Willy's POV:
𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜...𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎.
𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝙸 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚠𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝙸 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚎𝚜𝚝𝚎𝚛𝚍𝚊𝚢 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚎𝚡𝚑𝚊𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐.
𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚛,𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚝𝚎𝚎𝚝𝚑 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝 "𝚑𝚒,𝚑𝚘𝚗𝚎𝚢" 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚜𝚊𝚒𝚍,𝚔𝚒𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚍 "𝚑𝚎𝚢,𝚖𝚘𝚖" 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙𝚒𝚜𝚑𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚊𝚝 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚜𝚙𝚘𝚝,𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗 𝚊 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚐𝚛𝚞𝚖𝚙𝚢 𝚖𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚍𝚊𝚍'𝚜 𝚕𝚘𝚞𝚍 𝚜𝚗𝚘𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚒𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚝𝚑𝚊𝚝.
𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚖𝚘𝚖 𝚍𝚛𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 "𝚋𝚢𝚎,𝚠𝚒𝚕𝚕𝚢,𝚋𝚎 𝚐𝚘𝚘𝚍" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚐𝚘 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 "𝚋𝚢𝚎, 𝚖𝚘𝚖".
𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚜𝚊𝚠 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗,𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖 "𝚑𝚎𝚢""𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘,𝚟𝚒𝚕𝚒𝚘""𝚢𝚘" 𝚒𝚝'𝚜 𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢 𝚑o𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚏𝚛𝚘𝚖𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛.
𝙰𝚜 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐,𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚗𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚂𝚝𝚎𝚕𝚕𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚞𝚜,𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚙𝚞𝚕𝚊𝚛 𝚓𝚞𝚗𝚒𝚘𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚎,𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚐𝚎𝚝 𝚊 𝚓𝚘𝚋, 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚊 𝙵𝚛𝚎𝚜𝚑𝚖𝚊𝚗?"𝚑𝚎𝚢𝚢" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚘𝚞𝚍𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚐𝚛𝚘𝚊𝚗𝚎𝚍, 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚘 "𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝" 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚌𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚖𝚙𝚕𝚎𝚜 "𝙳𝚞𝚍𝚎,𝚌𝚊𝚕𝚖 𝚍𝚘𝚠𝚗,𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚙𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚜 𝙸 𝚜𝚝𝚎𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚎𝚛 "𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚑𝚊𝚝" "𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐" 𝚜𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚋𝚢 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝.
𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚛 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 "𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚖𝚎 𝚊 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛" 𝙸 𝚜𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚍 "𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝙸 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚞𝚑?"
"𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚛𝚎𝚙𝚞𝚝𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚊 𝙲𝚕𝚒𝚌𝚔"𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚌𝚕𝚒𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚒𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜."𝚘𝚘𝚘𝚑 𝚜𝚌𝚊𝚛𝚢" 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 "𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢""𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚝𝚝𝚒𝚝𝚞𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗, 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚑𝚒𝚝.𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍" 𝙸 𝚏𝚛𝚘𝚠𝚗𝚎𝚍 "𝚠𝚑𝚘?𝙼𝚊𝚎𝚕?" "𝚗𝚘,𝚍𝚞𝚖𝚋𝚊𝚜𝚜, 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗" 𝙸 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 "𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚃𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚠𝚊𝚗𝚝 you 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐?" "𝚘𝚑 𝚢𝚎𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍"
"𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎,𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚞𝚜?"
"𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚏𝚕𝚞𝚜𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚖𝚎,𝚝𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚕"𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚍 "𝚢𝚎𝚊𝚑,𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 "𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚊𝚖𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢.
𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝙰𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘𝚘, 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚜𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚐𝚛𝚊𝚍𝚞𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚢𝚎𝚊𝚛 "𝚑𝚎𝚢,𝚔𝚒𝚍" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚛𝚞𝚏𝚏𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛, 𝚊 𝚠𝚊𝚝𝚎𝚛 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝙷𝚊𝚗𝚍"𝚑𝚒,𝚊𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘" "𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝?" 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 "𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚆𝚊𝚢𝚕-" 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚝 𝚘𝚏𝚏 𝚋𝚢 𝙰𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘 𝚊𝚕𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚌𝚑𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚛𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚗d 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚋𝚞𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐.
"𝚗𝚘 𝚠𝚊𝚢!" 𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚛𝚎𝚍 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜, 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚙𝚊𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎 𝚘𝚛 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍𝚕𝚢.
𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚕𝚕 𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚍𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜, 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎 𝙸 𝚑𝚊𝚍𝚗'𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚊𝚠𝚊𝚢.
𝙰𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚆𝚊𝚢𝚕𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜, 𝙸 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚛, 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝙼𝚊𝚝𝚑 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜, 𝚗𝚘𝚝 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚖𝚢 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘 𝙸 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚊𝚝𝚎.
𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚎 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛, 𝚜𝚎𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚜𝚙𝚘𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚌𝚑𝚛𝚘𝚖𝚎-𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘.
𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙴𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚜𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝙸 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚕𝚊𝚜𝚜 "𝚑𝚎𝚢𝚢, 𝚆𝚒𝚕𝚕𝚢" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚞𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝 "𝚑𝚎𝚢" 𝙸 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚘 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚗𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚎𝚜𝚜𝚘𝚗.A/N
THIS CHAPTER IS LAME BUT NOT EVERY CHAPTER CAN HAVE A MAJOR EVENT,SO I TRY MY BEST TO FIND STUFF TO JUST PUT BETWEEN THEM.
YOU ARE READING
F.A.L.E [bxb]
Jugendliteratur"Why can't you just let it go,Mael! Let me be! Maybe it was better when you would just shut your trap" I yelled leering anger take the best of me "because I love you, okay? I love you!" He yelled back, crying and I froze for a moment "w-well I don't...