Je to uz asi tejden od nataceni videoklipu a ja jsem non-stop ve studiu,nenahravam album ani ep ale mam napady na tracky takze pisu a nahravam a nebo to davam freestyle takze doma moc casu netravim,tudiz ani s anickou,dneska nemam v planu jit do studia,jeste lezim v posteli a Anicka vedle me ale nemluvime spolu ani se netulime,jsme na mobilu a kazda ve svejch myslenkach ja listuju po tiktoku a delam ze me to hrozne zajima ale ve skutecnosti tam jsou jenom edity na me a na zbytek kluku a kdyz me to tak totalni sračky,premejslim jestli me anicka vubec chce,kdykoliv se k ni pritulim tak se po chvilce odtahne,spíme zády k sobe a to se vzacim ze studia kdyz je ona jeste vzhuru,ani pozdrav uz neni samozrejmosti,vcera jsem ji pozdravila a ona mi ani neodpovedela,kdyz jsem ji pak chtela obejmout kdyz jsme i s kubou lezeli na gauci a koukali na vymenu manzelek tak nesouhlasne zamrucela a odtahla se,takze jsem si kuhla ke kubovi a on se se mnou tulil,najednou prilitnul do pokoje hasan.
Hasan-schanelo se po vás velitelsvi a mam vam rict at jste za hodinku dole jedeme na koupak.
Ani jsme mu nestihli odpovedet a on uz byl pryc,klasickej hasan kdyz se mnou neni sam tak toho moc nenamluvi ale i pres to ma kazdej pocit ze bylo receno dostatek veci naopak kdyz jsme spolu nekde sami tak huby nezavreme,ani kdyz jime,bud se tlemime a nebo si jen tak povídáme,mám ho ráda,prijmuli jsme se oba,kluci se az divily kdyz hnedka druhej vecer co jsme se znali tak jsme spolu sedeli do tri rano na balkone a nakonec usnuli oba na gauci,ten vecer mluvil hodne on,kazdopadne ja se zvedam a oblikam si tricko a prehazuju kraťasy a jdu dolu za klukama.
N-jdes taky?
A-ne
N-ale jedes ne?
A-joA takhle mi vetsinou odpovídá,nevim co se stalo,nejsem si vedoma toho ze jsem neco udelala,takze kdyz jsem vysla tak jsem si to mirila ravnou ke kubovi do pokoje,jenom jsem zatukala a sla on se zrovna oblikal.
N-muzu kubí?
Jakub-jasný ze muzes,co s tou anickou chova se k tobe hodne divne.
N-netusim co se stalo nebo co jsem ji udelala,chova se jako kdyzby jsme se v zivote nevideli a sere me to a kdyz vidim ze k ostatnim se chova normalne tak me to sere o to vic
Jakub-nemá krámy?
N-ne ty mela pred 14 dnima
Jakub-no tak nevim hele ser na to,proste to prehlizej nebo jak rika moje máma jak ty ke me tak ja k tobe
N-tak jo,nevim jestli chci jet,zase se bude se vsema bavit a me ignorovat
Jakub-ser na to tak budes se mnou nebo s pepou vis ze peoa se s ni nijak extra nebavi a ja radsi budu s tebou jak s ni
N-dik kubo
Jakub-pojd si dat neco k jidlu nevidel jsem te ze by jsi snidala
N-nejedla jsem no
Jakub-tak pojd ja taky nejedl tak si neco dame
N-letimSly jsme teda do lednicky kde bylo hovno jenom mliko,sunka a máslo takze jsme se svorme schodli ze si dáme cereálie s mlíčkem,kdyz jsme to zalejvali mlickem tak priletnul hasák
Hasan-hejj ja chci taky
N-na prosimteDala jsem mu svoji misku a vzala si novou a udelala si je zniva a my tri jsme se sedli na gauc a najedli se u nejaky sracky co hrala v televizi,ja pak odnesla nadobi do mycky a sla si zbalit veci,kdyz jsem dosla do pokoje tak tam nikdo nebyl,neresila jsem to a do batohu si nahazela veci,takze,rucnik,obleceni,krém na tetovani a par dalsich picovin,pak jsem se v koupelne prevlikla do plavek a na plavky si hodila tricko a sla do obyvaku protoze uz byl cas tam bejt,byli jsme tam vsichni krome Anicky,Dominika a Tokáče.
Js-kde mas Anču?
N-netusim kde je asi nekde s jednim z nich nebo s oboumaZabrucela jsem pac me to sralo a u toho miknula rameny,kuba me chytnul okolo zamen a natulil se na me,je to jeden z nejvetsich mazliku tady na baraku vetsi mazel je snad uz jenom petr kdyz prijede,ty tri se po chvilce vyloupnuli z chodby uplne vytlemený,15 minut spozdeni,kuby me automaticky obejmul jakmile videl ze me to sere ze s nima se bavi a me ignoruje,srát na to,proto jsme se rozesli k východu a obuli jsme se pak jsme sebehnuli dolu a nasedli do dodavky,ridil jakub a me soupnul na mistecko spolujezdce ze mu prej budu delat DJ,takze jsem si pripojila mobil ka radiu a postela nejaky tracky,po ceste jsme vsuchni drzeli huby teda az na dominika s anickou a tomem ty se smály a já se to snazila ignorovat,obcas jsme s jakubem nebo s hasanem kterej sedej ze mnou prohodily pár slov,kdyz jsme dorazily na místo tak jsme si vsichni vzali svije veci a sly,ja sla uplne vzadu s kubou a hasanem s kym jinym taky zejo,zaplatily jsme si skupinovej vstup a sly dovnitr,tam jsme si rozdělali deky mezitim co za nama prilitlo par lidi co chteli fotku,tak jsme se teda odfotily a ja sebou placla na deku.
ČTEŠ
Doopravdy me ta holka miluje?
Fiksi PenggemarZadna ff neni stejna a malo z nich se vyrazne liší ale co kdyz je tahle uplne jiná? Fakt se dokaze pekna,nevinná dívka zamilovat do zmrda jako jsem já,kterej holky střídá jako ponožky?