4

175 2 0
                                    


Laren hiç bir tepki vermedi. " Ben neler atlattım bana koymaz!" 

Tepkisizliği Dominic'in hoşuna gitti. Çatı katına kadar omuzunda asılı çıktılar ve Laren biraz daha böyle kalırsa kusacaktı.

Yere indirdi. Kalın bir kapının yanındaki panele şifreyi girdi. Kapı görünüşünün aksine sessizce yana kayarak açıldı. 

Laren'ı içeri itti ve bu kez de aynı işlemi kapının iç tarafındaki panelde yaptı. Kapı açıldığı gibi sessizce kayarak kapandı.

İçerisi karanlıktı. Belli ki Dominic içeriyi çok iyi biliyordu. 

Laren'ı iterek arka tarafındaki yatağa yatırdı ve yatak başındaki bir mekanizmaya kollarını sokarak kilitledi. Sonra yan taraftaki düğmeye dokunarak ışıkları açtı.

" Burası ses geçirmez zevk odası. Bakalım sana zevk mi acı mı verecek."

Laren, etrafa baktı her yerde camlı dolaplar ve içlerinde daha önce görmediği aletler vardı.

Yattığı yatak siyah kadife bir kumaşla kaplıydı. Tam tepesindeki lambayı aşağı indirip yüzüne yaklaştırdı ve Laren hiç bir şey göremez oldu.

Şalvarı yırtarak çıkarttı. Kilotunu ve buluzunu makasla kesti. Bunları yaparken ağırdan alıyordu. Soğuk çelik tenine değince kız ürperdi.

Bacaklarını açarak ayak bileklerini de kollarıyla aynı olan mekanizmaya geçirip kilitledi. 

" Bu pozisyonu seviyorsun sanırım. Çimenlerde böyle yatmıştın."

Şimdi tamamen ayrılmış ve savunmasızdı.

" Sen ne aşağılık bir piçsin. Orospularınla burada mı eğleniyorsun?"

" Unuttun mu soru sormak yok."

Dominic sırıtıyordu, ama Laren onu göremiyordu.

" Anlat."

" Ben senin emrindeki birisi değilim."

" Son kez soruyorum anlat kimsin ve bana neden gelmek ihtiyacı duydun? Seni buraya kim nasıl bir oyunla gönderdi?"

Laren sustu.

Aynı anda vaginasının üzerine  el şeklinde deri bir cisimle sert bir darbe aldı.

" Ahh."

" Anlat."

Suskunluk. İkinci darbeyi bekledi ama gelmedi bunun yerine vaginasına giren buzları hissetti.

" Ne kadar dar ve sıkısın ufacık bir buz bile zor giriyor." Şırak.

İkinci darbe. Suskunluk. Artarda beş darbe daha ve Vaginası kasıkları yanıyordu ama garip şekilde zevk alıyordu.

Dominic bir parmağını içeri soktu. " Ooo, kızımız ıslanmış. Bu iyi. Demek ki frijit değilsin!"

İkinci parmak, üç parmak. Laren fena azmıştı ve rahatlamak istiyordu ama nasıl olacağını da bilmiyordu. 

" Biraz genişledin galiba!"

 Bu kez en hassas noktasına masaj yapmaya başladığında titremeye başladı. İçinden devam diye bağırıyordu. Dominic, elini çekti.

Bu kez göğüs uçlarını çekiştirdi ve bir şey taktı, canı acıdığı için bağırdı. Öteki meme ucuna da.

Sonra taktığı şeyi sıkıştırdı. Laren artık dayanamıyordu. Zevk her hücresini esir almıştı. 

"Şimdi tam amının üzerine adımın dövmesini yapacağım ve kımıldarsan memenin uçları yırtılır ve canın çok acır."

" Yapma, bırak gideyim."

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin