7

28 8 0
                                    

Elif" kızlar bakın daha kaç kere diyeceğim ben vampir değilim. Vampir şeyma. " dedi. Şeyma"YA İNANMAYIN VAMPİR O GECE ÖLEN KİŞİ HİLALDİ O HEP BÖYLE YAPAR İLK ONU ÖLDÜRÜR. " . " ya nerden çıkarıyorsun bunu ben değilim dedim. Nura bakın nasıl duruyor ben suçlanıyorum ya o rahat tabi VAMPİR O DİYORUM SİZEEE" dedi Elif.

Vampir köylü oynuyorduk. Ben pek odaklanamıyordum. Zaten köylüydüm. Beni suçlayan da yoktu. Rahattım yani. Gözüm Sema daydı semanın da bende. Neden bana bakıyordu. Sıradaki oyuncağı bendim tabi. Off ama hayır izin veremezdim. Duygularımı bastırmam gerekiyordu.

"Herkes dursun Elif ve şeyma birbirine gircek şimdi. Yeter bu kadar oyun. Hadi sigara içelim. " dedi Hilal. İlk ölen olduğu için sıkılmıştı galiba. Ama iyi oldu sigaramı içip odama giderdim bende. Daha fazla dayanamazdım bu duruma.

Terasa çıktık. Soğuktu hava. Sigaramı yaktım. İçmeye başladım. Ay çok güzeldi. Dolunay vardı. Yıldızlarda parıldıyordu. Gökyüzüne yıldız ve ay çok yakışıyordu. Gökyüzündeki yıldızlar... Sema...

Sigaram bitmek üzereydi kızlar sohbet edip gülüp birbirinin yanağını öpüyordu. Yanağını. Semanın yanağını öpüyordu hilal. Sonra hilal de semanın... Bende hilali elifi öperdim ana semayı hiç öpmedim o da beni...

"İyi geceler ben yorgunum gidiyorum. " dedim elife bakarak. Sonra Semaya baktım. Elif yanağımdan öptü. İyi geceler dedi. Hilal de öptü. İyi geceler dedi. Sema yine öpmedi.. Kapıyı açıp odama doğru ilerledim. Merdivenden inicektim. Asansör bozuktu bende birinci kattaydım. Of yine bi magma macerası. Merdive doğru ilerledim. Merdiven sağ tarafımdaydı sol tarafımfda ise yangın merdiveni vardı. Tam ilk adımı atarken bir kol tuttu beni. Ben ne olduğunu anlamadan yangın merdiveninde Semanın kolları arasındaydım. Neden gelmişti. Neden beni buraya kimsenin olmadığı yere çekmişti.

Kendimi Semanın kollarından kurtardım. "Neden böyle yaptın çağırsan dururdum zaten. " dedim. O alaylı tavırla "sanmıyorum" dedi. Ne? Ne demekti bu şimdi. "Neden durmim ki. Arkadaşımsın ve çağırıyorsun. Dururdum. Bir daha yapma korkuttun. " dedim. Cidden korkmuştum. Zaten kolay irkilen biriydim bir de bu olunca korkmamam imkansızdı.

Sema bana doğru adım atmaya başladı. Bende geriye doğru. Duvara sırtım değiyordu artık. Onun sol elide duvardaydı. Beni duvar ile kendisi arasına sıkıştırmıştı. Neden böyle yapıyor. Anlam veremiyorum. Benimle yatmak mı istiyor. Tek gecelik takılmak mı istiyor. Tamam bende etkileniyorum ondan ama olmazdı. Hem tek gecelik sevmediğim tarzım olmadığı için hemde yurttayız mk biri hemen çıkabilir karşımıza.

"Bu tavırların neden? " dedi. Hangi tavırlarım. Nasıl yani anlamış mıydı. "Ne tavrı? " dedim. "Kendini soyutlamalar, benim gözüme bakmamalar." dedi. Kendimi soyutluyordum evet senin yüzünden. Sana bakamıyorum evet çünkü yine senin yüzünden. "Ben öyle bir şey yapmıyorum. " dedim. Güldü. Daha doğrusu sırıttı. Dalga mı geçiyordu benimle.

"Seninle tanışmamız sence gerçekten o gün terasta ilk miydi? " dedi.

Ne. Tabikide ilkti onu ilk orda gördüm. Yattığı bir kızda olamazdım hala bakireydim.  "Evet. Daha öncesinde seni hiç görmedim. " dedim. "Ben seni gördüm. Hemde bir çok kere ve gözüm hep sendeydi. " NASIL YANİ GÖZÜ HEP BENDE MİYDİ. BENİ TANIYOR MUYDU? NE OLUYOR BURDA ŞU AN!!!.

"Elif e ben söyledim. Seninle tanışmak istiyordum. " ne benimle tanışmak mı? Saçmalama Sema sen yine yatcak biri arıyorsundur ama ben öyle kız değilim kalbini verirsen bedenimi alabilirsin.

Hmmm bakalım ne olcak. .....

Gökyüzünde ki Yıldız GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin