-Akkor holnap mikor jön a géped ide Londonba? - Kérdeztem miközben a sminkemet mostam le, a telefonom a pulton volt a csap mellett.
-Délben indul. - Mondta Paul. - Ne aggódj, édes! - Nevetett. - Oda érek mikor kezdődik a főzőműsorod.
-Fontos, hogy ide érje mert, ha egyedül kell főznöm én...
-Tudom, ne is folytasd! - Sóhajtott. - Ott leszek, Liv!
-Ajánlom is.. - Sóhajtottam nagyot.
-Viszont most mennem kell mert holnap korán kelek a korai járat miatt! - Mondta.
-Jól van. - Gumiztam össze a hajamat lazán.
-Szeretlek, bébi! - Mondta. - Jó éjszakát!
-Én is szeretlek, jó éjt!
Mondtam én is majd bontottuk a vonalat, lekapcsoltam a villanyt a fürdőben és a hálóba mentem. Ledőltem az ágyra és lehunytam szemeim. Próbáltam elaludni de sehogy nem ment, csak forgolódtam. Nagyot sóhajtottam és kiterültem a nagy ágyon, egyedül. Mivel egyáltalán nem voltam álmos így megfogtam ismét a telefonomat és az instát pörgettem, hogy elfáradjon a szemem.
***
-Szia! - Adtam két puszit Luisinhanak ahogy találkoztunk a reggeliző előtt.
-Szia! - Mosolygott rám ő is. - Olyan rég találkoztunk már! - Ment be a kávézóba. - Tök, jó, hogy elvállaltad ezt a főzős műsort, legalább itt vagy a városban!
-Igen, tök jó, hogy te is most vagy itt! - Nevetve ültem le egy boxba. - Állandóan távol vagyunk egymástól!
-Landoval találkoztam! - Mosolygott.
-Nocsak! - Mosolyogtam rá de ő csak legyintett.
-Nem volt semmi mielőtt arra gondolnál.. - Nevetett. - Csak barátok vagyunk!
-Az exek nem maradnak csak barátok. - Nevettem és az itallapot néztem.
-Hát, akkor mi vagyunk a kivétel mert mi abszolút barátok vagyunk és nem is nézek úgy már Landora.. - Vont vállat. - Komolyan!
-Jó, elhiszem! - Nevettem majd a pincérre mosolyogtam amikor oda jött hozzánk.
-Sziasztok, mit hozhatok? - Kérdezte.
-Én egy sajtos croissant és egy csokis Lattet kérek szépen! - Mosolyogtam majd a telefonomra néztem amikor felvillant a képernyője. Paul hívott.
-Én egy.. - Kezdett bele Lui.
-Bocsi, ezt fel kell vennem. - Álltam fel és a mosdóba mentem, felvettem. - Szia szívem!
-Szia, édes! - Mondta Paul. - Figyelj van egy kis gond.. - Nevetett halkan.
-Igen? - Vontam fel a szemöldökömet.
-Törölték a járatot de intézem már a másikat! - Mondta.
-Paul.. - Fogtam a fejem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mad Love || Lando Norris FF. (18+) || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionLivvy Dunne - Amerikai tornász🏆🤸🏼 Lando Norris - Brit-Belga autóversenyző🏆🏎️ Lando Norris és ex barátnője Luisinha Oliveira szakításuk után jó barátok maradtak, tényleg csak barátok. Lui új barátnője pedig Livvy Dunne, egy tornász csajszi. Livv...