Den pred skolou v prirode:
Anička u nas spi s tim ze nas kuba zitra hodi do skoly,je vecer kluci jsou zalezli v pokojich a my delame večeři,ja ji objimam ze zadu,ona se otoci a taky me obejme,po chvilce se trosku odtahne a koka mi do oci stejne jako ja ji,zacneme se k sobe priblizovat,pohledem kmitam mezi jejima rtama a očima,kdyz uz to vypadá že se polibíme tak na me zacne kricet decky.Radek-NOVAJDO POJD SEM!
N-ty pičo,UŽ JDU!Anička me jeste obejmula a ja ji dala pusu alespon do vlasu a sla za tim radkem.
Je ráno a my se chytame,kufra uz mame dole jo jinak jedeme na 5 dní,prej budeme mit docela nabitej program tak su zvedava,kazdopadne my si oblikame boty a bezime k autu,kuba nas teda vkopne z školy a my si vezmeme kufry,kuba nezapomenul vystoupit s auta a obejmout se s nama a nakonec jako zlaty hreb rana me kopnout do prdele,asi bych vam tu mela predstavit moje kamarady a anicky kamosky takze moji kamaradi:maty,adam,fíla a luky.Aničky kamarádky:eli,kája,emma a neli.
Jakoze z ancys kamaradek moc nemusim nelu ale nejak ji snesu,kdyz jsme dosly do tridy kde byl sraz,tak po me letela Fílova bota kterou jsem bytla a hodila ji zpatky Fílovy.N-nazdar kreténi
M,A,F,L-čaus pičus moreeeAnička šla za holkama a ja za klukama,kdyz zazvonilo tak jsme si vsichni poslusne sedli na svoje mista,ja sedim s Aničkou pred nama sedi fíla s matym a pred náma adam s lukym,prisla ucitelka do tridy a podivala se na me kyselim ksichtem,no jo nema me rada,ja ji taky ne ale mam to v piči,jedou s nama i ucitele se kterejma su v pohode uprimne? V rychnove kdyz jsem tam jeste byla na skole tak jsem se vsema ucitelema vychazela v pohode ale mam v piči.
Učitelka-takze rekneme si pravidla o bezpecnosti a taky rozdeleni pokoju,budete se chovat slusne,zadnej alkohol ani cigarety,kdyz pujdete ven na hriste nebo do bazenu vzdycky s vama pujde ucitel,kdyz pujdete z pokoju nekam po chate tak to oznamit ucitelovi kterej bude s vama na patre,neodpojovat se od skupiny kdyz nekam pujdeme to plati hlavne pro:Natálii,filipa,Matěje,Adama a Lakáše,u zbytku si myslim ze to nehrozi,tak a ted jdeme na program takze dneska jakozto prvni den,prijedema tam na obed pak si date hodinu pauzu pak pujdeme k bazenu všichni,kdo se nebude chtit koupat tak stejne k bazenu pujde,zitra bude painball,pak se rozdelite do týmu po dvou,treti den se pujde na prochazku a vecer budete mít párty,ctvrtý den budou motokáry a pátej den tak budeme do obeda a pak pojedeme domu,rozdeleni pokoju:Matěj,Adam,Filip,lukáš mají číslo 6 potom Natálie a Anička pokoj cislo sedm potom Eliška,Karolína,Ema a Nela mají 8....
Pak jeste diktovala ale my uz ji neposlouchali a septali si.
A-jak si to udelala ze mame pokoj spolu a mezi nima
N-ale tajemstvi kouzelnika vlastne uplne stejne jako mam domaci ukoly a testy na jednicku
A-ty nekoho podplacis
N-neee vubecKdyz ucitelka domlela tak jsme meli jit ven,ja musela dat prachy šprtoj aka Denisovi,pac jeho ma ucitelka rada takze jak on piskne tak ona udela,sly jsme v chumlu a denis sek kousek od nas.
N-hej pšt denis pojd se
Denis-joOn sel za nama a ja mu do ruky dala litra a sakl ganji on se ve skole chova jako svatousek ale ve skutecnosti ma zaznamy za travu a za chlast,kdyz mu slibim travu udela vsechno pro to aby ji dostal,neni totiz schopnej si ji sam sehnat,driv to schanel u brachy kterymu to kradl ale pak se jednoho dne zeptal me no tak jsem toho vyuzila,od pak odpalkoval do piče a já si zase vsimala Aničky.
A-ty si hovado
N-tak co kdyz ode me chce travu tak zadarmo to nikdy neni,testy mi foti domaci ukoly posila a kdyz chci neco jinyho tak zaridi,jenom je obcas trochu otravnej.
A-ty si obchodnik
N-to ja su mezi zivotem a smrti a vseho mezi timNa to jsme se jenom zasmali a uz byli u busu,kluci mabehli dozadu tak jsem sla k nim,ancys nemela kam tak jsem si ji vzala na klin,pac šprt a jeho kamos zabrali misto pred nama a holky na druhy strane.
ČTEŠ
Doopravdy me ta holka miluje?
FanficZadna ff neni stejna a malo z nich se vyrazne liší ale co kdyz je tahle uplne jiná? Fakt se dokaze pekna,nevinná dívka zamilovat do zmrda jako jsem já,kterej holky střídá jako ponožky?