă săruta lung si profund, cu atâta emoție de parcă m-ar iubi de o viață. Mă lipesc de el, îi țin chipul între palme si simt cum mă pierd complet in ochii săi. Mă trage usor de mână si coborâm scările. Ne așezăm pe o bancă de lemn; mă îndruma ușor să ii stau in brațe si ne sărutam iar. Ii simt mâinile pe spate, pe coapse, in păr. Buzele lui mă înnebunesc și când nu credeam că poate fi și mai bine, mă întoarce ușor pe genunghiul său, cu spatele către el, îmi coboară topul fără bretele și îmi săruta spatele, cu o mână in păr și cu respirația extrem de caldă care îmi dă fiori. Îi simt căldura corpului sub mine și aș da orice ca acest moment să fie infinit. Cu mâinile sale pe piept și cu buzele pe omoplați, mă simt atât de iubită, cum nu m-am simțit niciodată până acum. Nici măcar nu îl cunosc efectiv, dar atingerea sa este tot ce vreau sa simt. 

Ma întorc spre el, cu topul adunat in talie și imi șoptește la ureche dacă vreau sa merg acasă. Cred că s-ar strica complet atmosfera dintre noi, dacă am întrerupe acest moment. Prefer să ne sărutăm doar, în beznă, pe această bancă, decât să pierd ceea ce simt acum.
Ma privește lung, cu buzele peste ale mele, zâmbește si parcă îmi citește gândurile.

-Hai lângă perete, e și mai întuneric acolo, îmi șoptește.

Mă uit in spatele băncii și este atat de beznă că abia dacă îmi dau seama ca suntem aproape de un perete. Se ridică si il urmez. Ma lipește de perete, cu spatele spre el, îmi desface blugii, atingându-ma încet cu vârful degetelor, apoi îl simt cum se lasă pe vine si își bagă fața între coapsele mele. Limba lui mă înnebunește, parcă teama că cineva ar putea merge pe stradă imi creează o oarecare anxietate si deși, simt cât de mult îl doresc, acum, parcă ar fi fost mai bine dacă mergeam acasă. Îmi cuprinde in palme sânii in timp ce continuă să ma lingă ritmat si apăsat.
Ma întorc usor spre el si ii apropii chipul de al meu. Ma privește in ochi si zâmbește ușor când simte mâna mea pe pantaloni. Mă cobor încet si cu o mână pe penisul său, cealaltă pe fund, îi ling vârful, încercând să îl cuprind apoi complet cu buzele. Simt cum se cutremură puțin și ambele lui mâini îmi ridică chipul, cu degetul mare îmi deschide gura, se apleacă puțin și îmi dă din saliva sa. Este prima oară când cineva mă scuipă, mi se pare neașteptat de excitant, și reușesc sa il iau pe tot in gură, făcându-l să geamă de placere. Palmele sale îmi mângâie părul și se excită și mai mult când accelerez ritmul. Îmi curge o lacrimă și nu cred că am fost vreodată atat de fericită să fac un bărbat fericit.

Ma ridică si ma întoarce iar cu fața la perete, pătrunzându-ma pe la spate. Plăcerea infinită pe care o simt e amețitoare, e un mix de iubire și extaz. Sau poate doar adrenalină. Are o mână pe gâtul meu, foarte delicată și cu cealaltă mă ține ca intr-o îmbrățișare, lipită cu spatele de pieptul său. Nu cred că mi-am mai dorit pe cineva vreodată atât de mult, ii simt limba fierbinte pe umăr si mă pătrunde și mai tare și mai profund.

Aud un zgomot si plăcerea se transformă in spaimă, ma întorc spre el, speriată, distrugând momentul de extaz pentru amândoi. Ne uităm in jur, dar nu vedem nimic, este mult prea întuneric. Suntem amândoi transpirați si cumva e prea târziu pentru a relua de unde am rămas. Simt cum m-am uscat de la adrenalină si văd că nici el nu mai este excitat.

Îmi zâmbește, ca și cum totul ar fi ok. Ii spun că aș vrea să îl mai vad, că simt ca poate fi ceva intre noi, ceva real. Mă privește, râde și îmi spune:
-Da, a fost interesant să o facem pe peretele bisericii.

Jurnalul unei nimfeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum