Kapitola sedmá-stehovani a festak

3 0 0
                                    

Dobre mame klice od bytu a jsme v ikei a vybirame nábytek jdeme kazdej sám za sebe a já jdu s Aničkou protoze pokoj budeme mit spolu,vcera kdyz jsme se s ancys libali tak nas chytnul calin kterej u nas byl na navsteve no a on co nevi tak nepovi je to proste slepici prdel,vybirame postel a nejsme schopny se schodnout.

N-co tahle v cerny barve treba?
A-je hezka ale spis v nejakej svetlej v bilej treba
N-tak jo
A-mame postel?
N-otestovat musim

Mela jsem cittyho v ruce takze jsem si na postel sedla a anicka vedle me.

N-jo na tej by se mohlo dobre mrdat berem
A-nebod uchylny prase ale jo je pohodlna tak berem
N-naskenuj ten QR do mobilu

Anicka naskenovala kod a nam se to pridalo do kosiku,pak jsme sli vledat skrin coz bylo rychlý velka skrin na jedny strane raminka a na druhy strane poličky,takze idealka nejak se tam vejdeme,pak jsme si vybrali i zbytek nábitku a jeste sprchovej kout novej,sice tam je jak kout tak vana ale nechteli jsme kulatej ale chteli jsme ctvercovej tak jsme vzali i ten,jeli jsme sem ctyrma dodavkama tak to tam nejak nacpeme,pak jsme s klukama jeste vybrali kuchym a picovinkdy do kuchyne,dekorace,obejvak a veci na terasu,a jeli jsme to nalozit,veslo se to jen tak tak,dojeli jsme na barák a tam to vyskládali,pak jsme jeli vratit dodavky a vyzvedli si nasi m+ dodavku a jeli na byt pobalit nejaky veci respektive zbytek veci a klici je prevezli na barak a pak se vratily pro par zbylejch veci a sly jsme i my,jako prvni jsem vybalila veci psovi a sly jsme se vrhnout do skládání nábytku jako prvni sly postele at mame kde spát.

N-ja te nachapu to je picovina totalni ale ze uplne pico ja to delat nebudu kurva mrdka vole devka cubka vole kurva
A-zlato klid co nechapes?
N-no vole jak to tam mam zasunout kdyz mi nevychazej dirky curaka si taky do zad nenarves
A-ty dežo mas to obracene ty fakt krad zelezo radsi
N-ted si me urazila
A-urazlivko

Na oko jsem se na ni urazila a skladala dal postel se kterou jsem se jebala asi dalsi dve hodiny ale nakonec se mi to povedlo.

A-no a tedk ty nocni stolky
N-hm
A-nebud urazena jo a tu madraci tam dej je tezka
N-tak drz psa

Anicka si vzala cittyho a ja tam mrdla tu madraci ona ho pak pustila a dala nam tam deky a polstare a povlikla nam tu postel,ja mysto toho abych sla skladat postel tak jsem tam poskladala rampu pro cittyho kterou udelal muj taťka aby se dostal na postel,pak jsem sla delat ty nocny stolky coz mi trvalo asi tri hodiny protoze to byla fakt picovina.

N-na skrin a policky ti seru to az zejtra dneska si maximalne poskladam stul na pocitac
A-tak ser na vsechno udelas to zitra

Ja sebou svihla do postele a hrala si s cittym

A-nevalej se po tom je to cisty
N-nasrat
A-nebud urazena
N-budu
A-a to proc jako?
N-si zla na novajdilinku
A-to urcite

Ancys si lehla vedle me a rukou mi zajela pod sricko a skrabkala me na zadech.

A-uz nejsi urazena?
N-já?nikdy

My se pak jeste chvilku mazlili i s cittym ale jak je to stene tak spis dost kouse,takze me kousnil do nosu a my se tomu hrozne smáli,pak jsme si obednali veceri a dali jidlo cittymu a sly spát.

Ráno jsme se probudily a jeli do rychnova na jizdarna fest,mam vystupovat az jako uplne posledni s tim ze mam koncert od 22:30 do 00:30 takze to bude hrozne dlouhy ale tesim se,jedu i s par hostama,cittyho jsme vzali sebou ze ho pohlidaj moji rodice,takze jsme tam dojeli prcka dali rodicum a sly na zvukovku pesky,slo nas dost takze jsme byli jak stádo,park ve kterym se to koná neni daleko takze jsme tam dosly,vzali si backstage naramky a nazvucily vsechno potrebny a pak zpatky dom a felili az do noci u nasich,tata se rozhodl ze pujde s nama takze jsem mu dala bavk stage naramek a my vyrazily zase pesky chytre jsme to obesli a sly rovnou do backu se chystat tata sel do vipka si najit dobry misto.

N-ancys mi pujdeme ty pujdes za nama a stoupnes si za deckyho on ti ukaze kam,poslednich 30minut se zpivat nebude ja bych to asi nedala takze si pak pustim svuj dj set a budeme tam felit i na after ok?
A-jo dobre tak mazej kluci ti uz zdrhli.

Dala jsem aničce rychlou pusu a sly jsme ona se postavila za me a kluci byli ve venkovni back stagi protoze tam nebudou zbytecne na stagi kdyz budou se mnou hrat jen par tracku,kdyz zacal hrat beat tak jsem se otocila na anicku a dala ji letmou pusu na celo a letela na stage,dala jsem track.

N-ahoj kurva rychnooov!!!! Moje rodny mesto do piče muj hoood! Dneska je tu se mnou decky beats udelejte pro neho kurva velkej randal za te re je to tak uzasnej dj

Lidi udelali velkej randa

N-ja jsem novajda ale verim ze me tady vsichni znáte mám tady sebou dneska i pár hostu a ke to az pozdejc,bracho zapinej tu cicovinu o tomhle hoodu

Decky zapnul track a ja ho celej dala v crowdu se obevil i moshpitt takze jsem sla pro podepsany cd.

N-kdo je ten moshpitt master co zacal ten mospitt?

Ten borec se zacal hlasit a ja mu hodila cd.

N-jestli to chytnul nekdo jinej tak mu to dejte prosim,videla jsem na tiktoku i na instagramu par takovejch videi ze na mym hoodu mi vubec nezalezi ze uz o nem nerrapuju a uz tu ani nebydlim a tokovy ze jsem se na rychnov vyjebala uplne,hele reknu to takhle jestli tady je ten kdo tyhle videa delal tak at se jde postavit kurva sem na tu stage a rekne to do micu!

Ozval se z davu krik ale nikdo neprisel nojo pres socialni site frajeri ale rict to pred tolika lidma uz takovy frajeri nejsou.

N-reknu vam to takhle cumte na ty texty vsude je rychnov vsude,miluju tohle mesto,tohle mesto mi dalo tuhle picovinku co drzim v ruce do ruky a jsem tomuhle hoodu kurva moc vdecna,miluju vás rychnov!!!!!

Pak jsem si vzala na stage kubu s dominikem,dali jsme co ty oci a jeste par dalsich tracku a pak kluci sly ja dala jeden svuj samotnej track a pak zase mluvila.

N-vidim tady svoje kamarady,rodinu je tu muj taťka je tu hodne lidi ktery miluju

Zacal na me z predni rady mavat martin coz je muj chabr uz od mala.

N-cau bracho,vidim tady i lidi ktery me podporovali na mejch zacatcich,vidim vas co jste v zadu vidim vas vsechny do jednoho a taky vas ted vsechny do jednoho chci videt zkakat protoze me muj neuzasnejsi kamarad a taky biologickej tata nechal jeden takovej track,znate ten ve kterym se zpiva"rick nebo raf raf nebo rick.."

Lidi na me navazali,decky dal cerveny svetla a zacalo peklo,vsichni skakali a ke me na stage se pridal i kuba,pakjsem odehrala koncer i se zbytkem hostu a posledni pul hodinku tam decky pustil tracky,kdyz hralo givenchy tak jsem si vzala mick a za ruku si vytahla anicku a rappovala a do toho s anickou tancovala a delala kraviny ze lidi se ozival jak krik a jekot tak i zpev.

N-diky rychnov mate uzasnou energii fakt krasnou

Za mnou prisel kuba ze je tu moje mama i s cittym

N-radku ztlum hudbu prosim

Zabehla jsem si do bavk stage a vzala si cittyho da naruce a mamku vytahla na stage.

N-lidi tohle je nole uzasna mama ktera me vychovala tatu vam neukazu je nekde mezi vama a tohle mrnavy je muj malej pesan jmenuje se citty a nejecte tolik je jeste malej at se neboji,ja tedka pujdu dolu ze stage a pujdu okolo vás nesahejte na neho na me si klidne sahnete ale na nej ne dik.

Nechtela jsem aby na nej sahali aby mu neco neudelali nebo aby se nebál,ja si sedla na kraj stage,cittyho si polozila vedle sebe a seskocila a vzala si malyho do naruce a sla pro tatu,sekuritak mu oddelal zateras a pustil ho zamnou,a my sly pak uz na stage a uzivali si vibe travku i s malym pesanem v naruci on mi zacal usinat na ruce tak jsem ho dala dominikovi jestli by ho vzal do backu a mamka i tata sly s nima a my dal vibovali cely m+ i s anickou na stagi a pak uz sly do bavku a domu a doma spat,dneska jsme spali v rk.

Nova kapitolkaaaa 1516slov

Doopravdy me ta holka miluje?Kde žijí příběhy. Začni objevovat