"Dolu kadehi ters tut.."
Babam ve annem beni bir yabancı ya satmıştı.. aslında tanıyordum ama hiç tanımasaydım daha iyiydi..
Ona baktım da oda yüzüme yüzüme gülüyordu..
"Ne gülüyorsun sanki bunlar senin başının altından çıktığı yetmiyormuş gibi bir de gülüyor.."
Bunu dedim için çok sinirlenmişti ve bana doğru bir adım attı ve konuştu..
Ateş: bu kadar güldük eğlendik şimdi hediyemi alıp gidiyor dediğin de benim kolumdan tutup çıkmıştık..
Ayşe: ya bırak beni ben sizin öğrencinizim nasıl bunu yaparsanız..
Ateş: öyle bi yaparım ki aklın almaz..
Ayşe: ben sizi iyi biri diye zannediyordum ama yanılmışım siz yalancı nın tekisiniz..
Bir anda durdu ve beni duvar ile arasına aldı, ve konuşmuştu...
Ateş: şansını fazla zorlama yoksa çok kötü olur güzellim anladın mı?
Gözümden bir yaş düştü ve kolumdan tutup dışarı çıkmıştık..
Dışarı çıktığımızda bir koruma duruyordu..
"Ali buraya bak.." dediğin de koruma hemen gelmişti..
Ali k: buyrun efendim..
Ateş: kapıyı aç hadi hemen..
Ali k: tamam efendim hemen açıyorum dedi ve açmıştıda
Arabaya bindiğimiz de ikimiz de konuşmamıştık...
Yol boyunca ikimiz de konuşmamıştık ve bir eve gelmiştik..
Böyle bir evdi ve çok güzel di ilk defa evine görmüştüm ama bu onun kötü olduğunu fikrini değiştirmiyor..
Arabadan indiğinde ben inmemiştim ve arkasına baktında arabadan inmediğimi görünce in der gibi bir hareket yapmıştı.
Ama yine inmemiştim omuz silktim arabanın kapısını açıp konuşmuştu..Ateş: iniyor musun inmiyor musun?
Ayşe: inmiyorum...
Birden kolumdan tutup dışarı çıkartmıştı kolumdan sürüklemeye çalışıyordu ama ben buna izin vermemiştim..
Ve bi anda kendimi onun omzunda hissettim ve bırakmasını istiyordum ve bunu görmezden geliyordu..
Eve girdimizde evin içi daha güzel di içimden " vay be ne güzel " diye konuşmuştum..
"Artık burda yaşicaksın.."
İyi okumalar
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum..🍷✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Genç aşıklar..🌙🦋
ChickLitGenç aşıklar... ikinci kitabım oy ve yorumlarınızı bekliyorum...