Fuck you (smut)

73 3 99
                                    

Sunoo

Uyandığımda başka odadaydım.Niki'in odası olduğu Niki'in bedeninden belliydi.Niki belinde havluyla ıslak saçlarıyla bana yaklaşto.Gülümseyip parmaklarını saçlarımın arasından geçirdi.Ona baktım.Yüksek sesle biraz fısıldadı.

"İyi uyudun mu" diye sorduğunda gülümseyip onayladım.Yataktan kalkıp banyoya gittim.Duş alıp geri odaya gittim.

Niki bana kıyafet verdi.Dün ki kıyafetlerim kirli olduğu çamaşır makinesine atmıştı.Niki aşağı kata indi.Bende giyindikten sonra aşağı yanına indim.Niki kahvaltı hazırlamak için tabak ve tava çıkardı.

Niki bana bakıp sırıttı."Kıyafetlerimi sonra verebilirsin..Hatta hiç verme" ona baktkm."neden ki?" sırıtışı genişledi."Kokun üstüne sinsin.Sonra alırım hiç giymem veya yıkamam" göz devirdim."salak salak konuşma veririm yarın" Niki dudak büzdü ve onayladı.

Gülümseyip niki'ye bardakların nerde olduğunu sordum.Ama boyum biraz yetişmiyordu dolaba yetişiyordu ama bardağı alamıyordum.Niki sinirli yüzümü görünce minik kahkaha atıp bardağı aldı.

Somurtup masaya ilerleyip bardağı koydum.Niki bir tane daha bardak verdi onu da masaya koydum.Bir anda yerimden sıçradım.Çünkü Niki İguana gibi bağırdı.

"ANANI SİKİM" dediğinde ona baktım.Omzuna vurdum."LAN İGUANA GİBİ BAĞIRMA!" dediğimde Niki bana baktı."LAN BİSCO AYI GİBİ GEÇTİ KAPININ ÖNÜNDEN ALTİMA SIÇIYORDUM" bir kere daha omzuna vurdum."LAN BEBEK MİSİN SEN?!ALTINA BEZ TAKALIM MI?!" dediğimde sırıtıp ellerini cebine sokup düşünür gibi yaptı."bilmem?" dedi sırıtıp.Göz devirip tavada pişen pankeklere baktım

Ocağı kapatıp tabağa koydum.Masaya koyup niki'yle beraber yemeye başladım.Kahvaltı yaptıktan sonra Niki'in evinden ayrıldım.Yolum heeseung'ların evine sapınca oraya gittim.Sunghoon ve Jake yine kavga ediyordu.Jay'in yanına oturdum."niye kavga ediyorlar" Jay gülerek cevap verdi."Sunghoon jake'in en sevdiği kazağına vişne suyu döktü." tam o sırada heeseung geldi

"Vişne değil cano,Fişne" Jay göz devirdi heeseung'a."Fişne lan?fişek gibi.." onlara baktım."fişne ile fişeği nasıl benzettin?" diye sordum."ne biliyim işte benzettim" diyip omuz silkti.Jake ve sunghoon kavga ederken sunghoon "Olm dur!sikerim seni" diye bağırınca Jake sırıttı."Yap lan!" diye omzuna vurmaya devam etti.

Bir anda heeseung bağırdı."IYYY!İKİNİZDE İĞRENÇSİNİZ " dediğinde Jay ile beraber güldük."Jake gerçekten sikersem görürsün " dediğinde Jake donup kaldı.Jay gülmekten yerlere yatacaktı.Jake sunghoon'un kıçına tekme attı."Hoşt ulan!Sikini kendine sok" diyince sunghoon sırıttı.

Sunghoon ve Jake kavga ettiklerinden terlemişti.Sunghoon alnındaki teri silip mutfağa gitti.Heeseung sırıtıp Jake'in yanına oturmasını izledi."Sikceksen gelde sik ulan" diye bağırdı jake,mutfaktaki sunghoon'a.Gülerek karnımı tuttum.Gülmekten karnıma ağrılar girdi.

"seni sikersem görürsün!Kaşınma Jake!" diye alayla mutfaktan seslendiğini duyunca daha da güldüm.Jake göz devirdi.Somurtup kollarını ğöğsünde bağladı.

Jake

Üf gıcık herif.Sikip sikmesi umurumda değildi.Sikecekse siksin.Gözlerimi devirip ayağa kalktım.Sunoo evden gitti.Jay jungwon'u heeseung'a anlatıyordu heeseung ise sabırla dinliyordu.

Sunghoon'un odasına daldım.Sunghoon bana ters ters baktı."Ulan şu kapıyı ayı gibi açma" dediğinde göz devirdim.

Yanına doğru yürüdüm.Kafasına bir tane çaktım.

Sunghoon kaşlarını çatıp bana baktı."YA!NE İÇİNDİ BU" sunghoon dramatikçe bağırınca göz devirdim."LAN JAY BİLE SENDEN DAHA SEVİMLİ ÇIKARIR SESİ.SEN SANKİ SANIRSIN İGUANIN TEKİ CAN ÇEKİŞİYOR GİBİ BAĞIRINCA" dedim sinirle.Sunghoon'un yanına oturdum.

Sırıtıp "sunghoon bana "seni sikerim" dedim ya" dediğimde sunghoon bana baktı."ee?!" dedi hafif sinirle.Daha da sırıttım."Hadi becer lan!" dedim meydan okuyan sesle."Hadi becer!şu sikik yatağı kirlet!" dediğimde sunghoon bana baktı.Gözlerini devirdi."Komik değil Jake" dediğinde yakasını tuttum."Lan sik işte!diyip diyip durdun!" dediğim anda belimden tutup yatağa attı.Üstüme çıktı.

🔞

Boynumu yavaşça emmeye başladı.O sırada pantolonunu çıkarıyordu.Pantolonunu çıkarıp yere attı.Gülümsedim.Pantolonumu çıkarıp onu da yere attı.

Tişörtümün içine ellerini sokup belimi kavradı.Kendine çekip kucağına aldı.Kıçımı ayırıp içime girdi.

Zevkle inleyip omzuna tırnaklarımı geçirdim."jake..darsın..Seviyorjm bunu..." diyip içimde hızlı hareket etmeye başladı.

Sunghoon ile tenlerimiz birbirine çarpmaya başladı.Sunghoon'un boynuna kollarımı doladım.Kulağına fısıldadım.

"Aptal..şu sikini derine sok"

Dediğimde dişlerini sıkıp hızlandı.Sırıtıp kafamı omzuma koydum..

Sunghoon boşalmaya yakındı.Ben değildim.Sunghoon penisimi yakaladığı gibi okşayıp çekiştirdi.Sunghoon'un elleri sayesinde boşalmaya yaklaşmıştım.

Boşaldığım anda sunghoon homurdanıp başını geriye attı.Gülümsedim sunghoon'un kucağından indim.

Sunghoon belime tekrar kollarını doladı.Burnunu boynuma sürttü."hemen gitmek yok Jake...Domal benim için" dediğini yapmak için yatağa çıktım.Köpek gibi 4 ayak üstünde durup bekledim.

Sunghoon alay eder gibi penisini deliğime sürttü.Homurdanıp sinirle konuştum."salak..alay etme..sok sikini" dediğimde içime girdi.

Kıçımı tuttu.Kıçımı yerinde tutup hareket etmesini engelledi.Ama sunghoon'un kıçı yüzünden biraz hareket ediyordu.Sunghoon'un penisi içimde hızlı hızlı hareket ediyordu.

İnleyerek çarşafları sıktım."Acımasız piç!içime gir dedim!acımasızca sik demedim!" diye sinirle bağırdım

Sunghoon'un sırıttığını hissettim."sus Jake..zevk aldığın belli...Ve hepsini nasıl içine aldın" diye alayla ve bilmiyormuş gibi davranıp sorunca gözlerim genişledi.

yuh be adam içime hepsini soktu.Ben nasıl almayı başardım fark etmeden."öküz herif" diye mırıldandım.Sunghoon kıkırdadı.İçime boşalınca içimden çiktı.Yataktan kaldırdı.yatağa oturup bacaklarını açtı."dizlerinin üstüne çök" dediğinde göz devirip yere dizlerimi çöktüm.

"Sunghoon..sikini mi yiycem?!sanki ıssız adada yemek bulamadım" dedim sinirlice.Sunghoon göz devirdi.Parmaklarını saçlarımın arasından geçirdi.Sikinin ucunu ağzıma sürttü.

"Kes sesini Jake...Hala sinirlisin..Senin beyninde duyguların hepsi sinir mi" diye sordu alayla ve sinirle.Göz devirip ağzıma penisini aldım.Sunghoon sırıttı.

Sunghoon bir anda boğazıma vurunca ağzımdan çıkardım."Lan!-" diye öksürdüm.Sunghoon kahkaha attı."şerefsiz bir de zevk alıyor" dedim sinirle ağzıma penisini aldım tekrar.Dişlemeye başlayınca sunghoon çığlık attı.Biraz acımasız ısırdım galiba..

Sunghoon ağzıma boşalınca bütün menileri ağzıma aldım.Sunghoon sırıttı "yut onları" dediğinde gözlerim büyüdü.Sunghoon sinirle yutmam için zorladı.Yutunca öksürüp sunghoon'un yanına yatmak için ayağa kalktım

Sex partners-SunkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin