İyi okumalar..🧸
E beni odaya getirmişti bana odamın burası olduğunu gösterip gitmişti..
Odanın içinde 20 tür atım babam beni nasıl beni bir yabancı ya verir diye düşünüyordum oda da sanki nefes alamıyordum...
Ece ye bakalım..
Uyandım da ilk işim Ayşe yı aramak oldu ve telefonları mı bitürlü açmıyor du bende üstümü giyinip öyle arayayım dedim..
Yataktan kalkıp banyoya girdim günlük rutunlerimi halledip çıktım banyodan..
Dolabın önüne geldiğimde kıyafet arıyordum....
Sıcak olaca için bu tarz giydim..
Saçımı da bu taz model yaptım ve hazırdım...
Ayşe'yi aradım da yine açmıyordu bu denli şeyler yapmazdı yine ne olmuş olabilir...
Ayşe ye bakalım...
Hala bu oradaydım ve delirecek gibiydim öğretmennim bir mafya ve bu çok acı benim edebiyat öğretmeni mafya olacanı hiç düşünmezdim dedim an kapı açıldı..
Ateş: hadi o geziye birlikte gidicez hazırlan sonuçta hala bir öğretmenim..
Dedin de ona ters ters baktım
Ayşe: hayır seninle hiç bir yere gelmiyorum sen gidebilirsin.
Sinirlenmişti ona bu tarz hareket yaptım için ama umrumda değil di..
Ateş: gelicek sin dedim ve konu kapandı giyin bekliyorum seniii..
Sesi çok sert çıkmıştı..
Yapacak bir şey yok gidicektim hem arkadaşım Ece de orda olacak ona da şükür...
Banyo ya girdim kapımı kilitledim yabancı bir evdi sonuçta, günlük rutunlerimi halledip çıktım banyodan ve bana verdi kıyafetleri giyindim..
Bu tarz kıyafet giymiştim saçımı
Bu tarz saç modelleri yapmıştım ve hazırdım çok şükür ki..
Evet bakalım Ayşe nın bu zor günü nasıl olucak
İyi okumalar..🧸🎧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç aşıklar..🌙🦋
ChickLitGenç aşıklar... ikinci kitabım oy ve yorumlarınızı bekliyorum...