Livet kihallgatták, Pault a rendőrök bilincsben vitték el ami elég kielégítő látvány volt számomra. Viszont Oliviat kórházba viszik mert megrepedhetett az orrcsontja.
-Ezt nem hiszem el.. - Jött felém Lui.
-Mi a baj? - Néztem rá.
-Liv megvédte.. - Nevetett halkan. - Lando, megvédte miután ezt tette vele..
-De mi a faszért védte meg? - Vontam fel a szemöldökömet.
-Mert azt mondja véletlen volt.. - Nézett rám. - És, hogy Paul sosem tné meg..
-Nem fér a fejembe, hogy miért védi ezt a szarházit.. - Sóhajtottam.
-Hát én sem de féltem őt. - Mondta halkan.
-Én is. - Mondtam halkabban. Lui sóhajtott egyet.
* Liv szemszöge *
A telefonom előlapi kamerájában néztem magam sóhajtva, elég csúnya ez a begipszelés az orromon de megrepedt az orrnyergem szóval muszáj lesz pár napig.
~Jobban vagy? 😊
Villant fel az értesítés, Lando írt.
~Egy kicsit😊
A képernyőt néztem.
~Miért nem mondtad el az igazat a rendőröknek?
Nagyot sóhajtottam.
~Az igazat mondtam, Lando🙄 Nem bántott Paul, mint mondtam csak az ajtót lökte nekem én pedig bepánikoltam mikor reggel megláttam magam a tükörben! 😒 Nem kell aggódnod😇
Először szívet írtam a végére de aztán kitöröltem és úgy küldtem el neki, felnéztem amikor kopogtak. Paul jött be az ajtón egy hatalmas csokor rózsával.
-Szia, szerelmem! - Mondta az ajtóból. - Bejöhetek?
-Szia, persze. - Mondtam halvány mosollyal az arcomon.
-Hogy érzed magad, kis csibém? - Jött oda, az ölembe rakta a csokrot majd megpuszilta a homlokomat.
-Már jobban! - Néztem rá. - Lett valami rendőrségi ügyed? - Kérdeztem halkan.
-Nem, szerencsére! - Mondta mosolyogva. - Az a seggfej Norris hívta ki a rendőröket amúgy?
-Nem, a szálloda. - Akartam megszagolni a rózsát de nem tudtam a kötés miatt. - És nem seggfej.. - Néztem rá.
-Oké, mindegy. - Sóhajtott. - Haza kell utaznom, Mary leszervezett valami fotózást rajongókkal. - Nézett rám. Mary a menedzsere.
-Én még maradok pár napot.. - Mondtam halkan.
-Szerintem utánam kéne jönnöd, ha kiengednek a kórházból. - Nézett a szemembe. Egy ideig bámultam rá.
-Jól van. - Böktem ki halkan.
-Akkor megyek is! - Mondta majd megint megpuszilta a homlokomat. - Beszélünk majd, szia!
-Rendben. - Mondtam. - Szia! - Néztem ahogy elmegy. Luisinha hangját hallottam a folyosón.
-Seggfej! - Mondta majd befordult az ajtón. - Szia, Liv bébi! - Mosolygott rám.
YOU ARE READING
Mad Love || Lando Norris FF. (18+) || ❗️SZÜNETEL❗️
FanfictionLivvy Dunne - Amerikai tornász🏆🤸🏼 Lando Norris - Brit-Belga autóversenyző🏆🏎️ Lando Norris és ex barátnője Luisinha Oliveira szakításuk után jó barátok maradtak, tényleg csak barátok. Lui új barátnője pedig Livvy Dunne, egy tornász csajszi. Livv...