*foto jin ile namjoon'un olduğu villa*
' hatırlatma '
"Vay anasını bee"
"Kimin anası?"
Namjoon korkarak arkasını döndü. Jin hemen dibindeydi. Az daha düşücekti ki Jin tuttu.
Namjoon içinden: ne de güzel koku- saçmalama
Jin;
"Böyle kalmaya devam edicek misin yoksa böyle mi kalalım yani benim için hava hoş"
Diyip namjoon'un vücudunu kendi vücuduna bastırır. Namjoon onu iterek;
"Ben sadece-"
"Sen sadece meraklısın! Sana odama girilmesinden hoşlanmadığımı söylediğimi hatırlıyorum"
"Hıh şey merak ettim rahatsız edici bir odan var zaten"
Jin tek adımla namjoon'un dibinde bitti;
"Odama laf edilmesinden de pek hoşlanmam!"
"Ayhh yesinler odanı"
Diyip gitti...
Namjoon odada oturmaktan sıkılmış şekilde otururken bir tıngırtı geldi. Odaya göz atarken havalandırmayı gördü. Ve oradan kaçabiliceğini düşündü. Ve oraya girmek için sandalye aldı ve girdi. Altındaki kapağı görmeyerek düştü. Olduğu odada hiç ışık yoktu bu yüzden etrafı tam göremedi. Ama olduğu oda jin'in odasıydı. Jin ışıkları açtı. Namjoon karşısında çırılçıplak bir Jin gördü.
"Wow seksy brain ama hakkını ödemem lazım ordan kaçmayı- pardon oda basmayı"
Diyip kıkırdadı.
"Terbiyeni takın!"
"Kusura bakmayın namjoon bey yaa saygıda kusur ettim"
Son kelimeyi bastırarak söyledi:
"Ahh b-ben özür dilerim"
Diyip hızlı adımlarla kapıya doğru ilerledi. Jin kolundan tutup duvara yasladı;
"Hem kaçmaya çalışırsın hem de kolayca sıyrılırsın mı sandın? Eğer öyleyse yanılmışsın, eğer bir daha kaçmaya çalışırsan senin için pek iyi olmaz!"
"Hıh ne yapabilirsin ki en fazla o piç kurusu Kai gibi Bodrum'a kitlersin!"
"Hıh mesela seni öyle bir inletirim ki bir daha konuşmasın"
Namjoon hemen onu itti;
"Seni pislik!!"
Namjoon tam çıkıcakken Jin arkasindan konuşmaya devam etti;
"Eğer kaçarsan beni çok istiyorsun demektir..."
Namjoon arkasına dönüp hemen dibinde bitti:
"Kaçmayacağımdan emin olabilirsin..."
Jin dahada yaklaşarak devam etti;
"Kaçarsan seni fena inleteceğimden emin olabilirsin"
Namjoon kapıyı çarparak çıktı...
____10 hafta sonra____
Namjoon içinden; hızlı olursam yakalanmam ama hızlı olmam gerek:
Hemen camın altındaki bahçeyi kontrol etti adamlar hâlâ oradaydı saat üçe kadar beklemeye karar verdi...
SAAT;03:00
Namjoon hemencecik yatağın ayağına çarşaf bağlayıp aşağıya indi. Ön bahçeden çıkıp sokağın aşağısına indi. Sorunsuz olduğu için çok sevinmişti ki sokağı tıkayan arabayı fark etti. Jin'in değildir diye düşünüp yanından geçti. Ön kapının açıldığını duyan namjoon Jin olduğunu anlayıp koşmaya başladı Jin'de kovalamaya. En sonunda namjoon yorulup yavaşladı.jin belinden yakalayıp döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUINED LIFE
Romancebir mafya ve sıradan bir hayat yaşayan namjoon... yolları kesiştiğinde herşey için çok geçtir... Namjin ve namtae vardır ama namjin ağırlıklı...