10

24 7 0
                                    

Bugün cumartesiydi. Ders çalışmam gerekiyordu. Tüm haftanın konu tekrarı notlarını yazmam gerekiyordu. Vizelere daha 3 hafta vardı. Festivale ise 1...neden vizelerden önce festival olur ki ya offff. Festival... Sema.. Onunla beraber olacaktık festivalde. Onu gözlemlemem lazımdı bu hafta. Bana tavrını diğer kızlara tavrını her şeyi gözlemlemeliydim.

Saat 13 e geliyordu. Stresli dönemlerimde daha çok uyurdum. Kahvaltıyı kaçırmıştım. Denizde uyandırmamıştı çünkü kahvaltı için uyandırılmaktan nefret ederdim. Yemek mi uyku mu deseler tabiki uyku derim .
Banyo edip defterlerimi alıp terasa çıktım. Defterleri masaya koyup bir dal sigaramı yaktım. Kulağımda bts spring day çalıyordu. Bahar dönemi ve bahar ayındaydık bu çok uymuştu. Hava ılıktı. Nisan ayındaydık.

Sigaramı oturarak içiyordum ilk sigara bana hep vururdu başım dönerdi. Sigaram bittikten sonra biraz daha oturmam gerekiyordu. Kulağımda müzik ve sigara ile şu an iyi hissediyordum. Taaki karşımda bir beden belirene kadar.

Semaydı bu. Neden karşımda durdun sema ya. Ne diyeceksin. Sigramı hızlıca içip kalktım. Başım dönünce geri oturdum. "İyi misin? " dedi. "İyiyim ilk sigara bana hep vurur başım döndü. " dedim. "Kahvaltı etmedin. " nerden biliyordu. Baktım yüzüne "nerden biliyorsun. " dedim. "Yeni uyandığın belli kahvaltıyı kaçırmışsın. " dedi. Evet yani kaçırdım ama önemi yoktu iştahımda yoktu zaten. " al ye bunu. " dedi. Bana tost uzatmıştı. Kaşarlıyıdı. Nerden biliyordu kaşarlı tost sevdiğimi. Yanında da vişne suyu vardı. Hayır bunuda nerden biliyordu. Beni gerçekten gözlemlemiş. "Teşekkür ederim pek yemek yiyesim yok. " dedim. " al ve ye şunu yoksa sana ben yediririm." dedi. Saçamalamasın terasta kızlar vardı herkesin önünde yapmazdı bunu. Belki de yapardı. "Tamam ver. Yerim sonra. " yemeyecektim. Yiyemezdim. Midem yemek almıyordu. "Benim yanımda şimdi ye" dedi. Offf neden bu kadar zorluyordu ki. "Tamam.yicem yeterki dur. Hem sen nerden biliyorsun kaşarlı tost ve vişne suyu sevdiğimi. " dedim. "Öğrenmem zor olmadı. Deniz ile kendinize tost alırken görmüştüm seni. Denize kaşarlı tostu ve vişne suyunu çok sevdiğinden bahsediyordun. " ne nasıl yani. Ben yine mi onu görmememiştim. " anladım. " biraz gülümsedim. Benim hakkımda bir şeyler biliyor olması mutlu etmişti. Neden etti. YILDIZ KENDİNE GEL. ONU TEST ET. GÖZLEMLE. KENDİNE GEL YILDIZ.

Tostumu yedim ama yarısını yiyebilmiştim ancak. Daha fazla yiyemeyeceğimi anlamış olmalı ki "kalanını ben yerim. " diyerek elimden aldı. Ve yedi. Benim yarım tostumu yedi.

"Festivali sabırsızlıkla bekliyorum." dedi. Neden bekliyorsun bekleme gelmeyeceğim. Ama gelmek istiyorum seninle dans etmek seninle içmek istiyorum. Of kafayı yicem en sonunda. Hiç bir şey demeden kalktım bu dediğine. " ders çalışmam lazım görüşürüz. " dedim. "Görüşelim." dedi.

Defterimi de alıp çalışma odasına gittim. Kendimi derse verdim. Saatten haberim yoktu. Yemek yememiştim. Mola vermemiştim. Yemekhanede ya da terasta karşılaşmak istemiyordum. Saat 22 olmuştu. Gerçekten baya bi ders çalışmışım. Sınavlar bu hafta olsa 100 alırdım hepsinden.

Kalktım defterlerimi toplayıp masaya koydum düzgünce. Yangın merdivenine gittim. Sigara içmek için. Yangın merdiveni... Sigaramı yaktım ve içmeye başladım. Gerçekten farklı olabilir miydik birbirimiz için. Umarım olurduk. Umarım değişmiştir. Umarım amacı gerçekten kalbimde yuva kurmaktır. Benim amacım oydu çünkü.

Sigaramı söndürüp merdivenden indim. Odama geçtim ve yattım. Kimse ile konuşacak halim yoktu. Uyudum.Onu düşünerek, festivali düşünerek.

Gökyüzünde ki Yıldız GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin