3. bölüm

24 2 10
                                    

Namjoon'dan

sinirli şekilde yolda yürürken arkasından birinin onu takip ettiğini hissettim. Korkarak izimi kaybettirmeye çalıştım... Ahh akıllıyım ne olucak kayboldum. O kadar ara sokaklardan geçersen böyle olur... Sonra arkamdaki adamlar bana seslindi...

"Olduğun yerde kal"

"Ahh benden ne istiyorsunuz!!"

"Sevgiline mesajımız var"

"Sevgilim mi hahah benim sevgilim mi varmış vayy haberimin olması iyi oldu kimmiş peki söylede onuda bi-"

"KESS SESİNİ ELLERİNİ KALDIRIP BANA YAKLAŞ"

bana böyle emir yağdıran çetenin lideriydi galiba...

Kollarını boynuma dolayarak bir eve getirip evin camına ateş açtılar... Ve Jin çıktı... Nee neden hep bu çocukla karşılamak zorundayım ki...

"Hıh bakıyorum da saldıracak başka birşey bulamamışsın kai..."

KAİ Mİ adı tanıdık ama... Kimdi ki bu Kai.

"Hıh şimdi bu sevgilini öldürsem ne yapabilirsin ki..."

"Sevgilim mi hahah bu mu benim sevgilim ben sence buna bakar mıyım Kay..."

"S-sevgilin değilse kim?"

"Ne bileyim ya bulmuşsun sokaktan birini beni tehdit etmeye çalışıyorsun"

Sen benim tipine kurban ol benim gibi birini nerden bulabilirsin acaba sen ukala gıcık
Tabi bunları kendi kendime söylüyordum

"İyi ölmesine o kadarda üzüleceğini sanmam"

Diyip elindeki silahı attı ve cebinden iğne çıkarttı...

Jin'den

İğneyi görür görmez çırpınmaya başladı. Silahtan değilde iğneden mi korkuyor...

Yazar'dan

Namjoon ağlarken Jin'de Kai'yi onu bırakması için uyarıyordu.

Jin silahını çekip kai'nin omzundan vurdu.

Kai kaçarken Jin'de namjoon'u sakinleştiriyordu.

"Sakin ol neden bu kadar korktun..."

Jin Namjoon'u içeri aldı. Namjoon sakinleşince herşeyi anlattı;

"İ-iğneden o kadar korkmam 15 yaşında başladı... Okuldan dönmüş eve doğru yürüyordum. Bir tane sapık elinde iğne ile bana yaklaştı... İğneyi batırdığında bayıldım sonrasını hatırlamıyorum...*ağlayarak* BEN O ZAMANDAN BERİ ÇOK KORKUYORUM AŞI OLMAKTAN*burnunu çeker* neden bilmiyorum ama sana bunları anlatırken rahatladım..."

Jin tebessüm ederek adamlarına namjoon'u eve bırakmalarını söyledi... Namjoon eve gelir gelmez uyudu. Sabah kapı çaldı. Açtığında karşısında beyaz lilyum çiçeğini gördü...

 Açtığında karşısında beyaz lilyum çiçeğini gördü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*bunun gibi birşey*

Najoon sinirle dış kapının yanındaki kazmayı alarak jin'in evine gitti... Eve geldiğinde arabasına kazmayla vurmaya başladı...

"ÇIK DIŞARI EGO PRENSİ... KİME DİYORUM BEN....

Kısa bir reklam ahshshs buraya kadar sonra ki bölümde görüşürüz +5 oy gelince yeni bölümler gelicek...

RUINED LIFEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin