A kendő tökéletesen működött szemkötőként. Louis csak egy apró fényfoltot látott a kendő szélein át, és vett egy mély lélegzetet, megnyugtatva az elméjét, és bízva abban, hogy Harry vigyáz rá.
Harry megragadta a bicepszénél fogva, és elindultak. Louis érezte, hogy mögötte van, az ajtó felé vezetve őt, majd a második emeleti folyosókon végig sétálnak a lifthez, amely felviszi őket a harmadik emeletre.
Louis hallotta az emeleti bárból jövő hangokat, a bár és a nyilvános játszószoba között kavargó embereket. A hátán végigfutott a hideg. Voltak emberek, akiket nem látott, és akik kétségkívül figyelték, ahogy meztelenül sétál a folyosón. A farka izgatottan megrándult a gondolat.
Megálltak a lift előtt, és Louis hallotta Shawn vidám hangját, aki megkérdezte, hogy fel akarnak-e menni egy privát szobába.
- Igen, kérem - válaszolta Harry, és Louis tarkójába karolt.
- Jó szórakozást, főnök - mondta Shawn, amikor Louis hallotta, hogy nyílik a liftajtó.
- Válaszolhatsz neki, Louis - mondta Harry, a szájat a füléhez szorítva - Ne légy udvariatlan.
- Köszönöm, Shawn. Úgy lesz.
Beléptek a liftbe, és Louis hallotta a bent lévő többi ügyfél csevegését.
Egy nő kuncogott, és Louis nem tudta megállni, hogy ne piruljon el.
- Gyönyörű fiúja van - mondta egy másik nő.
- Az, ugye? - mondta Harry, és megsimogatta Louis tarkóját.
- Rossz volt? Ezért van bekötve a szeme?
- Ó, igen. Nagyon rossz volt, de semmi baj. Azt hiszem, hamarosan megbocsátok neki. Csak egy kis büntetésre van szüksége, hogy emlékeztesse a helyére.
Louis a légzésre koncentrált. Be az orrán keresztül, ötig számol, ki a száján keresztül. Be az orron keresztül, bent tart, ki a szájon keresztül.
A lift csilingelt.
- Jó szórakozást - mondta a nő, amikor kiléptek a liftből.
Louis megvárta, hogy Harry arrébb húzza, mielőtt továbbsétált volna. Tudta, hogy Niall ismét a privát szobákért felel, és remélte, hogy ma este valóban a posztján van. Megölné, ha nem lenne ott.
- Várj itt - mondta Harry, miközben elengedte Louist.
Úgy érezte, mintha magára hagyták volna, és nem tudta, hogyan juthatna haza. Louis nem tudta, hol van a folyosón, vagy mi van körülötte. Az egyetlen lehetősége az volt, hogy ott állt, és szedte a levegőt. A folyosó csendes volt, a liftben lévő nők már nem voltak körülötte, és még Harry suttogását sem hallotta.
Be az orrán keresztül, bent tart, kifúj. Beszív, bent tart, kifúj.
Be az orron keresztül - mennyi időbe telik, amíg kiadnak egy szobát? Ez is a büntetés része volt? Harry egyáltalán megpróbált szobát kapni, vagy csak állt ott, csak úgy, elérhetetlenül, és figyelte Louist, hogy lássa, mit fog tenni?
A gondolattól még jobban megrándult a farka. Hónapok óta nem állt fel neki ennyire. Az utóbbi időben minden játék alkalmi volt, és általában ő volt a domináns. Nem gondolta volna, hogy ennyire hiányozni fog neki az alárendelt szerep, de Harry jó volt. Úgy tűnt, Harry értette, hogy milyen gombokat kell megnyomnia.
Louis lehunyta a szemét a szemkötő mögött. Megpróbált jó értékelést kapni Harrytől. Ez volt a motivációja. Jó akart lenni Harrynek, hogy pozitívan írjon a No Controlról. Ha emiatt ribancnak számított, kit érdekelt? A gyermeke - a klub - érdekében volt ribanc. Bármit is akart Harry tőle, örömmel megadta.
YOU ARE READING
Salt and the Appetite - L.S. Magyar fordítás
FanfictionA No Control nekem egy NEM. Harry Styles Tudom, hogy ez valószínűleg egy népszerűtlen vélemény, mert eddig csak jó dolgokat hallottam azoktól, akik a No Controlba jártak, de senkinek sem tudom ajánlani. Bár a létesítmény szép, az ott dolgozó embere...