II. Fejezet - Részeg vagy..

350 37 23
                                    

-Jól megmondtad neki! - Mondta Lu amikor utánam jött.

-Elegem van belőle.. - Sóhajtva pakoltam össze a cuccaimat.

-Azt elhiszem, szívem. - Sóhajtott ő is.

-Sosincs itt amikor kéne, aztán hirtelen megjelenik amikor már nem kéne.. - Nevettem halkan.

-Ez egy barom, Liv. - Nézett rám. Csak sóhajtottam egyet. - Miért nem szakítasz vele?

-Mert szeretem, Lui. - Néztem rá. - Akár milyen hihetetlen is, szeretem őt..

-Annyira hülyének néz téged.. - Nézett rám sóhajtva. - Tudom, hogy tudsz a többi lányról..

-Nincsen más lány, csak egyszer volt.. - Nevettem halkan.

-Aki egyszer megteszi az máskor is... - Nevetett a fejét csóválva.

-Nincs más, csak én vagyok.. - Vettem a vállamra a táskámat. - Menjünk inkább.. - Mentem ki mellette az öltözőből, sóhajtva jött utánam.

* Lando szemszöge *

-Mit legyeskedsz a csajom körül? - Jött oda hozzám Paul, kihúztam magam mert ő magasabb is nálam és nagyobb darab is.

-Én csak Luit kísértem el aztán végül úgy alakult, hogy be álltam helyetted. - Vontam vállat.

-Liv az én csajom. - Nézett a szemembe.

-Még is velem érezte jól magát, annyira, hogy még az üzenetedet is kitörölte, haver.. - Nevetve néztem én is a szemébe, pont láttam amikor Liv törölte az értesítést. Állkapcsa megfeszült.

-Paul, gyere.. - Szólalt meg Livvy mögötte.

-Menj csak.. - Mosolyogtam rá. - A csajodhoz.. - Veregettem vállba majd kikerültem őt és Luihoz mentem.

-Oh, Lando! - Mondta Liv. - Köszönöm, hogy kihúztál a leégés gödréből! - Nevetett majd átölelt. Visszaöleltem őt és Paulra mosolyogtam.

-Ugyan, szívesen! - Mosolyogtam Livre ahogy elengedett.

-Na menjünk most már.. - Szólalt fel Paul.

-Sziasztok! - Mondta Lui és belém karolt.

-Sziasztok! - Intett Liv majd elindult a seggfej pasijával.

-Nem jöttök át hozzám? - Kérdeztem hirtelen. - Csapunk egy random bulit.. - Nevettem és Luira néztem. Vette a lapot mert bólintott.

-Tényleg, ez remekül hangzik! - Mondta.

-Bocs, de sokat utaztam.. - Mondta Paul. - Inkább pihennénk. - Ölelte át Liv derekát, Liv kissé elhúzódott tőle. Gyerünk, bébi.

-Te lehet.. - Nevetett Liv.

-Most komolyan elmész nélkülem bulizni? - Vonta fel a szemöldökét Paul.

-Te is sokat bulizol nélküle szóval gyere velünk, Liv! - Nézett rá Lui.

-Ha most elmész velünk akkor haza utazom a francba Kaliforniába, Olivia. - Mondta nevetve Paul.

-Hát, akkor indulhatsz is.. - Nevetett Liv. - Siess, le ne mondják a járatodat.. - Jött felénk de Paul elkapta a karját. Felé indultam de Luisinha megfogott.

-Nem azért utaztam ennyit, hogy faképnél hagyj egy ilyen göndörke miatt.. - Nézett rá majd rám. Felvontam a szemöldökömet.

-Vigyázz a szádra, hegyomlás.. - Mondtam.

-Így is túl régóta húzzuk ezt az egészet.. - Mondta Liv. - Engedj el vagy akkora pofont kapsz, hogy leesik a bajszod.. - Emelte fel a hangját. Elmosolyodtam féloldalasan.

Mad Love || Lando Norris FF. (18+) || ❗️SZÜNETEL❗️Where stories live. Discover now