Barış benim için ne ifade ediyordu bilmiyordum. Ama içim de birşeyleri harekete geçirdiği kesindi.
Elif sanki onun adını söylememden hiç şaşırmamış gibi.
"Hissetmiştim zaten" Allah'ım bu kızın şöyle tepkileri beni, benden alıyordu.
Ama tabiki de hissedicekti. Elif beni nerdeyse 10 yıldır tanıyordu. Beni, benden daha iyi tanıyor diye bileceğim tek kişiydi.
"Elif, ben ne yapacağımı bilmiyorum. Barış Alper'i beyeniyorum ama daha yeni kendini kanıtladı, herkesin gözü onun üzerinde. Aynı zaman da her gün farklı bir kızla adı çıkıyor."
"Sanki, çok yanlış sularda yüzüyormuş gibi hissediyorum ve ben birde bu hislerlerin üzerine Barış Alper'e fotoğraf attım. Yanağımda forma numarası yazılı ve öpücük atarken"
Elif bu söylediklerime kahkaha atmaya başladı. "Hiç gülme Elif. Ben korkumdan Instagrama giremiyorum"
Gülmesini zar zor durdurarak
"Korkulacak birşey yok İlkin, emin ol ters bir cevap vermeyecek"
"Nereden biliyorsun"
"Videolar da gayet şakacı biri olarak gözüküyor"
Bunu dedikten sonra, Elif'le uzun bir bakışmıştık.
"Of! Elif sen şaka mısın? Bir videodan insan mı tanınır. Belki kameralara öyle davranıyor. Nerden bilicez"
"O zaman kafana takma ve zamana bırak"
Elini omzuma koyarak
"Bak İlkin böyle şeyleri düşünerek hâl edemessin, sen kendin dedin, bir insanı videolarla tanıyamazsın. O yüzden korkmanın bir mantığı yok"
Elif oturduğumuz bankdan ayağı kalkarak elini uzattı.
"Hadi odaya gidelim"
Elif'in elini tutarak ayağı kalktıktan sonra, yürüyerek odalara doğru gitmeye başladık.
Odanın önüne geldiğimizde Elif kapıyı açıp kendini odanın içine attı.
"Şu yatak bile o kadar rahat geliyor ki şuan"
Bu konuda sonuna kadar Elif'i savuna bilirdim. Yataklar hiç rahat değildi.
Yataklara uzandıktan sonra, yarın ki Brezilya-Türkiye maçını düşünerek uyuya kaldım.
----------
Sabah uyandıktan sonra takımla birlikte kahvaltı yapmıştık. Yaktıktan sonra antremana geçtik.
Maça yarım saat kala antremanı bitirmiş ve maçın yapılacağı yere gittik.
Maç başlayacaktı ve bizim bir çok oyuncumuzun sakatlığı vardı. Brezilya çok güçlüydü. İnşallah kazanacaktık.
----------
Kaybetmiştik olmamıştı yapamamıştık. Hande, Cansu, Elif ve geride kalan bütün takım arkadaşlarım çok çabalamıştı ama olmamıştı.
Paris bizi bu kadar ağırlamıştı. Artık Türkiye'ye dönme zamanıydı.
Uçak çok sessizdi. Kızların konuşacak hâli kalmamıştı. Üzgündük hemde canı gönülden ama elimizden birşey gelmiyordu.
Uçak hava limanına indikten sonra kızlarla vedalaşıp dağılmıştık.
Benim eve gidip bavullarımı bırakıp Galatasaray'ın spor tesisine gitmem gerekiyordu. Koç sezon öncesi toplantı yapıcakdı.
Eve girdiğim gibi bavullarımı bırakıp, hemen duşa girdim. Çıktığım da üzerime sıfır kollu beyaz bir üst, altıma kot şort giymiştim. Hava gerçekten çok sıcaktı.
Hemen araba anahtarını, telefonumu ve kartlığımı alıp dışarı çıktım. Arabama uzun zamandır binmemiştim.
Hemen arabayı çalıştırıp tesise yol aldım.
Tesise vardığım da arabamı park ettim ve girişe doğru yürümeye başladım. Girişte kimlik kartımı okutup içeri girdim. Burayı aşırı özlemiştim.
Toplantı odasına vardığımda, çoğu kişinin geldiğini fark ettim. Herkesle tek tek selamlaşıp yerime oturdum. Bir çok kişide olimpiyatlarla ilgili birşeyler söylemişti.
Herkes geldikten sonra toplantı başlamıştı. Diğer takımlardan ve saha içinden bahsettik den sonra toplantıyı motive edici bir konuşmayla bitirmişti koç.
Toplantı odasından çıkarken, koç sakatlığım hakkında konuşmak istediğini söylemişti. Herkes tek tek odadan çıkarken ben en sona kaldım.
"İlkin kendini iyi hissediyor musun??"
"Evet koç hissediyorum."
"Ağrıların ne durum da? Zor bir süreçten çıktın kendine dikkat etmen gerekiyor İlkin"
"Biliyorum hocam, fizik tedavi bitti sadece geçici ağrılar var. Onlar da en kısa zaman da geçer"
Hoca umarım dercesine omzuma iki kez vurdu.
"Tamam sen öyle diyorsan İlkin ama yinede kendini çok yorma"
"Tamam hocam"
Konuşmanın ardından toplantı odasından çıkmış yavaşça çıkışa doğru yürüyordum ki.
"O fotoğraftan sonra bir daha aynı ortamda bulunamayız sandım, İlkin Aydın"
Sesin geldi yöne yani arkama döndüğümde, karşım da bir adet antreman formasıyla Barış Alper görmeyi beklemiyordum.
••••••••••
Ay çok beklettim dimi😶.
Nasıl gidiyor sizce??
Sonunda karşılaştıla.
Barış Alper sizce nasıl tepki verecek.
İlkin Barış'a nasıl davranacak?
Volte bırakmayı unutmayın.
🤗❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mokita / İlkinxBarış
Romance*İnsanların hayatlarını değiştiren anlar olur. Benim değiştiğim günün sebebi sensin Barış.* İlkin Aydın ve Barış Alper Yılmaz kurgusudur.