Jsme zase zpatky v pardubicich od koncertu ubehli tri dny a nic se nezmenilo jenom uz mame hotovej byt a vsechno vybalený zita mame natacet video klip ja s jakubem a petrem(stein),bude prdel,je 8 vecer a my jsme uz vsichni po jidle,ja vyrazila do nedaleký večerky protoze mi došly cíga a pro nejaký chálky,anicka si zapla pres svuj telefon stream na tiktoku takze se po ceste koukam.
Stream:
Chat-kde to jsi
A-doma
Chat-proc tak jsou platiny
A-protoze jsou neni to jedno?Nad tim jsem se jenom zasmála a do soukromejch na ig ji napsala ze jsem do deseti minut doma,tak se i stalo ja si to stradovala s taskou plnou jidla a vseho moznyho do baraku,hned jak jsem zabouchla dvere tak na me zavolal kuba at jdu za nim.
N-co je táto?
Jakub-odpadla ti holka na zitra a nevim koho sehnat mas nekoho?
N-nevim koho jedine anicku ale nevim jestli do toho bude chtit jit
Jakub-tak se ji zeptej
N-nebudu se ptat proste do toho pujde nemaj mit nic az moc vyzivavyho ne?
Jakub-nene
N-dobre uz muzu jit?
Jakub-jo jasny ale rekni ji to
N-jasny
Jakub-jo a v 9 pred barakem
N-budu tam dobrou
Jakub-dobrouJa jsem teda sla za anickou,ta sedela u mýho stolu a mluvila s chattem,ja polozila tašky na postel a sla za ni,dala jsem ji ruku okolo ramen a rukou zakrila predni kameru a dala ji pusu do vlasu.
N-ahoj
A-ahoj
N-zdravim chatPak jsem sla vybalit tu tasku,mame v pokoji mini lednicku od redbullu takze jsem to tam najebala a ciga si hodila do skrine,pak sla na balkon si zapalit,anicka tam odpovidala lidem v chattu,kdyz jsem dokourila tak jsem sla zpatky a postavila se za anicku a obejmula ji zezadu okolo krku a koukala jsem do chattu.
Chat-kde to jste?
N-doma
Chat-muzu na okno?
A-ne na okno nikdo
N-typico podivej se kdo se pripojil
Chat-tady je shopaholic adelaMy jsme se zacali smat borka se pak odpojila a my si vesele streamovali dal.
Chat-pujdete na ome?
N-asi by jsme mohli co ty na to?
A-muzeme
Chat-vy spolu chodite
A,N-neJe pravda ze vsechno naznacuje tomu ze spolu budeme,mam v planu se ji ted nekdy zeptat ale oni to vedet nemusi
Chat-novajdo,budou nejaky streamy na twitchi s m+?
N-s m+ nevim ale ja mam tedka neco rozjednanyho ale nebudu rikat co to je ale asi to dopadne
Chat-pujdes do nejakyho podcastu?
N-to uvidim nabidky chodej ale nejde prijmout vsechno a rict tam vesmes vsem to stejny takze do jednoho urcite ale musim se jeste rozhodnout,Ancys zvedni seAnicka se zvedla a ja si sedla a posadila si ji na sebe,chat zacal spamovat pusu.
N-zapomente,budu zebrak tak za pegase
Na to jsme se zacali smat a chat radsi ztichnul a zacali psat zase normalni zpravy.
N-dame to ome?
A-jasny mam vypnout stream?
N-nemusis zapnu to na pocitaci
A-dobreAnicka se natahla aby mi zmackla tlacitko na zapnuti u pocitace,kdyz se pocitac zapnul tak jsem tam zadala heslo a rozjela omegle,z tiktoku zmizel kopec lidi takze se to tam bud ehemzit lidma co nas tam nahanej.
N-zapinam
A-dobre chat chcete otocit at vidite?Do chattu vsichni psali ze jo tak anicka otocila kameru a ja zacala prepinat lidi na ome,hnedka jako prvni tam byli nejaky fanynky coz jsem skipla ve chvily kdy zacali jecet
N-lidi ale nejecte jinak vas budu prepinat
Pak tam byla nejaka fanynka co nejecela a normalne nas pozdravila.
Fan-ahoj
N-zdravim zdravim
A-ahoj
Fan-jak se mate?
N-jo dobrý co ty?
Fan-taky dobre,muzu prosim fotku?
N-no jasnyTak jsme se vyfotily
ČTEŠ
Doopravdy me ta holka miluje?
FanfictionZadna ff neni stejna a malo z nich se vyrazne liší ale co kdyz je tahle uplne jiná? Fakt se dokaze pekna,nevinná dívka zamilovat do zmrda jako jsem já,kterej holky střídá jako ponožky?