Uzunca bir süre öylece bir birimize baktık. Şimdi ne olacaktı? Hala beni bir tehlike olarak mı görüyordu?
Will: Nasıl işkencelerdi bunlar?
Cevap verip vermemekte kararsız kalmıştım.
Lana: Canımı çok yakan işkenceler olduğunu bil yeter.
Sessiz kalmıştı. Şuanda aklına girip düşüncelerini öğrenmeyi o kadar çok isterdim ki.
Cevap vermeyeceğini anladıktan sonra ayaklarımla yavaşça kendimi sallamaya başladım. 18 yıllık hayatımda 5 hadi bilemedim 10 kere parka gelmişimdir o yüzden şuan ki avantajı değerlendireceğim.
Will: Salıncakları seviyorsun.
Lana: Tıck. Ben parkları seviyorum ve aynı zamanda eğlenmeyi.
El: Lana?! *Tedirgin ve korkmuş bir ses tonu ile*
Lana: Eleven ne oldu?
El hemen koşarak bana sarıldı.
El: Yakalandın sandım.
Kollarımı ona bir abla merhametiyle doladım.
Lana: Buradayım balım, buradayım.
Ağlamaya başlamıştı.
Lana: Hey ağlama ama kıyamam ben sana. Hem ben buraya sen ağla diye gelmedim.
El: Sen ne için gelmiştin ki?
Lana: Çok büyük bir sorunumuz var El. Ve galiba siz bu sorunla daha öncede tanışmışsınız.
Bunu Will'e bakarak söylemiştim.
Will: Nasıl?
Lana: Hadi diğerlerinin yanında açıklayayım.
Diğerlerinin yanına gittik. Hepsi meraklı gözlerle bize bakıyordu. Sonra arkadan Will geldi ve kaşlar havalandı.
Çünkü El sonradan yanımıza gelmişti yani biz Will ile tek başımızaydık, baş başaydık.
Lana: Öhm size söylemem gereken şeyler var ve başımız dertte.
Steve: Hadi ama Vecna'dan daha yeni kurtulduk.
Lana: Ve onu öldürerek hiç iyi bir şey yapmadınız.
Nancy: Nasıl yani?
Lana: Canavarlar Vecna'nın kontrolündeydiler ama artık hepsi başı boş bir bombadan farksızlar ve asıl soru şu bu bombalar nerede, ne zaman ve kaç tane olarak patlayacaklar.
Jonathan: Peki sen bunları nerden biliyorsun?
Lana: Evde gizlice babamın ofisine girip dosyaları karıştırdım ve inanın bana bu bana çok pahalıya patladı.
Mike: Pahalıya derken?
Lana: Şuan bunu anlatacak vaktim yok.
Will: İşkenceden bahsediyor.(Anlatabilirmişsin Lana)
Will ve Lana hariç herkes: NE!!!!
El: Hey o sana zarar vermiyordu!
Lana: Senin kaçımında benim de parmağım olduğunu öğrenince gözü döndü.
El: Yani benim yüzümden.
Lana: Hayır tab-
Bir anda yerin sarsılmasıyla lafım yarıda kalmıştı.
Lucas: Ne oluyor ln?
Lana: Sanki dev bir şey yürüyor gibi.
Bunu söylememle hepimiz bir birimize baktık.
Lana: Bombalardan biri patladı!
Bu sefer daha şiddetli bir sarsıntı oldu.
Yaklaştı.
Bir tane daha.
Bize doğru geliyor.
Steve: Bize doğru geliyor.(Zeki)
Nancy: Lana ve Eleven'ın güçlerini sezmiş olmalı. Sizi hemen buradan götürüp bir yerlere saklamalıyız.
Mike: El sen benle gel Lana send-
Lana: Ben Will ile giderim hadi!
Will'in bileğinden yakalayıp koşamaya başladım.
Will: Hey hey dur ben senle gelmek istemiyorum!
Lana: Ben de senle kaçmaya (Kaçmaya(!)) meraklı değilim!
Will: Eee o zaman niy-
Lana: Bak bu söyleyeceğim şeye ne tepki vereceksin bilmiyorum ama
Lana:Benim ile evlenir misin? (Pardon düzeltiyorum bu yanlış seneryo.........
Lana: Eğer o yaratıkla daha önceden kurulan bir bağın varsa ona komut verebilirsin.
Will: Sen ne saçmalıyorsun ya?!! Ben yaratıktan kurtulmak için gençliğimi mahvettim, yıllarca zorbalık gördüm! Ve sen daha 1 saat önce gelmiş, hayatımda ilk kez gördüğüm sen bana ''Hayatını tekrardan mahvet Will'' diyorsun senin aklın yerinde mi?!!
Lana: Bak ben ne dediğimi biliyo-
Will: Hayır hiç bir şey bilmiyorsun sen bu Dünya ile ilgi hiç bir şey bilmiyorsun Lana! Bu babanın sana izlettiği bir korku filmi değil bu gerçekler Lana!
Bağırması içimdeki bir şeyleri tetiklemişti. Normalde böyle bağrışmalardan etkilenmezdim ama Will bağırınca...
Will: Ben gidiyorum ve sen de ne halt ediyorsan et!
Tam arkasını dönmüş giderken
Will: Aslında biliyor musun ölsen işimiz daha da kolaylaşır baban en azından izini sürersen cesedin ile karşılaşır tabi senden geriye bir şey kalırsa!
Artık benimde ona bağırıp çağırmam gerekiyor ama olduğum yerde bir heykel gibi dikiliyorum. Ve sanırım ağlıyorum.
Neden?
Will gitmişti. Peki şimdi ne yapacaktım. Aslında onu anlamak istiyordum ama benim ölmememi istemesi gerçekten çok ağır gelmişti.
Ben normalde öyle bir kez gördüğüm birinin sözlerinden etkilenen biri değilimdir ama Will, onda onda
Beni kendine çeken bir şey var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SORUMSUZ *Will Byers İle Hayal Et*
FanfictionPapa'nın gerçek kızıyız ama biz laboratuvarda denek olarak bulunmuyoruz. Bizim gücümüz insanların kanına hükmedip elektriği kontrol etmek. Eleven'a laboratuvardan kaçmasına yardım ettiğimizden yakın arkadaşıyız.