Chapter one

6 1 2
                                    

Mael's pov:
𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚝 𝙼𝚊𝚕𝚊𝚌𝚑𝚒'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎.𝚠𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚠𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎  𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 '𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚞𝚝𝚋𝚘𝚕 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎.𝚒 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗𝚝 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚋𝚊𝚜𝚔𝚎𝚝𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚝𝚎𝚛𝚛𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚊𝚌𝚑𝚎 𝚒𝚗 𝚙𝚕𝚞𝚜 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢,"𝚍𝚊𝚖𝚗 𝚋𝚛𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗" 𝚠𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚒𝚗 𝚍𝚊𝚌𝚝 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚛𝚎𝚟𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜 "𝚢𝚎𝚊 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚒 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚜𝚝 𝙰𝙶𝙰𝙸𝙽" 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝚒 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎.

"𝚒 𝚐𝚘𝚝𝚝𝚊 𝚐𝚘 𝚑𝚘𝚖𝚎" 𝚒 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚞𝚗𝚌𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝟺:𝟹𝟶,𝚠𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍
"𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚘𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?"
𝚆𝚒𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚖𝚒𝚡𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗 "𝚢𝚎𝚊 𝚒'𝚖 𝚏𝚒𝚗𝚎 𝙼𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢" 𝚒 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚞𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝.
"𝚢𝚎𝚊 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚠𝚎'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗" 𝚠𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍.

𝚒 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚞𝚝𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚘𝚘 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍, "𝚠𝚑𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚜𝚘𝚘𝚗?" 𝚖𝚘𝚗𝚝𝚛𝚎𝚢 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍 "𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢" "𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚞𝚜 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠?" 𝚑𝚊𝚖𝚣𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝 𝚒 𝚠𝚊𝚜'𝚗𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚞𝚛𝚎.
"𝚒 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎" 𝚒 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚜𝚒𝚗𝚌𝚎𝚛𝚎𝚕𝚢 "𝚝𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚕𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚛𝚒𝚌𝚝?" 𝚊𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚎𝚍 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗 𝙰𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚒 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘𝚘 "𝚒 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢'𝚛𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎" "𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝,𝚔𝚒𝚍 𝚠𝚎'𝚕𝚕 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠" 𝙼𝚊𝚕𝚊𝚌𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍.

F.A.L.E [bxb]Where stories live. Discover now