* Lando szemszöge *
Fel alá járkáltam a terem előtt, lehet nem kellett volna behúznom Paulnak de kurvára megérdemelte. Sőt, ha tehetném szét verném a fejét. Egy nővel nem bánunk így, remélem Liv nem dől be a dumájának és nem lágyul meg a szíve. Azok után amit tett vele a minimum, hogy évekre börtönbe megy. Az ajtóra néztem amikor kinyílt, sutyorogva jöttek ki rajta az emberek. Paul is kijött és rám mosolygott egyet majd elment az ügyvédjével, állkapcsom megfeszült. Liv is kijött.
-Na? - Kérdeztem ahogy oda ért hozzám. Megremegett az ajka mielőtt beszélni kezdett volna.
-Csak távoltartási végzést kaptam ellene és.. - Nyelt nagyot mielőtt tovább beszélt volna. - Ha megszegi csak akkor kap büntetést..
-Picsába.. - Sóhajtva öleltem őt át. Szinte belém kapaszkodott úgynökelt vissza. - Nem esik bajod, ezen nem kell aggódni. - Pusziltam meg Liv fejét.
-Nem magam miatt aggódok. - Nézett fel rám. - Hanem miattad.. - Mondta halkan. - Az én közelembe nem jöhet de a tiedbe igen és, ha velem azt tette amit tett annak ellenére, hogy állítólag szeret.. - Sóhajtott. - Akkor veled akármit megtenne, Lando...
-Nem kell engem féltened, bébi! - Néztem a szemébe.
-De féltelek mert fontos vagy nagyon.. - Nézett ajkaimra.
-Nem kell félned! - Tűrtem el a haját. Lehajoltam és megcsókoltam őt amit viszonzott szerencsére.
***
Én nem félek Paultól, de Liv igen szóval szereltettem fel kamerákat és riasztó rendszert is. Fontos, hogy Liv biztonságban érezze itt magát. Jól esett, hogy a bíróságon megcsókolt és szinte egy párként távoztunk. De nem akarom elsietni. Ő még nem biztos, hogy úgy érez mint én. Simán lehetek neki csa kegy vígasz vagy egy biztonságot adó személy, össze lehet zavarodva szegény.
-Lando! - Szólt a fürdőből Liv.
-Tessék? - Állítottam meg az xboxot majd a fürdőszobába mentem.
-Szerinted nagyon látszik még az orromon ez a lilaság? - Nézett rám.
-Szerintem már nem annyira! - Mosolyogtam rá.
-Mert most nincs rajta semmi púder. - Fordult a tükör felé. - Kéne rá tennem, igaz?
-Itthonra minek? - Mentem mögé, őt néztem a tükörből és óvatosan átöleltem őt hátulról.
-Nem akarok bezárva élni. - Sóhajtva cirógatta a karomat. - Gondoltam elmehetnénk valahova..
-Vagy.. - Pusziltam meg a nyakát. Elhúzódott tőlem.
-Korai még ez.. - Nézett rám majd kiviharzott a fürdőből.
-Oké.. - Mondtam halkan. Ez fájt.
-Találkozom Julzal. - Mondta amikor kimentem utána a fürdőből.
-Rendben.. - Mondtam semlegesen.
-Baj? - Kérdezett vissza miközben a cipőjét vette.
-Nem, dehogy.. - Ráztam meg a fejem.
-Lehet nála is alszom. - Nézett rám.
-Ahogy gondolod, nekem mindegy.. - Vontam vállat.
-Most miért vagy ilyen? - Vonta fel a szemöldökét. Én?!
-Nem vagyok semmilyen, Liv.. - Nevettem halkan. - Azt csinálsz amit akarsz és oda mész ahova szeretnél, ennyi..
-Én.. - Sóhajtott. - Összevagyok zavarodva.. - Nézett a szemembe. - Ne haragudj rám, mondtam, hogy idő kell..
-Jó. - Mosolyogtam rá. - Én nem siettetlek..
-Csak az előbb, hogy a nyakamhoz hajoltál.. - Mondta halkabban.
-Te meg megcsókoltál a bíróság közepén, azt hittem az egy jel de úgy látszik én voltam naiv.. - Nevettem halkan.
-Más egy csók és más egy ilyen fajta közeledés, Lando.. - Sóhajtott.
-Tudod azt érzem, hogy te még mindig szereted azt a faszt.. - Néztem a szemébe. Nagyot nyelt. - Csak nem értem akkor miért kell mögém bújni, ha vele akarsz lenni.. - Nevettem. - Egyáltalán a testvéredhez mész vagy hozzá?!
-Nem megyek hozzá, végeztem Paulal.. - Vonta fel a szemöldökét. - Úgy csinálsz mintha már a csajod lennék..
-Mert azt hittem az után a kibaszott csók után, hogy legalább már alakul köztünk valami.. - Nevettem.
-Mondtam, hogy idő kell.. - Nevetett és a hajába túrt.
-Azt hiszem mi ketten nem ugyan úgy állunk a dolgokhoz. - Néztem a szemébe.
-Miért nem utdsz várni? - Nézett ő is a szemembe. - Azok után amin keresztül mentem..
-Nem csak te vagy itt az áldozat, én is láttam dolgokat Liv.. - Nevettem halkan. - Nem vagy egyedül, ezt próbálom veled megértetni..
-Nekem idő kell, lassíts a gondolataiddal. - Nézett rám. - Nem lesz köztünk semmi komoly mert nem megy még.. - Mondta halkan. - Nagyon kedvellek és jó barát vagy de csak barát.. - Nézett a szemembe.
-Oké. - Mosolyodtam el halványan. - Csak barát.. - Tettem fel a kezeim. - Tiszta sor, értem.
-Most ezt úgy mondod..
-Mint akibe belerúgtak, igen mert ez így is történt.. - Vágtam a szavába. - A ház biztonságos, a risztó kódját tudod. - Vettem fel a kabátomat.
-Most hova mész? - Sóhajtott nagyot.
-Csak barátok vagyunk, nem fogok beszámolni. - Nyitottam ki az ajtót. - Lehet, hogy itthon sem alszom.
Mondtam majd ott hagyva őt a kocsimhoz mentem, beültem a McLarenbe és elhajtottam valamerre. Egyelőre nem tudom hova csak el. Most már biztos vagyok benne, hogy Lu csak elferdítette a dolgokat. Lehet nem is tetszek Livnek.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
YOU ARE READING
Mad Love || Lando Norris FF. (18+) || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionLivvy Dunne - Amerikai tornász🏆🤸🏼 Lando Norris - Brit-Belga autóversenyző🏆🏎️ Lando Norris és ex barátnője Luisinha Oliveira szakításuk után jó barátok maradtak, tényleg csak barátok. Lui új barátnője pedig Livvy Dunne, egy tornász csajszi. Livv...