Chapter six

0 0 0
                                    

Trey's POV:
𝚆𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝙼𝚊𝚕𝚊𝚔𝚊𝚒'𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛, 𝚠𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚞𝚛𝚙𝚛𝚒𝚜𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝙿𝚘𝚕𝚒𝚌𝚎 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎𝚛 "𝙷𝚊𝚖𝚣𝚊, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎!?" "𝚠𝚑𝚊𝚝!?𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐!"
𝙸 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍, 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍'𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘𝚘 "𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘,𝙸 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝙼𝚊𝚎𝚕" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎'𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍 𝚂𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚐𝚑𝚘𝚜𝚝, 𝚒𝚝 𝙰𝚕𝚜𝚘 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 .
𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚜𝚒𝚝𝚊𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎𝚛, 𝚒𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍
"𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚑𝚎'𝚜 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗𝚎𝚍  𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝?" 𝙰𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚜𝚑𝚛𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 "𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚔𝚒𝚍'𝚜 𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚗𝚝 𝙸 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚊𝚍" 𝙸 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐.
𝙰𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚛𝚝𝚢 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚍, 𝚊𝚟𝚘𝚒𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎'𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 "𝚑-𝚑𝚎𝚢, 𝙼𝚊𝚕𝚊𝚔𝚊𝚒,𝚌𝚊𝚗 𝙸 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞?" 𝙼𝚊𝚕𝚊𝚔𝚊𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚞𝚙𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜.
𝙼𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝚊𝚖𝚣𝚊 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚗𝚎𝚍 "𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐'𝚜 𝚍𝚎𝚏𝚒𝚗𝚒𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐" 𝙷𝚊𝚖𝚣𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚕𝚎𝚓𝚊𝚗𝚍𝚛𝚘 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 "𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚍'𝚜 𝚘𝚔𝚊𝚢" 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚍. 

𝙼𝚊𝚕𝚊𝚔𝚊𝚒 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚗, 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝙼𝚊𝚕𝚊𝚔𝚊𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚍 𝚝𝚘𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚗𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚋𝚜𝚞𝚛𝚍.
𝚂𝚘𝚘𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛, 𝙼𝚊𝚎𝚕 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗, 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚙𝚞𝚏𝚏𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚒𝚖𝚖𝚎𝚍𝚒𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚒𝚛𝚜.
𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚋𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖, 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎
'𝒲ℯ 𝒜𝓁𝓁 𝓀𝓃ℯ𝓌 𝒷ℯ𝓉𝓉ℯ𝓇'.

A/N
MIGHT do the POV of Malakai and Mael next chapter so you know what all this was about.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

F.A.L.E [bxb]Where stories live. Discover now