Cred ca nu merg de vreo doi ani la teatru. Mereu când începe sezonul sunt extrem de ocupată și tot amân până când se vând toate biletele. Cum ultimul proiect la care am lucrat a fost în asociație cu teatrul, am primit o invitație la spectacol cu acces in culise.
Imediat cum se termină Spărgătorul de nuci, mă ridic de lângă colegii mei, care continuă să bea șampanie la balcon și îmi croiesc drum către garderobă. Mi-ar plăcea să cunosc producția.
Privind prin spatele hainelor, pe după recuzită, ușa la cabina privată a prima balerinei este ușor întredeschisă. Rămân in prag, cu mâna pe clanță și o privesc cum este aplecată la 90 de grade pe măsuța de masaj, cu rochia căzută pe parchet, cu sânii micuți pe afară și sfârcurile care îi zboară in sus și in jos, pătrunsă pe la spate de primul balerin. El este de asemenea dezbrăcat, cu pieptul transpirat, lat in umeri și musculos, o ține de solduri și își împinge până la capăt penisul gros in ea. Are gura deschisă, dar nu scoate niciun sunet. Este extrem de excitant să îi văd pe amândoi, după reprezentația de pe scenă, având reprezentația din spatele scenei. Ea pare ca își ține gemetele când el se încordează și in loc să o pătrundă rapid o face încet și mult mai profund, lăsând-o să-i simtă toată lungimea penisului.
Iese brusc din ea, o întoarce cu fața spre el și își mișcă încet capul penisului pe buzele ei. Ea își aseaza ambele mâini pe membrul lui și, deschizându-și ușor buzele roz, scoate limba și îi umezește cupola făcându-l să înnebunească. Își mișcă ambele mâini circular, rapid, îl scuipă și soarbe profund, iar el își acoperă gura cu o mână pentru a nu lăsa niciun sunet afară.
Îi cuprinde fața între palme, o ridică spre el și săruta, o ajută să-și ridice piciorul pe umărul lui, deschizându-i toată vulva spre mine. Văd cum curge din ea pe podea, e umedă și suplă și mi se face poftă. El o pătrunde din picioare, ținând-o de gât și intrând complet in ea, rapid, îi acoperă gura cu mâna și se împinge în continuu. Aș veni eu doar privindu-i penisul udat așa. Este extrem de excitant să-i văd lungimea cum se pierde in ea, cum îi oferă plăcere carnală, cum o scuipă în gură și aproape o ridică pe vârfuri la cat de profund îi intră înăuntru. El începe să tremure iar ea se apleacă imediat să îi cuprindă penisul între buze și el vine complet în gura ei. Îi dă un sărut scurt pe frunte și se întoarce spre mine.Se întoarce spre mine.
Merge încet dezbrăcat, cu penisul încă dur, extrem de transpirat și deschide ușa.
-Este toată a ta. îmi zice și-mi face cu ochiul.
O privesc, cum rămâne dezbrăcată în mijlocul camerei, nonșalanță, își șterge machiajul scurs de pe obraji.
-Ți-a plăcut ce-ai văzut?
-Da, sunteți superbi. Și piesa a fost superbă. îi spun și nu-mi pot dezlipi privirea de la corpul ei umed.Îmi zâmbește și-și aprinde o țigară, dezbrăcată, așezată pe măsuța de machiaj.
-De ce ești aici? întreabă și suflă fumul spre mine.
-Am vrut să te văd. îi răspund și mă apropii câțiva pași.
-Aici sunt, șoptește printre buze, soarbe adânc din țigară și își desface picioarele în fața mea.
Îi privesc vulva, încă umedă, încă fierbinte, îi privesc o picătură de transpirație cum i se prelinge printre sâni și alunge ușor spre abdomen. Mă apropii încet și își desface și mai mult picioarele când mă las în genunchi în fața ei. Își aseaza mâna pe capul meu și-mi îndrumă fața spre ea. Îi ling clitorisul și îmi trec limba încet și apăsat peste el și printre buzele ei mici. O sorb și mușc ușor și sug făcând-o să geamă încet. Simt cum îi tremură coapsele. Îmi bag două degete în ea și le mișc rapid, lăsând tot mai mult lichid să curgă din ea pe masă, pe mine, pe jos. Îmi bag limba adânc în vaginul ei, o gust, o simt, o trag de solduri și mai aproape de fața mea, să mă simtă și mai profund. Își lasă capul pe spate și grăbesc ritmul degetelor, mușcând-o ușor de coapse apoi îi sug lacom clitorisul. Simt cum vine și are un squirt lung pe parchet, iese tot lichidul din ea, stropindu-ma pe față, pe mâini. Scapă un geamăt tare și mă privește lung.
-Dezbracă-te.Îmi desfac nasturii de la sacou, pe rând, apoi cămașa, lăsând la iveală sânii. Hainele îmi cad pe podea. Îmi desfac pantalonii, în fața ei, mă soarbe din priviri, îi las să alunece ușor, la fel și lenjeria.
-Atinge-te.Îmi trec două degete peste clit și îl las pe unul să alunece ușor către buzele extrem de umede. Mă deschid spre ea, mă pătrund, un deget, apoi altul, lăsând lichidul fierbinte să curgă pe parchet. Se ridică și mă sărută pasional, trecându-și limba peste gura mea, își duce o mână în jos și îmi masează clitorisul cu vârful degetelor. Îi ating fundul, cuprinzându-i fesierii cu ambele palme și simt cum își strecoară două degete în mine. Mă trage ușor spre ea, spre cealaltă parte a camerei unde observ un scaun tip șezlong. Se aseaza și mă indeamna sa ma apropii mai mult de fața ei. Mă linge pasional si rapid și-mi ghidează șoldurile pana ajung sa fiu așezată pe chipul ei.
Îi simt limba fierbinte adânc in mine, îi simt degetele peste clitoris, simt cum mă mușcă ușor si cum suge flamândă lichidul din mine. Îmi mișcă e șoldurile cu palmele, făcându-ma să mă mișc încet pe fața sa, ajungând cu intrarea in vagin de la vârful bărbiei până la vârful nasului. Îsi scoate limba total, sa o simt mai bine cât mă mișc si sunt atat de excitată încât simt cum ajung aproape de orgasm.
Îi privesc vulva si picioarele ușor deschise si mă aplec încet peste ea până ajung cu gura, iar, unde imi doream, peste clitorisul ei. Simt cum se excită iar si o ling rapid cu vârful limbii. isi lasă sa-i alunece doua degete in mine, pe care le apasă profund, cu degetul mare imi masează clitorisul, sunt extrem de udă si ii simt si un al trelea deget, pe care il forțează puțin in mine, facandu-ma sa scap un mic țipăt de placere. Ating orgasmul si vin pe ea, tremur, transpir si abia respir.Ne îmbrăcăm înapoi. Eu cel puțin, ea doar se acoperă cu o robă din satin negru. Stau in pragul ușii, mă întorc sa o mai privesc o dată. Își aprinde o țigară și pare foarte nedumerită.
-Ce, voiai un autograf?
CITEȘTI
Jurnalul unei nimfe
ChickLit[🔞 scene foarte explicite] După o relație de șase ani, Sasha se simte liberă să își asculte dorințele și gândurile, aflată în căutarea sinelui și a pasiunii. O poveste sapphica despre dragoste și găsirea fericirii într-un oraș haotic.