Kapitola šestá-zpátky doma ale ne na dlouho

3 0 0
                                    

Dneska se vracime zpatky domu,s Aničkou spolu furt nejsme ale chovane se tak,o tom ze se s klukama budeme stehovat jeste furt nevi,zitra se jedeme podivat na ten barak no a ja se pak s tokym pojedeme podivat na stenata,budu si kupovat pomeraniana takze si pro neho zitra jedem,uz jsme tam jednou byli si vybrat a jelikoz uz vybrano mam tak pro neho pojedeme budeme se muset jeste stavit mu koupit par veci,nejaky hracky a malej pelisek jsme dostali od patrika to stejný malinkatý kšírky,takze ja si uz balim na odjezd domu Anička taky,bude to narocnejsi tenhle týden ale zvladneme to.

A-me se nechce domu
N-proč?
A-nevim bojim se ze se vsechno zmeni a my uz se neuvidime tak casto
N-nechces s nama bydlet?
A-to bych mohla?
N-no jasny tvoje rodice maj stejne v piči takze jo mohla jenom je jeden problem
A-jakej?
N-no my se taky budeme s klukama stehovat,sice jenom o pár ulic ale budem je to sice kousek ale prece jenom
A-aha
N-zlato nebud smutná,proste s klukama potrebujeme do vetsiho,takhle jsme byli furt vsichni na jedny hromade a chytali jsme ze sebe nervy,budeme mit zahradu a bazen,bude to celkove vetsi jenom to rekni rodicum,zitra se tam jdeme podivat tak muzes klidne s nama.
A-tak dobre

Pak jsme se jenom dobalili a sly si dat veci do busu a jeli domu,kdyz jsme dorazily do pardubic tak mi jakub rek"az prijedeme domu nelekni se",kdyz jsme tedy dojeli domu tak anicka sla k sobe a my k nam,veci jsem si nechala v predsini seru na vybalovani,stejne bych to za par dni balila znova,sla jsem do obejvaku tam me privitali vsichni a na gouci sedelo cizi decko.

N-kde jste to splašily
Toky-to je moje decko prej,to je terezka,tery to je novajda
N-ok,čau skřete a to ted jako bude bydlet s nama?
Toky-jo
Liv-novajdo pujdeme si hrat?
N-no jasny pojd
Toky-tery jdi s nima
Tereza-nejdu nejsem mala abych si hrala

My si s liv teda sly hrat,chtela si skladat lego,klasika.

Liv-ja ji nemam rada
N-koho liv?
Liv-no tu terezu ona mi dela naschváli a strejda tom to vubec neresi
N-a řekla jsi to tátovi?
Liv-jo rikala on i mluvil se strejdou ale strejdovi je to stejne jedno,vy dnes jedete pro pejska?
N-jedeme no pojedes s nama?
Liv-chtela bych ale kdyz pojede strejda tak pojede i tereza ale ja s ni jet neci
N-tak pojedem se strejdou domcou co ty na to?
Liv-jooo a pojede i Anička?
N-no to ja nevim zitra se ji zeptane

Druhej den ráno:
Vstavali jsme v 6 a v 8 mame bejt na tej prohlidce,tesime se vsichni,ja cekam pred bytem na Aničku,kluci sly uz dolu,kdyz vyjde tak si dame pusu.

N-ahoj slusi ti to
A-ahoj dekuju
N-jdeme?kluci uz cekaj venku jo a ja odpoledne jeste nekam jedu s dominkem,nechces jet s nama?
A-jo klidne muzu jo a rikala jsem rodicum to stehovani tak mi rekli ze jim to je jedno
N-jo tak dobre

Sly jsme teda dolu tam se s ni kluci privitaly tomas ji predstavil terezu a mohli jsme jít,ja jsem sly mezi Aničkou a liv,liv jsme v pulce cesty vzala protoze chtela vzit.

Tereza-tati vezmes me?
Toky-nevezmu to dojdes
Tereza-ale olivie se taky nese
Toky-ze se nese liv neznamena ze se poneses i ty pojď

Tereza se sekla a nesla my s klukama sly dal a tomas se s ni tam rozciloval,neumi to s ni ja bych ji proste chytla za ruku a klidne ji tahla za sebou nebo bych ji rekla ze ji tam necham a proste sla dál samozrejme ze ji toky nakonec povolil a nesl jí,kdyz jsme dosly k tomu baraku tak tam cekal majitel a vzal nas rovnou dojnitr a ukazal nam to tam,je to fakt hodne hezky jenom si tam musime koupit nábytek,zahrada byla taky v topu,takze jsme se dohodli ze to bereme on nam rekl ze nam to muze prodat klidne zitra jestli budeme mit penize,s tim jsme souhlasily a dohodli jsme se s klukama jak se slozime,ten barak má snaz vsechno,dole je terasa,kuchym spojena s obývákem,jidelna,jedna koupelna i se záchodem a pár pokoju ve kterejch jsou i vlastni koupelny,nahore jsou pokoje s koupelnama a velka terasa u vsech pokoju spolecna,pak uz jsme sly domu a s majitelem jsme si domluvily schuzku zitra v 10 dopoledne s tim ze nam preda klice a ze si nachysta potrebny veci na prepsani baraku na nas a kupni smlouvu a my sly zase zpatky domu a ja,dominik,liv a anicka jsme se zase zbalili a jeli pro štěně,je to vrh C v papirech ma nejaky slozity jmeno ale zkratily jsme to a budeme mu rikat citty,po ceste do brna jsme si zpivaly a delali kraviny,parkrat jsme zastavovali na zachod ale dojeli jsme uspesne tam,pozdravily se s chovatelkou a ona nas vzala dovnitř.

Chovatelka-tak podepiseme nejaky papiry zeptam se vas na nejaky veci a je váš
N-jo jasne tak muzeme na to

Anička s malou zustali u stenat a hrali si s nima a ja s dominikem jsme sly vedle.

Chovatelka-jak bydlite?
N-tedka se budeme od zitra stehovat do baraku se zahradou tedka zatim ve velkym byte
Chovatelka-nejaky zvirata?
N-jestli se pocitaj i děti tak dve

Dominik mi plesknul pohlavek a ona se tomu zasmala,pak me jeste chvilku vyslíchala a dala mi ty papíry

Chovatelka-dobře tak štěně je vaše

My sly za stenatama ten mrdnou ke me hned šel tak jsem si ho vzala do naruce a dala tej chovatelce 35k ona nam dala pro neho jeste nejaky veci a ukazala nam granule ktery dostavaj a my mohli jet,stavily jsme se jeste v super zoo pro jidlo tomu mrnousovi ja ho mela celou cestu na kline a ňuchňala ho dominik ho u řízení taky hladil a malej spokojeme spal,kdaz jsme dojeli domu tak dominik vzal veci a liv protoze to po ceste zalomila ja dala malyho vycurat na travu a pak jsem ho vrazila do ruky Aničce a vzala dominikovy veci co tahnul a sly jsme vsichni nahoru,tam jsem mu dala veci do pokoje a nechala mu tam otevreny dveře,Anička ho pustila na zem a on sel prozkoumat byt,nebo chodil hlavne za mnou,kdyz jsme dosly do obejvaku tak se od vsech ozvalo "ooooooo" a ona si je zacal vsechny ocuchavat a oni se s nim mazlit,pak jsme zjistily ze dominikova ruka je stejne velka jak ten malej mrťafa,kdyz pak padnul vecer tak jsem dala prckovi jidlo a sla spát anicka tu dneska bohuzel nespala takze jsem si s ni pred spanim psala.

Dalsi kapitolka bohuzel az takhle pozde byla jsem na festaku kde byl sofi takze jsem trochu nestihala ale to je jedno vrhnu se jeste tedka na dalsi kapitolu ale nevim kdy vyjde dneska ji urcite nedopisu 1210slov

Doopravdy me ta holka miluje?Kde žijí příběhy. Začni objevovat