6

161 1 0
                                    

Laren, çok sinirlenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Laren, çok sinirlenmişti. Kadınların aşağılanmasına nasıl böyle göz yumabilirlerdi. Üstelik kendi de bir kadındı!

Vera güldü. " Bu kocalarımız gururudur. Maikel, çarşafımızı kurulun önüne attığında alkışı duymalıydın. Laren, bu dünyada kadınlar çok değerlidir ve daima korunur. 

Sen bu evin kraliçesi olacaksın. Bak parmağında armamızı taşıyorsun. Kocanın ilk erkeğin olmasının ne kusuru olabilir ki!"

" Sıkıldım biz eve gidelim." Geart karısına baktı.

Elda, kalkamadı. Kocasının bakışı yetmişti.

" Bu kız çok güzel kardeşim ve çok beyaz. Morlukları uzun süre geçmez dikkatli olmalısın."

Russel, abisine bakıp güldü. "Ben Emel'e bakayım."

Herkes tek tek ayrıldı. Laren çok sinirliydi.

Dominic, Laren'ı odasına kadar götürdü.

" Ailem hakkında ne düşünüyorsun?"

Laren yatağına oturdu ve Dominic'e baktı.

" Gerçek düşüncemi mi?"

"Evet. Benimle her zaman açık konuşabilirsin."

" Yani sana sikik pislik, götçü, diyebilir miyim?"

Dominic, saçlarından tutup başını arkaya çekti ve ağzının tamamını dudaklarına aldı. Dilini neredeyse gırtlağına kadar sokup damağını yaladı. Sonra alt dudağını hızla çekiştirerek emdi. Bırakmadan da ısırdı. 

Laren soluksuz kalmıştı ve fena halde ıslanmıştı.

" Bu ıslaklık nereden çıktı ya!"

" Her zaman istediğini söyleyebilirsin. Yarından sonra cezaların siyah odada olacak.  Zevk mi, acımı karıştıracaksın. Şimdi cevap ver, ailem hakkında ne düşünüyorsun?"

"  Ailem yok diye üzülmeme gerek kalmadı artık. "

Dominic memnun gülümsedi. Yanlış anlamıştı ve ardından övgü bekliyordu. Laren devam etti.

" Böyle bir ailem olacaksa hiç olmasın daha iyi."

Dominic şaşırdı. " Nesi var ailemin?"

" Küçücük kızı babandan büyük adamla evlendirip bir de ailenin mücevheri diyorsunuz! Kardeşin, başkasını hamile bırakıyor kendinden  on beş yaş küçük bir kızla evleniyor ve sen sırf bakire diye tanımadığın üstelik hiç hoşlanmadığın bir kızla evleniyorsun! 

Daha da sayabilirim ama kısa bir sürede bu kadarını gözlemledim."

" Bak biz yeraltındaki, çok büyük bir aileyiz ve bazı kurallarımız var. Zamanla sende alışacaksın. Elda, bir çocukla kaçmaya kalkıştığında onu Geart yakaldı. Onunla nişan hazırlığı içindeydi.

KİMSESİZ + 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin