Şimdi ne yapacağım?
Çok acıktım. Cebimde az biraz para var. 7/24 açık olan marketlerden yiyecek mi alsam? En ucuz ve bize en yakın olan markete gideceğim.
Aslında Bilona'yı çağırıp yardım isteyebilirim. Ya da para. Ama şuan gereksiz bir şey için onu çağırmamalıyım.
Market orada. Ama market kapalı! Doğru ya, bugün pazar ve çoğu market, eczane kapalı oluyor.
Bugün pazar...
Bugün bir şeyi unuttum gibi geliyor. Neyi unuttum?
Ödevler! Ödevleri unuttum. Evde Yuna var ve annem yeni birisini -özellikle benim arkadaşım ise- en az bir saat onunla konuşur.
Changbin'e gidemem. Etraftaki marketleri tek tek dolaşarak açık bir market bulurum elbet. Hem yürümüş olurum hem de yarınki ödevleri ne yapacağımı düşünürüm. Ödev demişken ben ödevleri yapmasam mı? Zaten yıl boyu bütün ödevleri yaptım. Bu iki üç ödev beni sıkıntıya sokmaz bence. Evet yapmayacağım ödevleri,karar verdim.
Yuna ile evlenmem ama arkadaş olabilirim. Şimdi eve gidersem annemden azar işitirim ve ayıp olur. Bilona'yla konuşmak istiyorum.
"Bilona"
Sessizce ona seslendim ve anında önümde belirdi. Önümde oturmuş ne diyeceğimi bekliyordu.
"Biraz konuşalım diye çağırmıştım"
"Olur konuşalım. Ne konuşacağız?"
"Havadan sudan"
"Bugün hava 0'ın altına düşecek, kar yağabilir; suların üstü ince bir tabaka buz tutabilir"
Ben bunu kastetmemiştim
"İyi bari kar topu savaşı yaparız Changbin ile"
"Changbin çok iyi birine benziyor"
"Sen nerden gördün onu?"
"İlk kez benimle karşılaştığında o bir anda belirince bende görünmez oldum. Adını falan öğrendim"
"Bende görünmez olmak isterdim"
Eğer görünmez olsaydım okuldaki çocuklar benim hastalığımla dalga geçmezdi. Saate baktım. Neredeyse 1 saat geçmiş. Eve gitsem iyi olur hem hava kararmak üzere.
"Bilona, ben eve gideceğim. Görüşürüz!"
"Görüşürüz Jeongin!"
Sonra ortadan kayboldu. Şimdi yürümek lazım. Sanırım 25 dakika falan sürer. Yürümeye başladım. Umarım Yuna evden gitmiştir. Aslında iyi biri gibi ama annemin laflarından sonra yüzüne bakamam, utanırım.
Neredeyse 15 dakika kaldı eve varmama. 10 dakikadır yürüyorum ve şimdiden yoruldum.
Havlama sesleri.
Köpek sürüsüyle karşılaşmadan eve gitsem iyi olacak.
Şansıma sıçayım. Tam önümdeler. 2 köpek var. Bana hırlıyorlar. Korktuğumu belli edersem bana saldırabilir. Korktuğumu ne belli etmeliyim ne de ona hissettirmeliyim.
Yavaş yavaş yanından geçiyordum ki bir anda koşmaya başladı. Anani sikim.
Bende koşmaya başladım ama çok yavaş olduğum için beni yakaladı köpek.(anaaaa köpek seungmin çıktı) Elime bir taş aldım ama ben taşı alana kadar köpek bacağımı ısırdı bile. Sonra taşı ona attım ve hırlayıp uzaklaştı-yavrusuyla-.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Albino'Jeongbin
FanfictionChangbin, yeni taşındığı mahalledeki albino olan oğlana aşık olur. Peki bu çocuk Changbin'i kabul edecek miydi?