2.3

103 7 0
                                    

Néhány percig nézte, ahogy Harry ott lóg, de aztán nekilátott a további előkészületeknek. Odament a szoba játékszekrényéhez, és kivett egy pár bilincset és egy farokgyűrűt. Felkapott néhány síkosítót és óvszert is. Már elképzelte, hogyan fog zajlani a jelenet további része. Először Harry száját akarta megdugni, miközben Harry ott lóg, aztán le akarta engedni. Harry kétségtelenül zavart lesz, és Louis, aki időt szán a kioldozására, kétségtelenül lent fogja tartani. Louis használni akarta a farokgyűrűt, így valószínűleg legalább egy orgazmust kell adnia Harrynek, miután lehozta. Talán jutalomként adná meg?

Igen, ez jól hangzott.

A tervek elkészültek, Louis visszament Harry látóterébe. A szemei csukva voltak, és teljesen nyugodtnak tűnt. Soha nem volt még ilyen gyönyörű.

Louis szinte rosszul érezte magát, hogy megzavarta. Szinte. Kinyújtotta a kezét, és visszatekerte az ujjait Harry hajába - Gondolkodtál, kicsim?

Harry szeme kinyílt, és felnézett Louisra. A szeme üveges volt, és határozottan le volt törve. Nem válaszolt, ezért Louis megpaskolta az arcát, lágyabban, mint amikor Harry utoljára nyögött, és Louis nem tudta megállni, hogy ne mosolyogjon. Annyira tökéletes volt.

Louis lenyúlt, kigombolta a nadrágját, és lerúgta a cipőjével együtt.

Úgy tűnt, ez felkeltette Harry figyelmét. A szája tátva maradt, miközben a szeme Louis farkára fókuszált. Louis a kezébe vette a farkát, és Harry ajkához dörzsölte.

- Ki tudnád nyitni a szádat nekem? Meg akarom dugni azt a szép szádat.

Harry a nyelvét kidugta, miközben kinyitotta a száját. Louisnak könnyű volt belenyomnia a farkát. Harry fogai egy kicsit túlságosan is végigsúrolták a férfi hosszát, és Louis egy kicsit megrázta Harry fejét.

- Fogak, bébi. Ma nem te vagy az, aki fájdalmat okoz nekem.

Harry visszahúzta az ajkait a fogaira, és Louis szúró fájdalom nélkül csúszhatott vissza a szájába.

- Jó, jó kislány - mondta Louis. Továbbra is Harry haját fogta, miközben a csípőjét a szájába tolta és onnan kihúzta. Lassú tempó volt, de Louis nem bánta. Nem állt szándékában Harry szájába élvezni. Csak egy kicsit több erőt akart gyakorolni Harryn. Emlékeztetni arra, hogy őt Louis a saját örömére használja.

Harry egy kicsit megingott a béklyóban, ahogy a száját dugta, annak ellenére, hogy Louis mindent megtett, hogy stabilan tartsa. De úgy tűnt, Harry nem bánja, amikor csak egy kicsit hátralendült, és Louis farkát mélyen a torkára engedte.

Louis még egy utolsó lökést adott, mielőtt visszahúzódott. Harry nyöszörgött, és megpróbált utánamenni de Louis már ellépett tőle.

- Leengedlek, bébi, aztán megjutalmazlak.

Harry felnyögött a jutalom gondolatára.

Sokkal kevesebb időbe telt, hogy Harryt eloldozza, mint amennyi időbe telt, hogy megkötözze. Louis észrevette, hogy végig lent maradt, egészen a subtér szélén. Így könnyebb volt felhúzni a térdére, miután teljesen eloldozta, Louis végigsimított a bokáján és a karján, hogy megbizonyosodjon róla, minden rendben van-e.

Letérdelt Harry mögé, és felhúzta, hogy a mellkasához térdelve álljon. Megsimogatta Harry oldalát, megnyugtatva és vigasztalva - Készen állsz a jutalmadra?

- Kérlek, apuci - Harry suttogta, és elfordította a fejét, hogy csókot kérjen.

Louis megcsókolta őt. Lágy és lassú csók volt, amely illett a keze simogatásaihoz. Csókolózás közben Harry farkát fogta meg, csak hogy érezze, ahogy Harry egész teste görcsbe rándul a gyönyörtől. Louis szájába zihált, majd nyöszörgött, amikor Louis simogatni kezdte.

Salt and the Appetite - L.S. Magyar fordításOnde histórias criam vida. Descubra agora