3.bölüm..🌿

7 4 1
                                    

İyi okumalar biraz duygusal bir bölüm olucak.

Bugün sadece Ayşe ile devam edicez Ece nın sadece tranvatik bir geçmişi var ileriki bölümlerde öğrenicez..

Ben kötü bir aileden geliyorum aslında çok kötü bir geçmişim var bu kadar cesur biri değil im.. Annem çocukluğundan beri beni sevmeyen birisi babam deseniz oda akşamları içki içer eve gelince ya beni ya annemi döverdi yani pek iyi bir ailem yok...

Okul da ki bahçe kısmına oturmuştuk ben ve Ece yedimiz şeyleri bitirip çöpe atık.. zil çalınca içeriye geçtik masamıza oturup hocayı bekledik yine dersimiz edebiyat'tı. Ateş hoca geldi ve bütün öğrenciler ayağa kalktık...

Ateş hoca: bugün size önemli iki sürpriz haberim var.. dedi

Bizde ne oldunu merak etik.

Elay: nedir hocam..

Ateş hoca: ilk 'ni söyliyim size.. müdür ile konuştuk ve anlaştık.. bir geziye gidicez hep birlikte bütün 12'ler gelicek sadece bizim sınıf değil.. ben ve iki hocanız sizinle birlikte gelicez... Gelmek isteyen odama gelsin orda detaylı konuşuruz dediğinde ben "aileme nedicektim izin vericeklermi" diye içimden konuşuyordum..

Ece'nin sesini duydum da irkilmiştim

Ece: noldu ayşe neden bu kadar düşüncelisin..?

Ayşe: şey ya ailem izin vermese diye düşündüm

Ece ; izin vericekler ayşe bu senin hayatın büyüdün artık..

Dedinde ateş hoca 'nin sesini duyduk..

Ateş hoca: tamam daha sonra konuşursunuz şimdi derse geçelim..

Okul bitmişti eve gidiyordum acaba babam izin vericek'mi? Diye düşünüyordum düşüne düşüne eve varmıştım.. kapıyı açıp eve girdim de babam evdeydi onun yanına gittim de ona konuyu anlatıcaktım

Ayşe: baba sana bir şey söylemek istiyorum..?

Baba: sor...

Sakindi genellde hep sinirli olurdu

Ayşe: okulum bir gezi planlıyor gidebilir miyim?

Dedim de bana bakıp ve konuştu..

Baba: kim kim gelicek sizinle..

Ayşe: 3 öğretmen ve bütün 12 ci sınıflar gelicek..

Baba: tamam git ama bir hatanı görmiyeyim

Ayşe: tamam olmicak sağol baba

Dedim ve yanından gittim..

Bitti...

Galiba Ayşe için bir sürpriz oldu ama hayatın ona ne getireceği bilmiyor..

İyi okumalar şimdiden...

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 📚

Genç aşıklar..🌙🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin