Namjoon'dan
Her zamanki gibi okula doğru yürüyordum. Bugün sınav sonuçları açıklanıyor çok heyecanlıyım. O yüzden hızlı hızlı okula yürüyordum. Sert bir şekilde birine çarptım... Ben acı içinde bağırırken o ise ağzımı kapatıp yakın bir ara sokağa çekti. Nefes nefese kalmış gibiydi...
"Ne yapıyorsun bee!"
Hala arkasını kontrol ediyordu...
"Kime diyor-"
"Susmak bilmezmisin sen!!"
Sesi... Sesi çok güzel... Ahh ne diyorum ben...
"Asıl sen ne yapıyorsun... Pat diye beni bir ara sokağa cekeme-"
Polis bizim ara sokağa gelince dudakları dudaklarımdaydı... Ne yapıyor bu... Polisler gidince onu ittirdim çünkü onlardan kaçtığını biliyordum yani anladım...
"NE YAPIYORSUN SEN YA HER ÇARPTIĞIN KİSİYİ ÖPÜYOR MUSUN?!"
"Hayır aslında ilksin... Yani ilk kez çarptığım birini öptüm... Daha önce de birini öpmemiştim... Güzel bir hismiş" *sinsi sinsi sırıtır*
"İĞREN-"
bana yaklaşıp çenemi kaldırarak kulağıma fısıldadı;
"Bu tek seferlikti bir dahası olmayacak ne senin için nede benim için... Unut gitsin..."
Diyip arkasını dönüp giderken;
"Unutacağım dan emin olabilirsin... İğrenç insanları zihnimde tutarak kalabalık etmem ben..."
Bana dönmeden konuştu sesi sinirli bir biçimdeydi korkmadım değil...
"BU SÖZLERİNİ SANA HATIRLATICAM... SENDE BUNDAN EMİN OLABİLİRSİN..."
diyip siyah lüks bir araba geldi ve bindi.
(Araba)
Yazardan
Namjoon üzerindeki şaşkınlığı atıp yola devem etti.
Okula gelir gelmez tae soru yağmuruna tutmuştu.
"Off tae teneffüste anlatırım"
*Teneffüs*
"Off anlat artık çatlıyorum"
"Tamam tamam anlatması zor ama nerden başlayacağımı bilmiyorum... Normal şekilde okula yürüyordum sonra bir adam bana çarptı beni bir sokağa çekip öptü"
Jk;
"Anlatması gerçekten zormuş hahah"
Tae;
"Eee dur demedin mi yaa kim ki o söylede ayar vereyim!"
Namu;
"Hee verirsin ayarı mafya adama ver sen ayarı"
Jk;
"ADAM MAFYA MI?!"
tae;
"Ben yinede hallederim"
Namu;
"Hıh iyi o zaman ben arayıp söyleyeyim de sen mi yoksa o mu senin ayarını çekiyor anlarız"
Jk-namu;
"HAHAHAHAHAH"
tar sinirli şekilde onlara bakar. Tae aslında platonik aşıktı... Namjoon'a aşıktı...
*Okul sonrası*
Namjoon'dan
"Görüşürüz"
Artık jk ve tae ile ayrıldım kantinde takıldığımızdan hava epey kararmıştı. Ama Avmler hâlâ açıktı. Gidip biraz gezdim. gözüme kolalı bir şapka çarptı.ve Çok tatlıydı..
*bunun gibi birşey*
Almak için fiyatına baktığımda 100.000 dolar mı? Ben saf olmadığım için almadım. Sonra geri çıktım. Arkamdan bir araba selektör yapıyordu. Bana yapmıyor sandım sonra çok basınca dönüp baktığımda sabahki arabaydı olduğum yerde durdum...
Yazardan
Arabanın camı açılınca Jin Namjoon'un beğendiği şapkayı uzattı..
"Al bunu çok beğenmiştin değil mi?"
"Sen kendini ne zannediyorsun. Beni fakir mı sandın ben onu o kadar para vericek kadar saf olmadığım için almadım yani param olmadığı için değil!!"
"Hm tamam o zaman"
Diyip camı kapattı.
Namjoon kendi kendine ' ukala ne olucak gıcık kendini bişey zannediyor...'
"Sen bir başkasın diğerleri gibi değilsin bunu sevdim..."
"Sen ukalanın tekisin ama benden ne istiyorsun..."
Evet galiba namjoon iyice olaya dahil oluyor bunu sevdik ahshshs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUINED LIFE
Romancebir mafya ve sıradan bir hayat yaşayan namjoon... yolları kesiştiğinde herşey için çok geçtir... Namjin ve namtae vardır ama namjin ağırlıklı...