Full Name: Sylvia Alexandra Leblanc
Date of Birth (DOB): June 20, 1999
Age: 14 (Season 1), 15 (Season 2), 16 (Season 3), 17 (Season 4)
Occupation: Student at Iridium High, Witch, Waitress at The Seven & The Beachside 7 and Team Member for The Sharks
Family/Relatives: Mrs. Leblanc (Mother), Mr. Leblanc (Father), Rebecca Leblanc (Older Sister), Thomas Leblanc (Older Brother), Leo Leblanc (Younger Brother), Mr. Brooks (Uncle), Mrs. Brooks (Aunt), Chad Brooks (Cousin), Jimena Brooks (Cousin)
Friends/Allies: Emma Aolonso, Andi Cruz, Maddie Van Pelt, Daniel Miller, Diego Rueda, Katie Rice, Sophie Johnson, Tony Myers (Season 1), Mac Davis (Season 1), Jax Novoa (Season 2 - 4), Jessie Novoa (Season 4), Jake Novoa (Season 4), Liana Woods-Novoa (Season 4) (Formerly), Mia Black (Season 3 - 4), Gigi Rueda, Lily, Francisco Aolonso, Ursula Van Pelt, Desdemona (Season 2 - 4), Agmemnon (Season 2 - 4), Fernanda Bennett, Spencer Bennett, Coach Julio, Talia Parra (Lunch at Lola's), Tyson Fuccineli (Lunch at Lola's), Valerie Landry (Lunch at Lola's), Jule Parra (Lunch at Lola's), Dolores Parra (Lunch at Lola's), Ruby Rosales (Lunch at Lola's), Debbie Fuccinelli (Lunch at Lola's), Frenchie Fuccinelli (Lunch at Lola's), Milania Juarez (Lunch at Lola's), Logan Hudson (Lunch at Lola's)
Villains/Enemies: Evil Emma, Evil Desdemona, Mia Black (Formerly), Liana Woods-Novoa, Principal Torres
Crush/Romance: Dexter Bennett
Face Claim: Shelley Hennig
YOU ARE READING
Book Of OC's
FanfictionThis is My Book Of OCs. Of different characters. I don't own anything in this story.