Luisinhat vártam az étterem előtt ahol megbeszéltük a találkozót, elég szar kedvem van a Livvel folytatott beszélgetés után. Én nem tudom mit kéne tegyek, hogy ő is azt érezze mint én.
-Búúú! - Nevetve ijesztett meg Lui hátulról. Nem mosolyogtam egyáltalán. - Úristen, miért vagy ilyen savanyú? - Nyíltak nagyra szemei.
-Menjünk be és elmesélem.. - Nyitottam ki neki az étterem ajtaját.
-Livvel van valami? - Kérdezte.
-Igen.. - Sóhajtva ültünk le egy boxba, el is kezdtem nézni az itallapot.
-Bővebben, Norris.. - Mondta Lu.
-Szerintem te túloztál és be se jövök neki.. - Vontam fel a szemöldökömet.
-De hát elcsattant egy-két csók is már nem? - Kérdezte egyből, pislogtam párat. Ezek szerint Liv beszámolt neki ami jó jel.
-De.. Csak.. - Sóhajtottam.
-Türelmetlen vagy, Lando! - Mondta egyből, egy pincér jött oda hozzánk.
-Sziasztok, mit hozhatok inni? - Kérdezte.
-Szia, nekem egy kólát. - Mondtam a pincérnek.
-Helló, én egy limonádét szeretnék. - Mondta Lui.
-Rendben, mindjárt hozom! - Mondta a pincér majd elviharzott.
-Oké, én értem, hogy kanos vagy meg minden de gondolj már bele miken ment keresztül Olivia.. - Nézett a szemembe Lu. - Adj már neki időt vagy elfogod cseszni..
-Nem akarom elcseszni nyilván és igyekszem neki időt adni de azért ő is ad nekem jeleket.. - Sóhajtottam.
-Mi nők bonyolultak vagyunk.. - Nevetett. - Alakulni fog ez csak hagyd, hogy Liv tempójában történjenek a dolgok!
-Jó, igyekszem! - Mondtam és az étlapot tanulmányoztam.
* Liv szemszöge *
-Na és mi van veled és Landoval? - Kérdezte Julz miközben edzettünk. Futópadoztunk egy edzőteremben.
-Mindenki ezzel jön.. - Nevettem. - Alakul a dolog, ennyi.. - Vettem magasabbra a fokozatot.
-Na jó, de én a nővéred vagyok! - Nevetett. - Valami szaftos infót árulj már el! - Mosolygott rám.
-Nincs szaftos infó.. - Nevettem halkan.
-Nem feküdtetek még le? - Kérdezte meglepődve. Miért lepődik ezen így meg mindenki?!
-Nem, nem feküdtünk még le.. - Néztem magam a tükörben.
-Én már biztos rá vetettem volna magamat a helyedben.. - Nevetett halkan. Nem válaszoltam neki csak egy sóhajjal.
***
Leráztam a nővéremet az edzés után és bementem a szupermarketbe, szemét voltam Landoval és úgy gondoltam valahogy kiengesztelném őt. Erről még nem beszéltünk de utána néztem a neten és szereti a tészta ételeket szóval bevásároltam egy Mac and cheese elkészítéséhez mindent, miután fizettem taxival haza mentem. Kifizettem a fuvart majd bementem a házba, a konyhába lepakoltam a szatyrokat. Az ajtónál láttam Lando cipőjét szóval biztos itthon van. Elindultam fel az emeletre, kissé megtorpantam amikor nyögéseket hallottam a hálóból. Nagyot nyeltem. Úgy tűnik Lando még sem várt rám, megértem végül is én csesztem el az egészet. Viszzamentem a konyhába és úgy gondoltam addig megcsinálom akkor a vacsorát, azért kicsit rosszul esik, hogy ide hozott egy lányt. Kipakoltam amiket vettem, közben tettem fel vízet a tésztának amit tejbe áztattam addig. Lereszeltem a sok sajtot amit vettem. A tésztát leszűrtem majd a vízbe borítottam amikor az felforrt, amikor készen lett egy tálba öntöttem leszűrve és ráreszeltem a vajat majd összekevertem. Ezután a sajtokkal is összekevertem és befűszereztem, nevetgélést hallottam a lépcső irányából. Megálltam a tészta kavarásában amikor Luisinha fordult be Lando pólójában a konyhába.
-Oh.. - Bökött ki ennyit.
-Mi a ba.. - Állt el Lando szava ahogy boxerban ő is befordulta az ajtón.
-Mac and cheese. - Préseltem ki magamból mintha nem érdekelne, hogy lefeküdtek egymással.
-Ez.. - Mondta Lui. - Ez csak szex volt, semmi komoly.. - Magyarázkodott.
-Készen van úgyhogy tudtok enni. - Toltam a pult közepére a tálat. - Felmegyek tusolni aztán lefekszem..
Mentem el mellettünk, beharaptam ajkamat, hogy ne bőgjem el magamat. Felsiettem a lépcsőn és besiettem a fürdőszobába, becsuktam az ajtót és kifújtam magam. Túl sokáig húztam ezt az egészet és most elvesztettem Landot, nem szabadott volna ennyire elzárkoznom tőle. Akkora hülye vagyok. Levetkőztem majd beálltam a zuhany alá, áztattam magam egy ideig majd megmostam magam a tusfürdővel. Lemostam a habot magamról majd elzártam a vizet és megtörölköztem, felvettem a pizsamámat majd a vendégszobába mentem. Nem fogok abban az ágyban aludni ahol Lui és ő szexeltek. Bemásztam az ágyba és a nyakamig húztam a takarót, a telefonomat kezdtem nyomkodni. Gyorsan lezártam a telefonomat és lehunytam szemeim mintha aludnék ahogy nyílt az ajtó.
-Liv, két perce jöttél be.. - Sóhajtott Lando. - Nem hiszem el, hogy már is alszol..
-Pedig így van szóval menj ki, kérlek.. - Mondtam csukott szemmel.
-Beszéljük meg a dolgokat.. - Sóhajtott.
-Nem kell megbeszélnünk semmit mert nem vagyunk együtt. - Nyitottam ki szemeim. - Azt csinálsz amit akarsz, Lando. - Néztem rá. - Ez a te házad, ha akarod el is megyek és azt hozol fel akit akarsz és nem foglak megzavarni titeket..
-Nem erről van szó, Luival ebédeltem és kicsit berúgtunk aztán csak úgy megtörténtek a dolgok.. - Sóhajtott nagyot. Elnevettem magam halkan.
-El ne részletezd itt nekem mert nem vagyok rá kíváncsi. - Ültem fel az ágyban.
-Nem jelentett semmit, mi már nem szeretjük egymást de minden embernek vannak szükségletei Liv.. - Nézett rám fejcsóválva.
-Sajnálom, Lando.. - Nevettem, könnyeim gyűltek. - Sajnálom, hogy nem tudom neked ezt megadni.. - Néztem rá. - Sajnálom, hogy nem a szex az első a szét hulló életemben amiben te voltál az egyetlen biztos pont.. - Csuklott el a hangom. - Mindegy is, menj ki kérlek.. - Temettem az arcomat a tenyerembe ahogy könnyeim potyogtak.
-Liv, én nem akartalak megbántani de értsd meg, hogy nem jelentett ez semmit Luival.. - Jött az ágyhoz, eltoltam magamtól.
-Nem erről van szó. - Néztem rá sírva. - Én már kezdtem beléd habarodni erre te lefekszel az exeddel aki mellesleg nagyon jó barátom lett.. - Törölgettem a szemeim. - Ez a baj veled, hogy kurvára nem bírsz várni és, ha valaki nem adja meg magát neked azonnal akkor keresel mást.. - Nevettem halkan. - Téged sosem érdekelt mi van velem, csak csinos vagyok és ágyba akartál vinni de nem sikerült ezért...
-Na! - Vágott a szavamba. - Azért ezt ne mond, hogy nem érdekelt mi van veled mert kibaszottul melletted voltam végig, Olivia! - Vonta fel a szemöldökét. - Kész voltam megverekedni érted azzal a fasz exeddel, bármit megtettem volna érted és te voltál az aki ezt szarba se vette szóval ne engem állíts be fasznak. - Ment az ajtó felé. - Veled meg ez a baj, hogy azt gondolod körülötted forog a világ. - Nézett vissza rám. - Másnak is vannak gondjai, nem csak neked.. - Csóválta a fejét. - Csak nem mindenki beszél róla nyíltan.. - Ment ki és becsapta az ajtót, lehunytam szemeim szipogva.
Ha tetszett nyomj a vote-ra és ne felejtsd el olvasólistára tenni és akkor mindig fogsz kapni értesítéseket az új részekről ❤️🔥
Instagram: demona.white.wattpadiro
Facebook: Demona Wattpadíró White
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mad Love || Lando Norris FF. (18+) || ❗️SZÜNETEL❗️
Hayran KurguLivvy Dunne - Amerikai tornász🏆🤸🏼 Lando Norris - Brit-Belga autóversenyző🏆🏎️ Lando Norris és ex barátnője Luisinha Oliveira szakításuk után jó barátok maradtak, tényleg csak barátok. Lui új barátnője pedig Livvy Dunne, egy tornász csajszi. Livv...