2.bölüm..🌿

8 6 0
                                    

İyi okumalar oy ve yorumlarınızı bekliyorum..

"Ben senin gözbebeklerinde kaybolmayı sevdim , seninleyken sana doyamamayı, sensizken ise doyasıya seni yaşamayı sevdim.."


"Kapıyı açmıştık ve iki hocayla bakışıyorduk..

İlk konuşmayı Ateş hoca başlatmıştı...

Ateş hoca: o nerde kaldınız bizde sizi bekliyorduk...

Ayşe konuşmuştu..

Ayşe: şey alarm kurmayı unutmuştuk taa o yüzden geç kaldık özür dileriz bir daha olmaz Ateş hocam..

Hep geç kaldım da devreye Ayşe giriyordu beni koruyordu çok seviyorum bu kızı...

Ateş hoca: ikiniz aynı anda mı alarm kurmayı unutunuz ayşe hee Ece...

İkimizin ismini söylediğinde bir birimize bakışıyorduk...

Ece : evet hocam çok özür dileriz bir daha olmaz hocam...

Ayşe : evet özür dileriz bir daha olmaz hocam..

Giray hoca: tamam geçin içeri bir daha olmasın..

Ece : tamam hocam..

Ayşe: tamam hocam bir daha olmaz gerçekten özür dileriz..

Ayşe kaç defa özür diledi sayamadım bugün benim yüzümden yine azar işitik , bütün öğrencilere rezil olmuştuk..

Ayşe'den devam edelim..

Biz tam sıraya oturacaken Giray hoca Ece yı çağırdı.. ben ve Ece bir birimize bakışıyorduk

Ece gittin de ondan bir şey istemişti..

Ece : buyrun hocam bir şey mi istemiştiniz..

Giray hoca: evet şimdi siz gelmeden önce sınıfa arama yaptık telefon, tehlikeli madde ve makyaj var mı diye arama yaptık siz tek kaldınız bakalım sizden ne çıkacak..

Ece : tamam efendim çantamı alıp geliyorum...

Dedi Ece bı anda geldi ona " ne oldu ne dedi Giray hoca.." diye sormuştum..

Ece : hiç sadece arama yapmışlar biz ikimiz kaldık ona bakıcaklar..

Ayşe: tamam git sonra ben gelirim..

Ece tamam deyip gitmişti o geldinde şöyle dedi Ece..

Ece : Ayşe ateş hoca seni çağırıyor galiba Giray hoca da bakıcak...

Ayşe: neden sana Giray hoca tek baktı bana gelince niye ikisi bakıyor..

Ece: ne bileyim kızım hadi kızmasın yine..

Ayşe: tamam gidiyorum..

Giray hoca ve Ateş hoca geldimi görünce " hoş geldin Ayşe " diyen ateş hoca " hoş buldum ateş hocam.." diye cevap vermiştim..

Ateş hoca çantamı açmıştı baktın da sadece kitap ve ders için aldım defteri görünce " vay kitap okumayı seviyorsun galiba.." diye konuşmuştu.. " evet kitap okumayı seviyorum Ateş hocam.." diye cevap vermiştim..

Çantamı kontrol ettikten sonra yerime geçmemi istemişti... Bende hemen yerime geçmiştim.."

Ben oturur oturmaz zil çalmıştı..

"Ohh be bugünü de atlattık.." diye konuşan Ece...

"Evet yaa pek kızmadılar gibi nedersin Ece.." diye sordum Ece ye.

"Galiba öyle ayşe. Hadi kantine gidelim."

"Tamam hadi gidelim."

Ece'den devam edelim...

Giray Aktanoğlu matematik hocasıydı okulda bütün kızlar ona aşıktı bi bakan tekrar bakıyordu..

Siyah saçlı, gözleri kapalı kahverengi, koları o kadar damarlıydı ki ben bile aşık olmuştum..

Ayşe'nin sesiyle irkildim..

Ayşe: noldu birine mi bakıyorsun Ece hanım..

Ece : ş-şey yok bakmıyorum birisine..

Ayşe: tamam yani Giray hoca ya bakıyordun..

Ece : Y-yok bakmıyorum..

Ayşe: tamam anladım..

Ayşe'den devam edelim...

Kantine indimizde Giray hoca bir öğrencisiyle konuşuyordu Ece ye baktım da Giray hoca ya bakıyordu.. onu çağırdımda..

"Noldu birisine mı bakıyorsun Ece hanım.." diye ona sordum bi an da bana döndü..

"Yok birisine bakmıyorum.." diye cevap vermişti bana..

"Tamam yani Giray hoca ya bakmıyordun."

"Y-yok bakmıyorum.." demişti ama resmen adamı yicek miş gibi bakıyordu..

"Tamam anladım.." demiştim

Bir tane su ve çikolata almıştım Ece ise limonlu gazoz ve çikolata almıştık...

Dışarıya çıkmıştık bir bankta oturup aldımız şeyleri yemeye başlamıştık..

"Ayşe'nin kötü bir geçmişi var 4,8 bölümlerde öğrenicez..."

"Ece de bazı tranvalar olucak 4 5 bölümlerinde öğrenicez.."

"Giray'yın da bazı tranvatik geçmişi var oda 12 14 bölümlerde öğrenicez.."

"Ateş'in de ayşe gibi kötü bir geçmişi var oda 12 14 bölümlerde öğrenicez.."

Bu kadar yeterli..🌿🌙

İyi okumalar...🕊️🌿

"Ve bazen hayattır sevmek birini çok uzaktayken bile sevmek yüreğinde taşıyabilmek..."

Özdemir Asaf...🕊️



Genç aşıklar..🌙🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin