Avem azi doi clienți la birou, interesați să își construiască o casă, undeva în primăvară. Sunt un bărbat de vârsta a doua, îmbrăcat la costum și o tipă, mult mai tânără, blondă și durdulie cu fața de păpușă.
Colegii mei le fac un plan, destul de rapid și cum au aflat acum ca oferim servicii și de interior design, își doresc să își refacă și apartamentul din Cotroceni. Tipa, Sara, insistă să meargă unul din noi, în următoarele zile, să vadă direct apartamentul, întrucât nu are sens să așteptăm până în primăvară pentru a-l remobila.Câteva zile mai târziu, am o întâlnire, în casa lor, pe la ora prânzului. Sara îmi deschide ușa și intru într-un apartament minunat, open space, cu patru camere. Este într-adevăr superb, cam plin de mobilă vintage și complet bej. Arată ca un apartament primit moștenire de la părinți.
-Ar trebui să așteptăm să ajungă și soțul dvs? o întreb și îmi așez laptopul pe masa din bucătărie.
-Nu cred ca va fi nevoie, are un prânz important azi, la birou. Dar am putea vedea împreună casa. Și, te rog, spune-mi Sara. îmi zâmbește și întinde o ceașcă de cafea pregătită în avans.
O beau dintr-o înghițitură și o urmez prin casă. Vedem primul dormitor, al oaspeților, micuț, cu un șifonier și un birou, aflat ușă în ușă cu dormitorul principal. Mă atinge pe umăr și pășim împreună înăuntru. Îi simt respirația pe gât și mâna ei alunecă de pe umăr până pe sânul meu. Mă întorc spre ea și o privesc uimită.
-Dacă te-am ofensat, te rog, iartă-mă! îmi spune și își ia mâna.Nu zic nimic, doar îi cuprind palmele și i le așez pe amândouă pe sânii mei. Sara pare extrem de fericită, și, de aproape, când zâmbește, este foarte frumoasă. Are un aer de hollywood vechi, cu părul ei blond buclat și ruj roșu. Are niște sâni enormi, chiar naturali, între care abia aștept să îmi pun fața. Mă trage spre pat și se dezbracă ea, mai întâi. Își dă jos rochia, și rămâne într-un set de lenjerie La Perla, și mă îndeamnă să mă dezbrac. Stau în genunchi pe pat, în fața ei, și îmi arunc hainele pe jos. Îi desfac sutienul, sânii îi cad puțin de la greutate, dar îi prind cu ambele mâini și mușc din ei, profund și cu foame. Geme ușor și îmi mângâie părul. Se așază lângă mine, pe pat, și cu mișcări ușoare, îmi atinge clitul. Mă excită enorm femeia asta. Se apleacă peste mine și deschide sertarul noptierei. În el sunt câteva jucării sexuale, două dildouri cu baterii, un strap-on, lubrificant, un dildo mare colorat de silicon, un plug cu o inimioară roșie și niște prezervative.
-Ai vrea să ne jucăm? îmi șoptește și-mi mușcă lobul urechii.
-Sigur că vreau. îi zic și aleg unul dintre vibratoare și i-l înmânez. Este lung și subțirel, din silicon, cu un capăt rotunjit și unu puțin mai mare.Mă linge cu pasiune, mânjindu-mă de ruj, și încet, degetele ei sunt înlocuite de vibrator. Senzația este extraordinară. Gem de plăcere și mă apăs pe mâna ei. Îl mișcă în continuu, în interiorul meu. Îl scoate, îl linge, și îl bagă înapoi, rapid și apăsat și mă aduce aproape de extaz. Își desface picioarele și se apropie de mine. Sunt puțin confuză, dar îmi zâmbește, își bagă degetele în gură, ia multă salivă, și-o pune pe vagin apoi se apasă pe celălalt capăt al vibratorului. Geme și ea, gem și eu, și ne mișcăm simultan, împingându-ne una în alta, cu vibrații continue ce ne copleșesc corpurile.
Îi pot privi doar sânii enormi, cum se balansează pe pieptul ei solid și simt cum curge din ea pe mine, pe cearșaf. Își pune palmele pe picioare mele și mă trage spre ea, cu putere, apăsându-se și mai mult în mine. Țip de plăcere și o vreau și mai mult. Doar ideea ca dildoul intră profund în noi și foarte ușor vulvele ni se ating, mă înnebunește. Vreau să o simt constant, udă, cum se freacă de mine. Vreau să îi simt buzele pe clitul meu. Vreau să îi simt clitul sub al meu. Ajung la orgasm și vin pe ea. Dildoul alunecă afară din mine și mă simt goală. Mă linge rapid și suge totul din mine. Își bagă degetele în vaginul meu, scoate sucul și le linge pasional, îndesându-le pe toate, deodată în gură. Își linge buzele. O privesc în ochi, îi ating sânii, îi ating vaginul, mișcându-i ușor vibratorul înăuntru, și o sărut lung, îi bag toată limba în gură, până o las fără suflare.
Mă uit în sertar și mă îndeamnă să iau strap-onul. Îmi arată cum să mi-l potrivesc pe corp și se pune în patru labe în fața mea. Este atât de udă încât curge din ea pe saltea, în continuu. Dildoul atașat mi se pare destul de mare, cu siguranță e mult mai mare decât orice penis am văzut vreodată, îl cuprind cu ambele mâini și mă întreb dacă vă intra în ea. Îmi bag mai întâi trei degete în vaginul ei, pentru a fi sigură că am loc. Se apasă tare pe mâna mea și îmi alunecă în interior și al patrulea. Geme de plăcere și mă mișc constant. Îi simt pereții cum se strâng în jurul degetelor mele și mă excită extrem de tare cat poate fi de udă. Scuip dildoul și mă apropii mai mult de ea. Îi potrivesc vârful, îl mișc bătând-o peste vulvă cu vârful de silicon, apoi o las pe ea să se apese toată în el, în mine. Geme, iar, și o strâng tare de fese, îi deschid fundul, o trag aproape și mă împing în ea, cu putere. Țipă, de cred că ne-au auzit și vecinii. Nu mă îndepărtez prea mult, fac mișcări mici și rapide, rămânând mereu complet în ea. O pătrund tare și apăsat și ador să o aud cum țipă de plăcere. Cu degetele ude îi ating ușor anusul, îl umezesc bine și îi bag un deget, tot, în fund și o trag mai aproape, îi ghidez mișcările și mă aplec asupra ei, cu sânii pe spatele său, în timp ce continui să împing cu putere dildoul în ea. Râde, mă privește, se împinge singură de două ori mai tare în mine și urlă în extaz, căzând pe burtă, pe saltea. Îmi scot strap-onul și ling penisul de silicon pe toată lungimea și grosimea lui. E bună. Îi masez cu degetele clitul, în timp ce își reia respirația normală. E atât de udă și caldă și lărgită. Îmi alunecă tot pumnul în vaginul ei, și îl mișc, acolo, constant până când strigă iar și udă tot patul cu lichidul care țâșnește din ea dintr-o dată. Al doilea orgasm e și mai dulce. Îi ling clitul, apoi mă ridic și îi mușc ușor sfârcurile tari. Îmi las fața câteva secunde între sânii ei în timp ce ii ating ușor vulva cu vârful degetelor. O ling ușor și o privesc cum își revine de la orgasme.
Pare extrem de fericită. Și rușinată de squirt. Dar o ador, mi-a plăcut să o văd în extaz.-Poate putem reprograma vizionarea apartamentului când este și soțul meu, îmi spune în timp ce se îmbracă înapoi.
-Data viitoare va veni un coleg de al meu, eu am avut destul. îi spun și îmi șterg sucul ei de la bărbie. Îmi ling degetele, pe rând, până nu a mai rămas nimic din ea.
CITEȘTI
Jurnalul unei nimfe
ChickLit[🔞 scene foarte explicite] După o relație de șase ani, Sasha se simte liberă să își asculte dorințele și gândurile, aflată în căutarea sinelui și a pasiunii. O poveste sapphica despre dragoste și găsirea fericirii într-un oraș haotic.