Mokita 4

472 64 27
                                    

Bölüm geldiiii 🥳

Buraya bir Barış ve İlkin bırakıyorum.

Buraya bir Barış ve İlkin bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çok tatlı değiller mi??

•••••••••••

Terden forması üzerine yapışmış, şortunun bir paçası her zaman olduğu gibi yukarıdaydı Barış Alper'in. İlkin'e garip geliyordu bu adam.

"Anlamadım"

Barış Alper, bu dediğine gülmüştü. Aralarında, hatrı sayılacak bir mesafe vardı. Küçük adımlar atarak yok etmeye oynuyordu, Barış.

"Diyorum ki kaçarsın sanmıştım ama sen benim işimi kolaylaştırdın"

İlkin adamın ne demek istediği hakkında en ufak bir fikri yoktu. Anlamaya çalışıyordu.

İlkin bunları düşünürken Barış o küçük adımları bitirmiş ve mesafeyi en aza indirmişti.

"Daha açıklayıcı olmaz mısın?"

"53 diyorum. Bir bana, birde sana bu kadar yakışıyor"

İlkin ilk başta anlamdıramadı, idrak etmeye çalıştı. Cümle yüzlerce kez kafasının içinde döndükten sonra yanaklarının kızardığını hissetti İlkin.

Bunun üzerine birde kafasını kaldırdığında ona gülümseyerek bakan adamı görünce, utanarak arkasına dönüp hızla arabasına doğru ilerlemeye başladı.

"Unutma İlkin, bu son karşılaşmamız olmayacak"

İlkin arkasından bağıran adamı görmemezlikten gelerek arabasına doğru hızla yürümeye devam etti.

Barış Alper'in, kızıcağını düşünmüştü, uyarıcağını düşünmüştü ama asla böyle birşey düşünmemişti İlkin.

Resmen forma numarasının onda güzel durduğunu söylemişti. İlkin aklına gelenlerle tekrardan kızarmaya başladı. Ne arsız adamdı.

Bu arada arabasına varmıştı. Arabasına biner binmez Elif'e yazdı. Bu olanları onunla paylaşmalıydı.

Elif'e sessiz, sakin bir kafenin konumunu attıktan sonra kafeye doğru sürmeye başladım.

------------

İlkin kafeye girdikden sonra deniz gören köşe bir masaya geçti. İlkin masaya oturduktan hemen sonra da Elif kefeye girmişti.

Elif kafeye girer girmez gözleri etrafta dolaşmış, en sonunda beni görüp yanıma gelmişti.

"Ee! Noldu? Beni apar topar çağırdın buraya"

"Elif ben tesise gittim ya"

"Evet balım, gittin de noldu sadede gel. Biliyorsun beni, ben sabırsız bir insanım"

Elif'in konuşmayı hızlandırmasıyla, direk olaya giriş yaptı.

"Ben orada Barış Alperle karşılaştım"

Elif bana şok olmuş bir şekilde bakıyordu

"Nasıl bir kader, nasıl bir istek göndermişseniz evrene artık"

"Ona attığım fotoğraf hakkında konuştu "

Elif heyecanla oturduğu yerden doğrularak, bana doğru eğildi.

"Ne söyledi?"

Derin bir nefes alarak.

"Hiç karşılaşamamaktan korktuğunu söyledi"

"Ee!"

"Birde. 53 numaranın. Bir ona, birde bana bu kadar yakıştığını söyledi "

Elif'in gözleri kocaman olmuştu.

"Yuh! Oha! Resmen yürümemiş, uçmuş bu çocuk"

İlkin Elif'in tepkisiyle kafasını iki yana salladı.

"İlkin peki sen ne tepki verdin?"

İlkin ona dik dik bakan gözlerden kaçırdı gözlerini.

Sesi sanki içine kaçmış gibi

"Kaçtım"

"Ne yaptın"

"Kaçtım"

Elif sabır çekerek

"İlkin sen mal mısın? Niye kaçıyorsun kızım. Halletseydiniz orda meseleyi"

Tabi Elif hanım için söylemesi kolaydı.

"Kızım çok utandım. Birde ben utanınca, daha çok güldü. Bende hızlıca uzaklaştım yanından. Hem kalsaydım, ne diyecektim?"

İlkin o an hiç kalmayı düşünmemişti ama gerçekten kalsaydı ne söyleyecekti? Barış Alper'in söylediklerinin üzerine ne söyleyebilirdi ki?

"Şimdi düşününce bende birşey bulamadım. Ee başka birşey söyledi mi?"

İlkin kafa salladı.

"Bu son karşılaşmamız olmayacak dedi"

"Resmen çocuk üzerine oynuyor. Seninle, flört etmeye çalışıyor İlkin"

Nasıl yani? Ondan rahatsız olduğunu düşündüğü adam, tam tersi bir şekilde onunla flört mü etmeye çalışıyordu.

İlkin bu olanları artık idrak edemiyordu. Ne yapacağını, nasıl davranacağını bilemiyordu.

"Elif, ben ne yapacağım?"

"Sen birşey yapma. Bakalım o ne yapacak. Sonuçta, iddialı konuşup bu son buluşmamız olmayacak diyen o. Bunu diyorsa birşey yapıcaktır"

İlkin beklemeliydi. Sabır onun için çok zor birşey değildi ama bu konuda ne oluyorsa sabretmek istemiyordu.

•••••••••••••••

Nasıl gidiyor?

Barış'ın bir sonra ki adımı sizce ne olacak?

İlkin üzümlü kekim. Kafası çok karışık.

Yorum bırakmayı unutmayın.

Volte bırakmayı da:)

🥰❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mokita  / İlkinxBarışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin