I hate you

49 3 111
                                    

sunoo

Telefonumda gezerken jay'in numarasından mesaj geldi.Ama numara kayıtlı değildi.Jay'in numarasını nerde görsem tanırdım.

Jay
Sunoo naber
Bir şey sorucam

Sunoo
Evet?

Jay
Sen Niki ile yattın mı?

Sunoo
Nerden çikti bu?

Jay
Niki'in arkadaşlarının yaşadığı binanın altındaki katta ben yaşıyorum ve duvarlar ince olduğu için seslerinizi duydum

Sunoo
Yanliş duymuşsundur

*sunoo çevrimdışı*

Telefonu kapatıp yatağa attım.Niki jungwon'dan hoşlanıyordu ve bir keresinde onu biriyle konuşurken duymuştum.Peki neden beni fuckbody olarak kullandı?Neden Jay niki'in arkadaşlarının alt katındaki evde?!herşey çok garipti ve kafamı karıştırdı.

Jay tekrar mesaj attı

Jay
Sunoo utanma
Benimle beraber parkta buluşmak istermisin?sana zarar vermiycem söz veriyorum.
Sadece eskiden arkadaş olduğumuz gibi gezmek istiyorum
G

örüldü

Hemen ayağa kalktım.Evin kapısına doğru yürüyüp ayakkabımı giyip evden çıkıp parka gittim.

Jay beni görünce gülümsedi.Kolunu omzuma doladı.Gülümsedim beraber yürümeye başladık.Jay dondurmacı arabası görünce bana gösterdi.Onayladım

Beraber oraya yürüdük.Jay ile eski arkadaşlığımızı geri kazandık gibi..Ama arkadaşları ne diycekti bu duruma.

Jay dondurmasını yerken bana baktı.Gözlerinde üzüntü parıltısı gördüm."Sunoo,jungwon neden benden nefret ediyor..Sikik bir manyak olduğum için mi?" Jay eklemeden önce üzüntüyle ve acıyla gülümsedi "ben sadece onu kendimin yapmak istedim..Ama onun aklı sadece niki de..." derin nefes aldı.Üzüntüsünü hep bana gösterirdi.

Jay'in gözleri yavaşça dolmaya başladı.Ona baktım."Jay ağlama...aptal psikopat olmandan dolayı değil..Jungwon senden korkuyor çünkü senin psikopat olman onun gözünde korkunç görünüyor" dedim yutkunup.Jay gülümsedi.

Saçımı karıştırıp gülümsedi."Teşekkürler..sunoo kötü günlerimde tekrar olmanı istiyorum..Jungwon bana 4 ay önce gine onunla karşılaştığımda bana bağırdı...Sırf koluna dokunduğum için" bir anda buz gibi kesildim..

Jungwon teması sevmezdi hep babası yüzünden.Babası jungwon'u insanlara para karşılığında verip sözde insanların "ihtiyacı" için kullanmıştı.Jungwon defalarca tacize ve tecavüze uğradı.Jay'e baktım.

"Sunoo?iyi misin?" diye sorduğunda yutkunup ona baktım."Jay...jungwon teması sevmiyor...Ve babası onu defalarca kendi elleriyle insanlara verip tecavüz ettirdi" jay'in kaşları çatıldı."ne..??!!" diye bağırdı.

Jay elindeki dondurmayı sinirle yere attı.Beni de kolumdan tutup zorla jungwon'un evine doğru giden yola götürdü.Nefesim kesildi.Jay beni jungwon'un evinin bahçesine bıraktı.Evin kapısını sinirle vurdu.

Jungwon' kapıyı açtı.Jungwon'un kolunu tutup bana doğru itti.Jungwon'u omuzlarından yakalayıp dengede durmasını sağladım.Jungwon bana baktı "neler oluyor?!" dedi.Jungwon'a anlattığımı söylersem beni öldürür..

Bilmiyorum dercesine surat yapıp jay'in nereye gittiğine baktım.Eve girdi.Jungwon'un babasının acı dolu feryatlarını duyunca afalladım.jay jungwon'un babasını mı öldürüyordu?!

Yutkunup jungwon'un bana sarılmasına izin verdim.Jungwon ağlamaya başladı.Omzuma yüzüme gömdü.Ağlamasına izin verdim.Yavaşça sırtını okşadım.

Jay camı açtı.Bir anda babasının ölü bedeni yere düştü.Yutkunup yere baktım.Jungwon'un kafasını biraz daha omzuna bastırdım.Jungwon bunu görmemeliydi

Jungwon kafasını kaldırdı.Jungwon babasının bedenini yerde görünce Jay'e baktı.Jay aşağı geldi.Sinirli bakışlarını jungwon'a dikti."jungwon sus!biliyorum ben bir manyağım söyleme artı-" lafı yarı da kaldı.Jungwon jay'e tokat attı.

Jay ona baktı. jungwon bağırdı,"Jay sen hastasın!AİLEMİ DE ÖLDÜRCEKTİN" Jay sessiz kaldı.Yutkunup olanları izledim.

Jay ona yaklaştı.Çenesini tutup kaldırdı."jungwon..sen de çok aptalsın" jungwon sinirle bağırcakken Jay baş parmağını ağzina soktu susmasını işaret etti."Sus jungwon..Sen hep aptaldın...Niki sana aşıktı ve hep anlamadın.Niki'yi anında öldürürdüm ama ben naptım?öldürmedim..Senin arkadaşın olduğu için olayı atlatamayacağını düşündüm.Babanı öldürdüğüm için bana bağırıyorsun?!" dedi son cümlesini söylerken sesinin tonu yükseldi

"SENİ SIRF PARA İÇİN İNSANLARA SENİ TECAVÜZ ETMESİNİ İSTEYEN BABANI ÖLDÜRDÜM!O ADAM YAŞAMAYI HAK ETMİYORDU" Jay derin nefes aldı."Sana niki ile mutluluklar..Rahat ol peşinde olan bir psikopat yok artık..." diyip kolumu nazikçe tutup oradan ayrılmamazı sağladı.Jay'e baktım.Gözlerindeki üzgünlük parıltısı kalbimi acıtmıştı.

Jay arkadaşlarının yaşadığı eve gitti.Bende beraber gittim.Sunghoon ve jake'in arasındaki dinamikler komikti ve gericiydi.Jake sinirle salona girdi.Sunghoon'un omzuna vurdu."LAN AYI!CİPSİMİ HANGİ ARA YEDİN" Sunghoon sırıtıp jake baktı."nedenmiş?~ en sevdiğim çipsi almasaydın!~" dedi haylaz tonla.

Heeseung ile kıkırdadık.

Sex partners-SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin