Louis ezen az estén harmadszor cserélte le a ruháját, a szűk ingről és nadrágtartóról visszaváltva egy túlméretezett pulóverre. Nem volt ideges. Egyáltalán nem volt oka idegeskedni.
Leszámítva azt a tényt, hogy Harry Styles a Sue Presstől ma este jön.
Nem mintha ez számított volna. Ahogy Niallnak is mondta, a profizmusa győzedelmeskedni fog a férfi iránt érzett, vagy nem érzett fellángolása felett. A helyzet az volt, hogy mindent összevetve viszonylag kicsi volt a közösség, különösen az Egyesült Királyságban. Az emberek általában annál jobban ismerték egymást, minél régebb óta voltak benne a közösségben, és ha olyan tekintélyes pozícióba kerültek, mint ő vagy Harry, akkor egyszer-kétszer biztosan összefutottak már egymással, és számot cseréltek. Ez már csak így ment.
Ő és Harry tehát találkoztak. Csak egyszer.
Egy kongresszuson, ahol mindkettőjüket kiválasztották, hogy előadjanak, majd bemutatót tartsanak egy új hámról, amelyet a kongresszus egyik szponzora árult. Harryvel csodálatos volt dolgozni: hajlékony, puha, engedelmes, és abszolút gyönyörű volt. Louis már az elejétől fogva el volt ragadtatva, és az egész bemutatót azzal töltötte, hogy elhívja Harryt vacsorázni, majd remélhetőleg együtt mennek vissza a szállodai szobájába. Egyértelmű volt, hogy van köztük valami szikra.
Aztán Harry bemutatta őt a barátjának.
Xander.
Xander, aki nem volt benne az előadásban, de megtanulta, és annyira izgatott volt, hogy dominálhatja Harryt.
Louis rögtön megutálta őt, szinte azonnal felmérte, hogy egy túlbuzgó, kibaszott szaros dom. Valószínűleg az a fajta férfi volt, aki nem tudta, hogyan kell valakit a hajánál fogva megragadni, és az első próbálkozásnál óhatatlanul kitépne néhányat Harry szép, göndör fürtjeiből. Vagy az a típus, aki nem tudja, hogyan kell uralkodni a saját erején vagy az orgazmusán, és egy lökés után Harry hátán landolna.
Louis, amint tudott, kiment a teremből, és anélkül távozott, hogy odaadta volna Harrynek a névjegykártyáját, vagy hogy bármilyen módon kapcsolatba lépett volna vele. Kicsinyes dolog volt, és utólag belegondolva nem kellett volna ezt tennie, mert az, hogy Harrynek akkoriban barátja volt, nem azt jelenteti, hogy örökre a barátja marad, de Louis nem mindig volt a legjobb a döntések meghozatalában, amikor érzékeny volt. Ha tényleg használná a pszichológusi diplomáját, azt mondaná, hogy ez valószínűleg abból fakadt, hogy akkor volt a legérzelmesebb, amikor sub volt, és nem kellett döntéseket hoznia, míg amikor dom volt, sokkal határozottabbnak érezte magát.
A lényeg az volt, hogy egyszer eljátszottak egy játékot Harryvel, ghostingolta, miután megtudta, hogy van barátja, majd a következő három évet azzal töltötte, hogy megkereste a honlapot, ahová blogolt, és az instagramját. És igen, ahogy Niall is felhívta rá a figyelmét, időnként kiverte az általa posztolt aktképekre.
Louis fizette értük az előfizetési díjat. Teljesen rendben volt, és mint fizető vásárló, jogosan is tette.
Mindent összevetve furcsa dinamika volt ez valakivel. Nem mintha bármit is várt volna Harrytől. Még abban sem volt biztos, hogy Harry emlékezni fog rá. Nagyrészt távol tartotta az arcát a közösségtől, inkább hagyta, hogy a neve vegye át a hatalmat, miközben eleget dolgozott ahhoz, hogy a No Control hírnevét öregbítse.
Valaki kopogott az ajtón, majd Liam bedugta a fejét. Ma este Liamet bízta meg a földszinti pultos szolgálatra, remélve, hogy az, hogy a Harry által kedvelt csapos lesz az első ember, akivel találkozik, segít oldani a feszültséget.
- Hé, főnök úr - mondta Liam - Látogatód van.
Louis meglátta Harryt közvetlenül Liam mögött, és a térdei elgyengültek.
CZYTASZ
Salt and the Appetite - L.S. Magyar fordítás
FanfictionA No Control nekem egy NEM. Harry Styles Tudom, hogy ez valószínűleg egy népszerűtlen vélemény, mert eddig csak jó dolgokat hallottam azoktól, akik a No Controlba jártak, de senkinek sem tudom ajánlani. Bár a létesítmény szép, az ott dolgozó embere...